Přejít na obsah

Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI‎


vesely.m

Doporučené příspěvky

Nechci být strýček sýček, ale na VW klubu často byly příčinou repasované vstriky. Kdo dal origo nové, měl většinou klid. Dokonce někdo dal 2x repasované a až dal z naštvaní fungl nové, bylo po problému. Škoda že se to nedá nějak vyzkoušet. Leda od někoho zkusit půjčit vstriky z fungujícího auta... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI‎

za studena korekce je katastrofa jde to i -2 a +2 což už není dobré, ale vrtá mě hlavou čím déle je auto nastartovaný tak se korekce vyrovnává a při zahřátém motoru korekce jsou do -0,5 a + 0,5. a ano auto norma není již jsem je 3x reklamoval a nejspíš to udělám po čtvrté a ať mě vrátí peníze.. za repas vstřiky jsem dal 20tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Korekcie su mapou prepocitane na zaklade uhloveho zrychlenia.

To co opisujes poukazuje na to ze motor nie je tesny za studena tak uhlove zrychlrnie je mensie a korekcie sa zvysuju

Ked sa zvacsuju piesty a kruzky uhlove zrychlenie sa zvysuje a korekcie znizuju.

Ak mas motor od nova napr. a vies ze si ho neprehrial alebo vstreky nazaliali valec ma zmysel ich sledovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...