Přejít na obsah

Mlžení světel


miklisek

Doporučené příspěvky

Rošení zevnitř.

Tak doufám, že moje levně koupená světla z bazaru nebyly nějaké vadné kusy z výroby. Jsou VALEO Made in Spain. Teď, jak je hodně vlhko, se začaly rosit zevnitř při dolní hraně, cca 2cm pruh a po dojezdu z 45km cesty {svícení hlavními světly} pak hlavně v dolních rozích u masky. Pozorujete někdo něco takového u xenonů co máte už z výroby? A co ostatní s klasickými světly?

Vím, že se to teď řeší v sekci SIII, trpěly tím i SII na začátku výroby. V návodu píšou, že malé rošení je normální stav. Světla jsem po vybalení zkontroloval, jestli není někde sklo odlepené od šasi světla, což bylo ale v pořádku.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miklisku, mrkni ještě na tu gumovou krytku na světlometu, může být špatně nasazená, nebo prasklá. Jinak dělalo to pouze když jsem byl na lyžích a napadlo na světla trochu sněhu. Poté auto stálo, jakmile jsem ometl sníh, byla tam vidět vlhkost. Myslím že na to měla vliv změna teplot (světlo - venek). Jinak na to pravém mi to nezmizelo ani po 14 ti dnech. Proto jsem to řešil reklamací. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vypadá to, že někde je ještě nějaká skulinka, kudy vlhkost jde dovnitř. Teď jsou totiž světa suchý, odvětrávání vzadu na tělese světla tudíž funguje. Holt až bude teplo, shodím nárazník a spoj skla a tělesa světla zatěsním Terostatem.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miklisku, nejspíš ty tvoje světlomety někde schytaly nějaký náraz a ta ulomená úchytka, co jsi opravoval, toho možná není jediný trvalý následek  ...

Jinak - já mám dodělávané (15A/16A) - a nemlží (teď, když jsem přijel, tak jsem to kvuli tobě zkontroloval  ...)

Editováno: , autor: Zavoznik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem ještě studoval světlo a má dole dva kruhové odvětrávací otvory s takovým labyrintem. Na jednom krytka je, na druhém ne. Na normálním světle je ale ten druhý otvor neprůchozí. Ale Etka přitom říká, že spodní krytky jsou na obou typech světel celkem 4. Tak nevím. A na rozdíl od normálního světla, kde jsou odvětrávací trubky 3, u xenonů je jen jedna u dálkového světla.
post-6633-0-13223100-1450273789_thumb.jppost-6633-0-59419400-1450273800_thumb.jp

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem byl na ručním mytí tlakovou myčkou, zalil jsem předek auta slušnou dávkou vody vč. spár pod světly. Světla se při další jízdě neorosila. Takže možná to bude fakt jen souhra klimatických podmínek. Každopádně je světlo xenonu odvětrané jen jednou trubkou a to ještě u dálkového světla. Halogen je odvětrán u potkávaček dvěma trubkami, u dálkového průduch je, ale je slepý. Na spodu jsou skříně totožné, je tam jeden otvor pod dálkovým světlem. On možná xenon trpí trochu tím, že míň topí, je to přeci jen o 30W tepelného výkonu míň a případná vniklá vlhkost se pak nemá čím odpařit. Nezbývá než počkat na teplé období a pak se pokusit světlo vysušit. Teď to nemá cenu, protože rozdělávat předek a tahat světla do tepla fakt nebudu.    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...