Jump to content
homy

Nezávislé topení

Recommended Posts

Jsem prekvapen,ze vam nestaci tech 30minut behu NT pred jizdou.Ja kdyz vlezu do auta i v tech mrazech,co byly,cca  neco malo po 20minutach od zapnuti ,uz je tam celkem fajn:) Na tricko tedy ne,ale prijde mi to v pohode i pri startu,motor uz neni zadny žentour..Jinak souhlas,ze to je asi nejlepsi prvek vybavy a to celkove.

 

A Chtel jsem se zeptat,jestli se NT zapne i automaticky,pokud neni naprogramovane,ani to nezmacknu tlacitkem na palubce,nebo ovladacem?

Znamej ma Tourana 1,6tdi 2012 origo NT a ma zapinani jen na dalkovem ovladaci,nebo v menu casovac,nema tlacitko na panelu.Ale jemu se kdyz je zima a motor asi pod nejakou teplotu sepne topeni samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, homy napsal:

potvrzuji, že 20 minut stačí při každé zimě

Stačí k čemu? Abys věděl, že funguje?!

Pokud nemáš v Citigo 10kW nebo větší topení z náklaďáku, tak fakt ne, prt. interiér se na 22°C nevyhřeje a motor na 90°C taky ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezmi příště teploměr a až bude venku minus pět, změř mi po těch dvaceti minutách teplotu u zadních sedaček.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim panove,

mam ve svem aute NT a resim mirny problem. Po vypnuti motoru mi jsou, nepravidelne, z mista umisteni NT citit vypary z benzinu.

SA zadny problem nenasla a je podle nich vse v poradku. Do kabiny mi ten zapach nejde, je citit jen v miste predniho kola u NT.

Setkal jste se s tim nekdo? Cim to muze byt zpusobeno? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja myslim,že to bude normální.Také mi to tam někdy smrdí,víc nebo míň,jen ne benzín,mám naftu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevite jestli NT nejak upravuje vykon/cas topeni podle venkovni teploty? A kdyz nastavim kdy chci vozidlo mit vyhrate tak to samo spocte cas nebo to bere v potaz tu delku topeni co je v nastaveni nebo ma tento udaj vliv pouze na zapinani pres dalkovy ovladac. Diky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spčte čas podle venkovní teploty, ta délky nastavená v infotainmenu je pro okamžité zapnutí

Share this post


Link to post
Share on other sites

se mi zda ze to topi dost slabe, kdyz to porovnam s topenim v 5kovym bmw...

jinak v appce skoda connect kdyz zmenin ten cas oproti tomu co je nastaveno v aute napr z 30min na 40min a spustim tak po spusteni mi to ukazuje zase 30min, jako by ten cas v appce nesel menit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když se to nastaví přes nastavení v autě, jde obojí 60min. Ta appka není moc vychytaná, extrémně pomalá odezva a leckdy se příkaz vůbec nepovede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano to vim ze to tak funguje jen jsem nevedel jestli vsem. Appka resp. ta komunikace je obecne pomala a obcas ma vypadky. Ale je to prvni co mam po ruce kdyz otevru oci a zaluzie a casu je malo aby bylo ve voze teplo :) zkusim pouzivat ty casove predvolby ale i tak se mi zda ze by to ted mohlo vyhrat vice pri tech rannich 3st, uvidime az bude vetsi zima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem zjistil jak trochu 'vylepsit' pridavne topeni, aby bylo ve voze vice teplo. Problem je v tom, ze jednotka klimatizace zapina po spusteni NT posledni zvoleny rezim. Pokud mate rezim auto s medium ofukem (standard) tak to moc nefouka. Jezdim ted s volbou s ofukem celniho skla (tlacitko hned vedle ohrevu sedacek) - nebo staci tuto volbu nastavit pred dojezdem - coz dava trochu vice ofuku na sklo a hle jak je to poznat. 30min topeni je na kratky triko pri dnesnich teplotach :) 

Edited by rds76

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic novéto, Webasto u svých topení přímo doporučuje před vypnutím zapalování nastavit teplotu na alespoň 26 st. C a zmáčknout tlačítko MAX intenzivního proudění vzduchu na čelní sklo - pak teprve vypnout zapalování, klapky tak zůstanou otevřeny a čelní sklo se rychleji odmrazí a celé auto intenzivněji vytopí..

 

manželka to takto u našeho Citigo zapomněla párkrát po příjezdu domů nastavit a od té doby si to pamatuje a pravidelně takto po příjezdu nastavuje.... ráno Citigo krásně odmrazeno a vytopeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajn, jak jsem tu nedavno psal ze to malo topi a co s tim tak ticho po pesine :)

Nechapu Skoda, proc to nedela automaticky, ze zvysi ofuk na max pri spusteni NT i teba po chvili az se ohreje okruh a po nastarotvani to muze vratit zpet na puvodni nastaveni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes rano trosku chaos s dialkovym k NT.Stlacim  z domu,pridem do auta a nic.Nevykurene.Skusam tlacitkom priamo v aute,funguje.Skusim opat dialkove a nic.Kontrolujem baterku,tiez ok,takze cesta do servisu,tam tiez nechapu.Az nakoniec technika napadlo tlacitko dlhsie podrzat a ejhle,uz to funguje.Pravdepodobne ochrana proti nechcenemu stlaceniu trebars vo vrecku nohavic.Takze pri aktivacii a deaktivacii dialkovym treba dlhsie podrzat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se mě stává často, sice je tlačítko na DO potřeba přidržet déle, ale přesto se mě NT občas zapne samovolně, zejména v létě, když někdy nosím klíč s NT DO v kapse kalhot :-(

Uvažuji proto již dlouho na přechod na modul pro ovládání NT dálkově aplikací ze smartphone (díky za tip od Ferdy :D). Je to verze pro S3.
Je to sice €250 investice, ale proti DO a original aplikaci (pokud je auto vybaveno) to má pár výhod. 
Proti DO není možnost náhodného ZAP/VYP, ovládá se ze smartphone.
Oproti Škoda Connect APP je výhoda, že nepotřebuje Internet, ovládání je řešeno sice apkou pro smartphone, ale ta na pozadí pracuje s SMS. Také lze ovládat zavoláním a nepotřebuje internet.
Při ovládání zavoláním je to bez poplatků za hovor, protože to není při komunikaci úplně spojeno. Modul akceptuje jen volání z autorizovaných čísel.

No a hlavně, pokud nemám velký "Škoda Connect", nelze ho dodatečně do auta instalovat. Modul bez potíží. Modul lze také objednat i s GPS, poté funkční i jako GPS/GSM zabezpečení.

Edited by omicron
link pro S3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když S3 stojí a nezávislé topení beží tak mi docela smrdí spaliny benzínu v autě.
Prosím něvěděli by jste kde to bere vzduch a kde je naopak výfuk?
Přemýšlel jsem zda na to nemá negativní vliv že mám DCC podvozek (ten je o nějaký cm nižší)  a navíc original ochranu podvozku. Ktera zakryje motor zespodu.

Nemáte někdo nějakou radu? Nebo schéme kde to nasáva a kde vyfujuje?

děkuji

Zdá se mi že v SII se zvýšeným podvozkem to vůbec nedělalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám také NT, DCC a benzín, ale nic takového nepozoruji.
Ale mám O3FL. Tam (a i u jiných) bývá výfuk NT někde vpředu u levého podběhu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji @omicron za komentář. Možná to dělá ta ochrana podvozku. Našel jsem to místo kde je výfuk NT u S3. Otevřel haupnu a na straně pravého předního kola. A v té plastové vaně pod motorem je taková díra. Ve které ten výfuk (asi 2cm trubička) uprostřed směřuje ven kolmo k zemi. Ale zdá se mi že o moc nevykukuje až přes ten krytu pod motorem. Zkusím najít někde jak bych se pod to auto dobře podíval.

Zatím si to představuju že spaliny se dostanou zpátky do prostoru motoru. Pod haupnou až k čelnímu sklu. Kde se dostanou do vzduchového sání. ... Ale zdá se mi to nějak komplikované. Leda třeba že by ty spaliny utíkaly už v prostoru motoru. Ještě dřív než ta koncovka NT výfuku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...