Saniik7 Vloženo 18. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2015 zdravím, mám problém s odvětráváním nádrže, poradili mi, že může být problém v nádobce s aktivním uhlím. Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Tam tezko hledej ventil odzvdusneni nadrze je to eletroventil ktery zlobi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 19. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2015 Najdes ho v motoru na prave strane pri volnobehu musi velmi znatelne cvakat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saniik7 Vloženo 21. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 děkuji za odpověd a za radu ano motor poslední dobou cvaká .. takže po výměně by mělo být vše OK nebo můžu být problém ještě v něčem dalším? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saniik7 Vloženo 21. Listopad 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2015 mohl bych poprosit o nějaký odkaz at vím, co mám hledat? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 22. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2015 Tady mas foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Jinak nádobka s aktivním uhlím se mění jen v případech, kdy lidé přetankovávají nádrž. Pak vnikne do nádobky benzin a poškodí vnitřek. Jak vypne pistole na pumpě, už nepřitankovávat! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 No nevim ale jeste jsem o tomhle neslysel nechapu co s tim nadobka aktivniho uhli ma spolecneho kdyz TFSI nema vratku do nadrze a tudis se nema jak benzin z nadrze dostat do nádoby tohle bylo trochu vedle....:-\ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 Vedle ses sam...nastuduj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 21. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2015 Nastudoval nejni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dedek007 Vloženo 30. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2015 Odvětrání TFSi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saniik7 Vloženo 12. Březen 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2016 Zdravim,vse jsem vymenil a stale mi to hlasi chybu odvetrani nadrze :-\ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 3. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 Musíš si to na VAGu nechat snulovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 5. Únor 2019 Sdílet Vloženo 5. Únor 2019 Zdravím, taktéž mi hlásí VAG něco ohledně špatného průtoku, nebo odvětrávání. Na internetu jsem ohledně P0441-002 našel, že je to přesně ten elektroventil, co tu kolega o pár řádků výše psal. Ale při volnoběhu v motoru normálně cvaká. Navíc jsem to zkoušel vymazat a rozsvítila se mi kontrolka motoru třeba za 14 dní. a to s autem lítám 80km denně. Třeba se s tim někdo setkal přímo u tohoto motoru. Vim, dat to do servisu je relativně jistota. Ale v mém okolí se nemůžu spolehnout ani na Bosch servis, jelikož jsem tam před rokem byl s klepajícím uložením na tlumiči a dopadl jsem tak, že jsem si mezi svátkama měnil uložení znovu, přičemž jsem zjistil, že mi pitomci dali ložisko uložení obráceně a pružina se motala místo na kovu na plastovém kroužku s ložiskem, který se mi při rozšroubování rozsypalo pod nohama, pak takovým bl*cum svěřte svoje auta?. Jinak diagnostika mi vyhodila tohle. Děkuji za poznatky Faults Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 226903 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 17:08:09 Freeze Frame: RPM: 760 /min Load: 15.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 77.0°C Temperature: 20.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.224 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Amimous Vloženo 24. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 Faults Found: 001089 - EVAP Emission Control Sys P0441 - 002 - Incorrect Flow - MIL ON Po vymene elektromagnetickeho ventilu (N80) problem vyresen. Náklady 320kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.