iphonik4 Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Zdravím! Jsem majitel OIII RS TSI DSG r.v.2015. Aktuálně najeto cca 7000km. Poslední dobou si čímdál víc všímám jevu, který jsem nespatřil ani na RS II FL, či na Superbu II FL 1.8TSI. Vždy, když při parkování změním směr (např po jízdě dopředu zařadím zpátečku) a pak zabrzdím, tak při první zabrždéní se vždy ozve cvaknutí od předních brzd. Jak kdyby se destičky o mm posunuly směrem jízdy. Dělá to vždy pouze první zabrždění. Druhé a další zabrždení to až do další změny směru nedělají. Byl jsem s tím v servisu. Tam mi kompletně rozdělali brzdiče, zjistil že je vše OK a vše řádně dotáhli. Nicméně servisní poradce mi říkal, že majitel autosalonu má Superba 3,6FSI a tam to dělá prý ještě více. Dokonce u nich byl jednou s jiným Superbem 3,6FSI zákazník, který měl stejný "problém" a dohnal to až do výměny brzdičů. Prý to nepomohlo. Dále to prý zkoušel na jiné RS III, ale TDi a tam to prý také dělalo. Závěr tedy je, že u nejvetších brzdičů, které ŠA montuje je to prostě konstrukční vlastnost. Ptám se tedy majitelů trojkových RS, trojkových Superbu 2.0 TSI a dvojkových Superbů 3,6FSI. Dělá Vám to také? Prosím neodpovídejte skrz slabší motorizace. U těch vím, že to vlivem menších brzd nedělá. Děkuji za odpovědi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stano-RS Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 OIII RS TSI taky me to dela 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iphonik4 Posted November 19, 2015 Author Share Posted November 19, 2015 Diky:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajjja Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Nikdy jsem si tohoto nevšiml. RS III TDI najeto 34 000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandido Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 OIII 1.2 TSI to dělá od nájezdu cca 25 000 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatoosh Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Ahoj, bohužel mě to také dělá OIII, 1.8tsi, L&K. Co vím jistě, tak na začátku to nedělalo. Začalo to až ted v zimě. Většinou poté, co auto stojí přes noc nebo víkend. Aleš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iphonik4 Posted December 6, 2015 Author Share Posted December 6, 2015 Je to asi vlastnost nechame to tak. Zaruky mame. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandido Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Já budu po zimě měnit přední destičky, celé to rozeberu a vyčistím. Podle mě jsou brzdy zalepené prachem, možná i vodící čepy. Podle mého "průzkumu" se brzdy v servisech běžně nečistí, maximálně prostříknou čističem brzd. Profukování stlačeným vzduchem je zakázáno, kvůli karcinogenitě. Pravdou je, že v zimě to tluče výrazně více než v létě a převážně na zadní nápravě. Tenhle problém jsem různě dotazoval už u Octavie I, následně u VW Golf VII a teď u Octavie III. Nikoho ani nenapadlo, že by něco mohlo být špatně. Prostě to jsou konzumní stroje, u kterých se s vysokou životností celku nepočítá. Já mám v plánu jezdit s mou 1.2 TSI do rozpadu, pak to chci do šroubku rozebrat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nixberg Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 také jsem si toho nikdy nevšiml, najeto 34t km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iphonik4 Posted December 7, 2015 Author Share Posted December 7, 2015 Ted jsem vyzkousel, ze to fakt dela i Sup 3.6 kamarada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.