Přejít na obsah

Operativní leasing


Trautenberk

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové, chtěl bych začít debatu na téma operativní leasing.. Mám teď F1, už má něco za sebou a tudíž je servis dražší a dražší a navíc věk a technologie taky nejsou to pravé ořechové..

Zvažuji přejít na operativní leasing má s tím někdo zkušenosti? Reps. jsem se smířil s tím, že auto nebude nikdy moje, o to ani nejde, spíš ji jde například třeba v případě nějakého servisu mimo rozpis servisu od výrobce popřípadě vrácení auta, co se týka hodnocení jeho stavu?

A obecně, volili by jste možnost, stávající auto prodat a roztočit kolotoč OL?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

má to cenu a dost vysokou...letos se tuším v týdeníku Ekonom objevil propočet - auto za hotové/úvěr/FL/OL - započítán veškerý servis, po nějaké době auto prodáno a započtena cena ojetiny - aby se to dalo porovnat. Rozdíl na nové oktávce hotovost vs. OL bylo asi 150 tisíc v neprospěch OL. Takže služba je to poměrně luxusní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

má to cenu a dost vysokou...letos se tuším v týdeníku Ekonom objevil propočet - auto za hotové/úvěr/FL/OL - započítán veškerý servis, po nějaké době auto prodáno a započtena cena ojetiny - aby se to dalo porovnat. Rozdíl na nové oktávce hotovost vs. OL bylo asi 150 tisíc v neprospěch OL. Takže služba je to poměrně luxusní...

Jak myslíš v neprospěch OL?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ted jsem 2 mesice resil OL. Zaver je ten, ze pro fyzickou osobu se to moc nevyplati. Pokud bych bral Supa 3 na klasiku leasing dam asi 850, na OL s odkupem 920 a na hotovost 790. Uvazuju teda odkup vozu. Ve vsem je zapocteno havarijni all risk, povinny ruc., kola a servis. OL se vyplati spis pro firmy, kde muzes vyuzit pravidelnych danove odpocitatelnych splatek. A na 50 000 kc ti az tak nesejde behem nekolika let. Navic mas pro firmu nakladovou polozku, ktera je zadouci. Na osobni vyuziti ztratove.

Jinak jsem v rychlosti zkoumal i variantu splatky jako OL na 4 roky bez odkupu a leasing s prodejem po 4 letech (prodejni ceny jsem odhadoval dle inzerce na netu, prodejni cena 250-300tis. Kc). Tzn bez odkupu vozu. Doba 4 roky. Superb Kombi 125kW diesel RV 2011, najezd do 125k km. Cena na OL a leasing klasik plus minus stejne (tzn rozdil do 30tis Kc). S tim ale ze pak nemas nic a obe dve varianty jsou defakto pronajem. OL ma dal nevyhovu nutnych oprav dle pozadavku spokecnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 roky později...

Já mám fabii III třetím rokem na operák se servisem.Nedávno jsem se ptal v prodejně automobilky,nakolik by mě přišel odkup po 4-letém splácení.Cenu mi hned nesdělili,ale ujišťovali mě,že by se mi to ani nevyplatilo,takže asi auto bude mít podle nich vysokou hodnotu.Takže já jim zaplatím 240.000kč/5.000kč/měs. (je nutno samozřejmě odečíst pov. a havar.pojištění a servis) a pak auto dále prodají jako zajeté,třeba za 200.000kč (hodnota nového byla za cca 315.000kč).Musím také podotknout, že pokaždé, když přicházím k autu,mám obavy,jestli nějakej dobrák ho neorazítkoval,hlavně neopatrným otevíráním dveří. Tento rok je prokletý. V dubnu před barákem promáčklá zadní bočnice cca 10cm na dýlku v místě lemu. Pokud by auto bylo moje,neřeším. Zde musíte téměř vše hlásit Škofinu. Rozhodnutí bylo, díl vyměnit. Spoluúčast 5%, tedy 5tis kč. Další v červenci,parkoviště před supermarketem, malá promáčklina na předních dveřích  cca 2cm dlouhá s odřeninou,zatím jsem neřešil a tento měsích další ,na druhé straně na dveřích cca 1x1cm,oboje okem téměř nepostřehnutelné.Takto auto ztrácí určitě na hodnotě a až auto budu vracet,předpokládám,že i toto bude chtít nechat Škofin opravit.Jediné co toleruje,jsou škrábance do 10cm,samozřejmě pokud nejsou až na plech. Zajímalo by mne v této souvislosti,jestli je tu někdo,kdo auto už na operák měl a co musel za škodu doplácet,třeba právě co se drobných poškození karosérie týče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v manuálu řidiče pro Fabii III se píše,že se akceptuje malá promáčklina (cm se neuvádí), maximálně 2x na jeden díl. Navíc v mém případě je promáčklina cca 2mm do hloubky. A je pravda, že s obavami jdu pokažde k autu,jestli nemá další razítko. Nejhorší jsou právě parkoviště před supermarketem,kdy otevírají dveře způsobem "zarážka o vedlejší auto". Jejich argument je,že jde přece o spotřební zboží,když jim řeknete,že Škofin to vidí jinak,diví se. U nových aut je problém,že plechy nic nevydrží. Stačí zatlačit na plech prstem a je vymalováno.

Editováno: , autor: redroker66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...