Jump to content
michal z

Tažné zařízení

Recommended Posts

Tak podle tabulky nic měnit nemusely, proto....máš pravdu ale i tak mi přijde divné proč to měnit, slyším to poprvé a to jezdím s taznym léta...

A záruku pokud by byl problém bych řešil v autorizovaném servisu kde to montovaly....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blbost to úplně není, znám kluka z vývoje ze Škodovky a asi před dvěma lety mi to samé říkal ohledně O3. Taky jsem na něj koukal jak puk, kolik věcí je tam odlišných. Z druhé strany když jsem v létě dupal s karavanem 1100kg ( mohu táhnout 1600) v Chorvatsku od moře přes hory a olej ukazoval přes 120°C, teplota na budíku vody byla kdoví kde, tak se nedivím. Naštěstí mám originál.

Dříve jsem u jednoduchých aut ( O1, Berlingo) řešil závěs právě z SVC, i jsem si to montoval sám. Když si švagrová koupila O3, tak šetřili ( a to měli slevu 18%) a závěs se dával za půl roku. Šel jsem po XY dobrých zkušenostech opět do SVC, ale povedlo se jen železo. Elektrika, ač požadovaná origo se nepovedla. Od začátku se objevovali hlášky o nefunkčních světlech na vleku, který nebyl připojen, pak to začalo vybíjet auto až shořela ŘJ  závěsu. Tak se reklamovalo, zase jsem jel přímo do Náchoda, po 3 hodinách konstatovali, že ŘJ je KO, tak nám dali novou, jenže jaksi při aktu to napravit totálně rozházeli software auta až tak, že se v nouzovém režimu muselo odvézt do značkového servisu, kde se to dalo do kupy. Can bus byl ale zapojen správně. Takže znova vypálená jednotka, znova jsem dostal novou.  Pak to auto fungovalo asi 1/2roku a znova vybíjelo auto - musel jsem odpojit. To už jsem se naštval a oslovil pána, co zde montuje doplňky, ten koupil univerzální elektroniku za 1700,- nanontoval a od té doby 2,5roku klid. Takže tak ... .

Na Supa jsem si samozřejmě objednal originál, byť to bohužel je raketa.Honza

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

opravdu ve většině případech doporučuji originál tažné.

Ideálně z výroby, je tam upraveno potom více věcí.

Všeobecně platí pravidlo, že pro vozy s adaptivními podvozky a GTEC nejde dodatečně tažné namontovat.

Výrobce ví proč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak v podstatě bych zvolil originál take ale vuz uz byl hotovy kdyz jsem ho kupoval, s taznymi z Nachoda mam osobne dobre zkusenosti.A na supa se docela povedlo.Tak jsem ho zvolil ...protoze se u 140kw dieslu dodatecne nic neresi dle tabulky viz.příspěvek holt mi v servisu ani na neoriginal nic neřekli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

V autorizovaném servisu mi řekli, že na Superb 3 je jediné originální tažné, které lze dodatečně dodělat a to je prý to, které je uvedené na eshopu Škoda. Tam jsem se koukal a přijde mi, že se nejedná o originální vyklápěcí variantu, která je dodávána z výroby. 

Máte s tím prosím někdo zkušenost?

Tažné bych měl rád výklopné, jako z výroby.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

co třeba výfuky?, náprava?, eletrika? alternátor?, chlazení? těch důvodů muže být mnohem víc... i když tam jde z výroby...

Edited by Aleš_BX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Praveze z vyroby jde, proto jsem se ptal. Jinak me to cele prijde zvlastni, ja mel kdysi na golfu IV dodelane tazne, opravdu jsme ho nesetril (tahal jsem s nim na voziku stavebni material) a auto nemelo sebemensi problem, ani v lete. Proto me velice prekvapuje, ze se musi u nekterych motoru menit sahara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud nebudeš přes půl Evropy tahat karavan a máš to na občasné použití,nemusíš nic dodělávat.Dodělával jsem si na SIII 2,0 TSi  a vše bez problému.Používám jej ale jako držák na kola a občas na odvoz nepotřebných věcí okolo baráku,bečky do páleníce atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karavan bych asi tahl tak jednou rocne cca 2x 1500km. Nicmene pri cestovni rychlosti 80km/h me prijde, ze motor se moc nenadre ani s karavanem. (Doted taham karavan vw caddy 1.6tdi, kde je tazne taky dodelane a zadny chladice meneny nebyly). A u te 1.6 ten motor docela zahul dostava, ale nikdy nesla teplote pres 90°C . Jinak diky za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak uz mam dodelane originalni vyklopne tazne. S chladicem dle faktury nic nedelali (2.0tdi 110kw). Cena cca 30 000Kc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vypada to, ze mi prestaly po montazi originalniho tazneho fungovat ty zaluzie pred chladicem (2.0tdi 110kw). Nekde jsem cetl, ze to snad vypinaji schvalne po montazi tazneho. Nevite, z jakeho duvodu je to nutne vypnout? Pokud by to fungovalo spravne, tak to preci neni nutne vypinat. Zaluzie by se mely otevirat v zavislosti na teplote. Takze napr. v zime po nastartovani by se hodily bez ohledu na zatizeni auta vlekem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No typoval bych to prave tou zvetsenou zatezi a tim padem i vetsi teplotou kotoru. Tam bych rekl ze se tim jistej aby zaluzie nebo nejaky cidlo neselhalo a neuvaril si motor tak je nechaj porat otevrene

Share this post


Link to post
Share on other sites

SM-tažné.pdf Mrkněte na tohle... (s lupou to přečtete :))- tam o těch žaluziích a celkově o průšvihu s doděláváním tažnýho píšou... kolega v práci má jeden z prvních S3 a ve škoda servisu mu řekli cenu za dodělání origo tažného tak jak má být skoro 70000,-... u O3 cca 40000,- ... ale rovnou dodali to co už tu bylo zmíněno, pokud to nebudeš používat na karavan nebo pravidelné tahání podvalu nebo něčeho těžkého, tak se dá i s tím omezeným (původním) chlazením motoru jezdit (za předpokladu slušného stylu jízdy).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A teď další věc co jsem se dozvěděl a ověřil.U nových aut,pokud nevyjede z fabriky s příparvou pro TZ tak nebude mít zápis ve velkém TP-jakožto možnost dodělání a nikdy už nepůjde schválit

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
A teď další věc co jsem se dozvěděl a ověřil.U nových aut,pokud nevyjede z fabriky s příparvou pro TZ tak nebude mít zápis ve velkém TP-jakožto možnost dodělání a nikdy už nepůjde schválit
Přesně tak, tyto vozy jsou homologovány s hmotností přípojného vozidla 0kg. Někde jsem četl, že od nového roku se to zvedne na 75kg tudíž maximálně nosič na kola. Kamarád má nový RX400 HL a když se ptal na tažný, tak mu řekli ano, ale nelze s tím tahat přívěsy, a to prosím z výroby.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Já mám tažné, takže žaluzie vůbec nemám - šly by naopak dodělat? V zimě se hodí nezávisle na tažném a jak píše @Aerosa, pokud by fungovaly dobře, není důvod je tam přece nemít, přínos by byl v lepším komfortu při ohřívání motoru. Nebo někdo dokáže zjistit, kde je ten zakopaný pes, že je nutné je v už namontovaném stavu odpojit, když se do vozidla tažné dodatečně domontuje?

Edited by Plzeňáček

Share this post


Link to post
Share on other sites

a přitom by třeba stačilo udělat to tak, aby se ty žaluzie deaktivovaly jen když je na tažným něco připojený... nebo prostě když se motor zadýchá...taky to nechápu... a co je fakt mazec je ta nemožnost u některých modelů tažné dodatečně zapsat do TP... český člověk by si ho dodělal, ale jak to byrokrat nezapíše, je zle... takže berte auta s tažným, budou se líp prodávat jako ojetiny :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak já přihodím svoji zkušenost. SIII 2.0TDi 110kW DSG, rok staré, tento měsíc doděláváno origo tažné v origo servisu. Bez předchozí přípravy pro tažné zařízení. Cena za celou tuto akci včetně nutného materiálu 27 000Kč. Přičemž přihlášení tažného do velkého TP proběhlo s tím, že bylo nutné dodat typový list tažného a montážní list tažného, kde byly uvedeny hmotnosti. Do velkého TP dopravka vše dopsala a je hotovo. Možná je to jen souhra náhod, ale vím, že pro tuto motorizaci co mám to možné je. Servis mě říkal, že pokud bychom měli 4x4 už by to možné nebylo.

Edited by Bladik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By eauto1.cz
      Škoda Octavia2 2005 1.6 FSI 85kW Xenon Klimatronic Alu Tažné
      1.MAJITEL NEHAVAROVÁNO BEZ KOROZE TOP STAV!
      NEBOURANÝ VŮZ Z NĚMECKA OD 1.SOUKROMÉHO MAJITELE
      provoz: 12.05.2005
      166.000 km
      Servisní kniha VEDENÁ PRAVIDELNĚ
      natural 95
      1.6 FSI, 1598ccm, 85 kW (110k) EURO4 198kmh
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Stříbrná diamantová metalíza
      Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect
      kufr:560/1350L
      Spotřeba mimo město:5,5L
      kombinovaná:6,8L
      Objem nádrže:55 litr
      Disky: Alu Škoda Vega R16
      Pneu:205/55/16 asi 95% vzorku Continental

      VÍCE FOTO KLIKNI ZDE!
      VIDEO KLIKNI ZDE:

      Xenonové světlomety, ostřikovače světel, DO centrální zamykání, tón.skla,tmavé okna, vnější teploměr, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC zadní, blikače v zrcátkách, tažné zařízení Škoda Westfalia sundávací bajonet 1300kg, zadní stěrač s integrovaným ostřikovačem.

      10x Airbagy, Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, Tempomat, Multifunkční volant, MAXIDOT velký palubní počítač, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, dělená zadní sedadla, 4x el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek s vyhříváním, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, vyhřívání sedaček s pětirychlostním ovládáním, volant stavitelný v obou osách,loketní opěrka přední+zadní, čidlo deště, automatické stěrače, čidlo světla, automatická světla, COMING+LIVING HOME, automatické zamykání, ISOFIX, kožený volant+ řadička +ruční brzda, automatická clona zrcátka, 4x Kotoučové brzy, hlídání defektu, páté rezervní plnohodnotné kolo s nářadím, Hands Free Parrot s připojením nabíjení mobilu a přehrávaní hudby z mobilu přes rádio

      RÁDIO ŠKODA velké, 6xCD, MP3, AUX, 8repro, USB+MicroUSB+Iphone vstup +Hands Free, streamování hudby z mobilu

      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nekuřák, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x vystřelovací klíče od vozu+ 2x klíče od tažného.

      Servisní historie v DE vedená doposud, Ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny brzdy, rozvody, olej.

      5ti stupňová manuální převodovka, ESP EDS ASR MSR EBA ABS posilovač řízení

      Velmi úsporné a bezpečné auto, inteligentní řízení pohonu, krásné neponičené auto, v CZ nejeto, čerstvý dovoz
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, servisováno PRAVIDELNĚ.
      Nová STK+ME na přání čerstvě při prodeji na celé 2roky. Přepis 800kč. Ověřená plná moc připravena, prodej možný i o víkendu, možnost převozní značky, možnost odvozu.
      PRECIZNĚ VEDENÁ SERVISNI HISTORIE U ŠKODY.
      Žádné další investice do oprav!
      Mobil: 737 888 840
      Lokalita: Slavkov 74757 Opava CZ
    • By denisdenis
      Škoda Octavia III ( Octavia 3 ) 1.6 TDi 77kw = 105koní r. 6/2014, šedá metalíza, 131.000 km ORIGINÁL, servisní knížka + 2 klíče. Budete 1. majitel v CZ - dovoz Německo. Odpočet DPH (239.000,- CENA BEZ DPH). Top Výbava: digi-klima dvouzonová, navi barevná dotyková + DAB, handsfree premium s ovládaním přes volant a navi, multifunkční volant, vyhřívané sedačky, parkovací senzory, 10x airbag, tempomat, 4x el. okna a zrcátka s vyhříváním, kožený paket (volant, řadička, ručka v pravé kůži), automatický rozjezd v kopci, ABS, ASR, ESP, palubní počítač velký, 16´ originál Alu, tažné zařízení - odnímatelné, paket odkládacích prostor, denní svícení + mlhovky. Při 125tkm byl proveden servis v ceně 450€ !   V ceně je nová STK a Emise na 2 roky. Auto předám na převozním "zeleném čísle".
      Kupující bude platit jen 800Kč za vydání SPZ (i toto mohu zařídit na základě plné moci)
       
      Možno vaše nynější auto protiúčtem + doplatek.
      Na fóru nejsem denně preferujte prosím tel. 733 151 535 nebo email denisdenis@email.cz
    • By eauto1.cz
      Škoda Fabia II Combi
      2011 1.2 TSI 63kW
        +++ IHNED K PRODEJI +++  

       
       
      KOMPLETNÍ FOTOGALERIE S HD FOTKAMI JE K DISPOZICI ZDE   Do provozu: 27.09.2010
      modelový rok: 2011
      Počet majitelů: 1
      Tachometr: 91.000 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: Natural 95 / 98
      Motor: 1.2 TSI 63kW 1197ccm čtyřválec
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Max.rychlost: 178 km/h
      Emisní norma: Euro5
      Barva: černá magic metalíza
      Karoserie: Combi, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN, v CZ nejeto
      Prověření původu: Cardetect
      Rozměry (v š d): 1558 x 1642 x 4247 mm
      Hmotnost bržděného přívěsu: 800 kg
      Spotřeba mimo město: 4, 5 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 5, 7 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 195/55/15 vzorek 90%
      Disky: Litá kola Škoda originál
       
      Krásné auto z dovozu . Od prvního majitele.       Vnější vzhled
      *Elegance*, Dálkově ovládané centrální zamykání, ochrané lišty dveří, zrcátka+kliky v barvě karosérie, Aerotwin Stěrače, chromovaná maska chladiče, černé sloupky A+B, 4x kotoučové brzdy, Litá kola Škoda R15, Střešní lyžiny, SUNSET: černě tónovaná skla originál, přední mlhovky, denní světlomety, projekční přední světlomety, střešní nosiče/lyžiny, tažné zařízení Škoda originál sundávací bajonet uzamykatelný 800kg.
      Pohon a technika
      5ti stupňová manuální převodovka, ASR - protiprokluzový systém, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, ESP - stabilizace podvozku, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, posilovač řízení, HILL-HOLD: při rozjezdu do kopce auto necouvá.
      Vnitřní výbava
      Klimatizace Klimatronic automatická, klimatizovaná schránka před spolujezdcem, Tempomat, dělená zadní sedadla 40: 60, el. ovládání oken, el. ovl+vyhřívaná zrcátka, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, výškově stavitelné sedadl0, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, 5x opěrky hlavy, 2x vystřelovací klíče, koberce Škoda
      Nové STK na dva roky*
      *Vyřídíme po dohodě s kupujícím
              Servis
      SERVISNÍ HISTORIE DE VEDENÁ DOPOSUD, JEŽDĚNY DÁLNICE V DE, V CZ NEJETO.
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny rozvody u Škoda Německo.
      Audio
      autorádio Škoda , sound systém s 8mi reproduktory, RDS, TP, AS, AUX, MP3
      Bezpečnost
      8x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, 2x ISOFIX, signalizace defektu pneu, PDC: zadní couvací asistent akustický s radarem na velkoplošném displayi rádia.
      Technický stav
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, 2x Klíče.
      Výbava ELEGANCE:
      Bez úprav, vše zapsáno v TP, vše originál Škoda. Díky tomu lze libovolný díl kdykoliv objednat přes VIN v servisu a bude pasovat. Žádné problémy na STK, nebo s Policií či pojišťovnami. Tak to má být. Nejmodernější čtyřválcový motor TSI v tomto modelovém roce, např. vodou chlazené Turbo s vysokou životností, vícestupňové řízené zahřívání a chlazení motoru pro nejnižší spotřebu a nejlepší výkon. Ideální motorizace s vysokou životností a vyměněnými rozvody, není co řešit.
    • By eauto1.cz
      Škoda Octavia Liftback
      2004 1.6i SR 75kW Ambiente

       
        Cena: 112.8oo,- Kč 
      Do provozu: 05.08.2004
      Počet majitelů: 1
      Tachometr: 106.641 km
      Servisní kniha: ano
      Palivo: Natural 95 
      Motor: 1.6i SR 1595ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon: 75 kW (102 k) 240Nm
      Max.rychlost: 191 km/h
      Emisní norma: Euro4
      Barva: Stříbrná diamantová metalíza
      Karoserie: Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO 
      Původ: dovoz SRN,v CZ nejeto 
      Prověření původu: Cardetect 
      Váha vozu: 1360 kg
      Rozměry (v š d): 4513/1731/1457 mm 
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1300 kg
      Objem kufru (min./max.): 548 / 1512 litrů
      Spotřeba mimo město: 5,6 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 6,9 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneumatiky: 195/65/15 99% Letní Dunlop
          Krásné auto z dovozu
      Od 1. Majitele!

        *Ambiente*,ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky a zrcátka v barvě vozu, velké pravé zrcátko, držáky na střešní nosiče INTEGROVANÉ ve střeše (Lyžiny/Hagusy), třetí sluneční clona u zpětného zrcátka, tažné zařízení Westfalia, originální sundávácí Škoda Bajonet se zamykáním 1200kg.

        autorádio Škoda Symphony CD , CODE, RDS, Gala, TP, AS, sound systém s 8mi reproduktory.

        Klimatizace, MFA palubní počítač s dojezdem, dělená zadní sedadla, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, Isofix, výškově stav. sedačky, bederní opěrka, kožený volant stavitelný v obou osách, plato, uhlíkový kabinový filtr, osvětlení dveří, 5x tříbodový bezpečnostní pás, kapsy ve všech dveřích,  loketní opěrka

       
        5ti stupňová manuální převodovka, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru,  posilovač řízení.

        4xAirbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů, uzamykatelná schránka, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče, třetí brzdové světlo LED, návody, manuály.

        Technický stav
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x Klíče.
      Servis
      Serisní historie v DE vedená doposud, Ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, bez úprav, vše originál, krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny brzdy.

        Nové STK na dva roky*
      *Vyřídíme po dohodě s kupujícím
       
      Kvalitní držák s obrovským kufrem, levným servisem, bohatou výbavou, a v top stavu pro náročné.

      POUZE VÁŽNÍ ZÁJEMCI!
      SLEVA JISTÁ!
      Doloženy všechny absolvované STK včetně najetých KM
      Zcela nové pneu Dunlop

      MOBIL: +420 737 888 840 
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
    • By eauto1.cz
      - Škoda Octavia II Liftback 2005 -
      1.6 FSI 85kW
       
       + + + TENTO VŮZ JE IHNED K ODBĚRU + + +
       
      HD FOTOGALERIE ZDE

      Modelový rok: 2005 provoz: 06.2005
      Tachometr: 172.000 km
      Servisní kniha: ano, v zimě nejeto, 1.Majitel, bez puchýřku, auto vypadá na poloviční km! TIP TOP STAV !!!
      Palivo: natural 95 / 98
      Motor: 1.6 FSI, 1598ccm
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Výkon: 85 kW (115k) 
      Max.rychlost: 198 km/h
      Emisní norma: Euro4
      Barva: červená metalíza flamengo
      Karoserie: Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované 
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect 
      Váha vozu: 1406 kg
      Rozměry (v š d): 1449 x1769 x4669 mm
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1200 kg
      Objem kufru (min./max.): 560 / 1350litrů
      Spotřeba mimo město: 5,5 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 6,8 L/100km
      Objem nádrže: 55 litrů
      Pneu: 205/60/15 asi 90% vzorku letní
      KRÁSNÉ AUTO Z DOVOZU
      Od prvního majitele
      Dálkově ovládané centrální zamykání, tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC, integrované držáky střešních nosičů, tažné zařízení orig. Škoda 1200kg sundávací uzamykatelný bajonet, NOVÉ, nepoužité.

      Rádio STREAM 6xCD+MP3+AUX originální škoda , sound systém s 8mi reproduktory, gala: automatická hlasitost 
      10x Airbagy, Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox, jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, automatická clona zpětného zrcátka, automatické stěrače, dělená zadní sedadla, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, MAXIDOT velký palubní počítač barevný, nastavitelný volant v obou osách, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, volant stavitelný v obou osách, plato kufru, pylový filtr, osvětlení dveří, čidlo deště, kapsy ve všech dveřích, držák nápojů, pylový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, krásný zachovalý černý interiér, loketní opěrka, odkládací schránka nahoře v palubce +pod sedačkou +před kolenem řidiče +v loketní opěrce, na všech sklech vyleptaný VIN, signalizace spálené žárovky, hlídání defektu, plnohodnotné rezervní kolo, ISOFIX, Coming Home, Living Home, 
      5ti stupňová manuální převodovka, ESP- stabilizační asistent, auto umí samo brzdit, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, BAS - brzdový asistent, MSR - řízení brzdného účinku motoru, posilovač řízení

      Velmi úsporné a bezpečné auto, inteligentní řízení pohonu, deset airbagů, krásné neponičené auto, 1.Majitel, v CZ nejeto, čerstvý dovoz, naprosto vše originál Škoda
      Vyměněny rozvody, Vyměněny brzdy
      1.majitel, 2x vystřelovací klíče s DO, nehavarováno, nekuřák, Krásný černý interiér bez kosmetických vad, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, servisováno PRAVIDELNĚ VŽDY VE ŠKODA

      Nové STK na dva roky*
      *Vyřídíme po dohodě s kupujícím

      Technický stav
      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x Klíče.
      Servis
      Serisní historie v DE vedená doposud, Ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, bez úprav, vše originál, krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny brzdy.
       
      MOBIL: +420 737 888 840 
      EMAIL: 1auto@centrum.cz
      Všechna práva vyhrazena

×
×
  • Create New...