Přejít na obsah

Tažné zařízení


michal z

Doporučené příspěvky

Nemyslim si. Nase SIII taky nema pripravu a v TP O1/O2 je vyplneno. V tom clanku se ale prave psalo, ze se to zmenilo se zavedenim WLTP. Drive bylo O1/O2 vyplneno vzdy. Se zavedenim WLTP pak je vychozi 0/0 a jen vozidla s taznym nebo pripravou maji vyplnena realna cisla.

Editováno: , autor: OnMiT312
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano,musí tam být ta třída ,pokud není nic,TZ prostě nepřihlásíte.Nevím,od kterého roku to platí.

Psal jsem,co jsem osobně vyřizoval.Kamarád neměl v TP napsáno nic.Prvně jsem volal na DI,kde mi řekli,že mu to nepřihlásí,pak jsem volal kamarádovi přimo do Škoda -auto a on mi to potvrdil.pokud není kolonka vyplněna,je smůla.

Je možné,že nějaký neuvědomělý úředník by to zapsal,ale pochybuji,i oni mají školení a možná by jim to v systému vyjelo-že nelze zapsat.

Co mi říkal kamarád ve škodovce,td už to budou prý mít zapsané pouze a jen auta s přípravou pro TZ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte.Neviem ako v cz ale na Slivensku pokial je vyplnena trieda tazneho a zapisane maximalne hmotnosti pre brzdeny /nebrzdeny prives,nie je problem zapisat tazne.Mal som tak na S 2.Predpokladam to iste aj v CR.

Skoda na S3 nikde nevylucuje domontovanie tazneho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte.

Len maly update,tazne oficialne zapisane-cize zhrniem:

Auto je s DCC,bez origo pripravy v zavode(co podla niektorych stranok zanemna ze sa neda domontovat tazne),kupil som origo pripravu,origo tazne,origo novu RJ,v Skode cez ODIS doprogramovane ako treba a vystavene papiere,nasledne zapisane do technicaku.Pred zapisom v technicaku boli samozrejme uvedene hodnoty,kolko kg moze tahat brzdeneho a kolko nebrzdeneho a ake ma dovolene zvisle zatazenie zavesu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte.

Podla mna je chyba v preklade textov,ktore auta nemaju moznost dodatocnej montaze tazneho.Ako som niekde pisal,ak si pozriete stranku SK,anglicku a nemecku so skoda prislusenstvom,vsade je napisane nieco podobne ale predsa ine,rozdiel je ciarka,a ma zasadny vplyv.Co je jasne,ze auta so 2,0tdi 4x4,140kw,tam sa neda bez origo pripravy montovat tazne(uvedene aj v origo montaznej prirucke kabelaze tazneho).Dalej som si vsimol,ze auta s Greenline a DCC(divna kombinacia) nemaju moznost dodatocnej montaze tazneho zariadenia.

Keby som teda veril Slovenskemu prekladu,moje auto nemoze mat tazne,ale predsa ma,cize plati Anglicky preklad a aj nemecky(mam vyrobene po 22.2.2016).Vsimnite si ale poziciu ciarky v Sk a Eng preklade.

Pre uplnost:eshop skoda SK

Obmedzenie:  Pri nasledovných špecifikáciách nie je možné ťažné zariadenie namontovať, ak nebolo takéto vozidlo vybavené prípravou zo sériovej výroby: Greenline, obsahuje reguláciu tlmičov, motorizácia 2,0 TDI/110 kW 4x4 s manuálnou prevodovkou, motorizácia 2,0 TDI/140 kW 4x4 s automatickou prevodovkou.

 

Eshop skoda DE:

Nicht für Greenline (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk) // Nicht für Superb III 2,0 TDI/110kW 4x4 mit Schaltgetriebe (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk) // Nicht für Superb III 2,0 TDI/140kW 4x4 mit DSG-Getriebe (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk) // Nicht für Fahrzeuge mit adaptivem Fahrwerk DCC (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk und nur für Fzg. bis Produktion 22.02.2016) //

Eshop skoda Eng

Restrictions: It is not possible to install tow bar on the following cars without the preinstallation kits: Greenline equipped with the damper regulation, engine 2.0 TDI/110 kW 4x4 with a manual transmission, engine 2.0 TDI/140 kW 4x4 with an automatic transmission.

Co sa tyka mojho auta,mam 1,8TSI L&K s DCC ,M6,mod.rok 2017.Aj povodne v origo papieroch boli zapisane hmotnosti pre tahanie privesu,avsak typ tazneho zariadenia bol nevyplneny.Co sa tyka MR 2020 tam som este technicky nevidel,ale zatial vsetky SIII technicaky co som videl na SK mali aj bez tazneho vypisane dane kolonky.Myslim si preto,ze ani v cechach neexistuje dovod,preco by tazne neslo zapisat,ak sa jedna o auta od MR2016-2019 a maju vyplnene hmotnosti v technicaku.

Dlhy post,ale snad niekomu pomoze.

Ak niekto chce viac detailov z instalacie,kludne ma kontaktujte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

 

Dobrý den, pánové,

na 2.0 TDI 110kW, 4x4 manuál bez přípravy jsme dodělali odnímatelné tažné zařízení Westfalia s elektroinstalací, která by měla umět odpojovat PDC (https://www.tazne.cz/typova-elektropripojka-skoda-superb-2015-13pin-erich-jaeger-p61774/).

 

Nicméně se tak neděje, Při zapojení přívěsu se nezobrazuje ikonka vleku za autem a čidla se neodpojí. V kodování auta je všechno nastavené. Nesetkal jste se s tím někdo nebo nějaké doporučení?

Díky

Editováno: , autor: stillion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Chlapi, zezadu do mě lehce ťukla ženská ale nárazník je jen trochu šmournutý - začala ale svítit kontrolka zajištění tažného, je to jen na nějaký reset nebo se tam mohlo něco přecvaknout? Tažné bylo v té době schované. Je velká fuška sundat nárazník a podívat se?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jetsli to mas sepsany na nehodu tak bych sel do servisu. Tenkrat do moji stary feldy taky tuknul typek a koukal s ze jen odrenej nraznik, no akdyz sem otevrel kufr tak sem ho uz nemohl zabouchnout. Zadni oricka byla o 20mm zarazena dovnitr. Vim ze to byla stara felda a opravu sem provedl palici, ale tady by to mohlo byt drazsi uz jen kvuli taznymu 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to samozřejmě v budoucnu pořeším, jen na to teď nemám čas, nechám to na servisní prohlídku, chci se jen zbavit té hlášky a blikající diody. Te6 jsem si dohledal nějaký instalační obrázek a vidím, že tam je nějaká škatulka co má číslo 945-055,5 - to je co, ten snímač? Domontovával si to někdo? Nemůže to být ten problém?

Tazne.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem přišel na ten problém a je to na facku. Vzadu je normálně pod nárazníkem taková profilovaná ocelová podélná vzpěra, která ho tvarově kopíruje. A když na to jde lehké bouchnutí, tak to chytí a maximálně je na nárazníku šmouha. Ale když je tam to tažné, tak oni vzpěru vyhodí, respektive ji tam ve fabrice nedají a je tam jen ta podélná tyč tažného, která má na sobě ostré vzpěry a také kabeláž, která místo toho aby byla schovaná, tak je naopak vedena stranou k tomu nárazníku, je tam i přišroubován konektor, který spojuje kabeláž tažného s kablíkem toho čidla zajištění, které je součástí mechanismu výklopného kloubu. To musel vymyslet nějaký idiot . Takže jsem si volbou tažného způsobil slušný problém, kdy lehké ducnutí zdevastuje kabeláž, nárazník se celý prohne dovnitř, prosekne se o to tažné, promáčknou se ty stříbrné rámečky, potrhají spodní plasty. Ta kabeláž je součástí toho kloubu, jako náhradní díl jsem to nenašel.  

Když jsem to počítal, tak normálně by to asi stačilo rozleštit, maximálně spodek toho dolního prolisu nárazníku  přestříknout bez demontáže. Teď jsem si to spočítal a těch 3000E, jak někdo psal, nemusí být nakonec daleko od reálu. Jsem idiot, že jsem takovou kravinu jako je tohle tažné vůbec chtěl. Simply clever.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...