Přejít na obsah

Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

Kluci ahoj, po delší době jsem zase vyhrabal adaptér a chtěl jsem nakodovat zpátky pípání bezpečnostního pásu. To jsem udělal, ale nějakým způsobem se mi posral alarm. Ačkoli jsem pouze aktivoval ten pás, tak doposud fungující alarm začal kravnout... Dělá to to, že po vypnutí motoru a vytažení klíčku se alarm po cca 20s aktivuje a když někdo sedí uvnitř, začne houkat, nebo když přijdu k autu a otevřu dveře, začne taky houkat (podotýkám, že nezamknu auto). Pomohlo jen deaktivovat úplně alarm... Nevíte co se mohlo prodělat? Neřešil to už někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priatelia.

Vie mi niekto po lopate vysvetlit par veci, ktore su pre mna spanielska dedina?
Kedze v bete su nejake nove veci o ktorych nemam paru co znamenaju....

Torque limiter interaction
Throttle response behavior


Developer menu screen in mmi via holding menu.... (toto sa asi neda robit pri radii swing?)

Vie mi niekto povedat ake su mody pri kodovani volantu? Sport, normal....ako sa spravaju?

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to me taky zajima.

Co se tyce toho prvniho, tak to je myslim reakce posilovace na volant.

Jestli si matne pamatuji hodnoty co tam byly, tak

default: configurace v MMI, nicmene to jsem nikde nenasel. takze asi default "nerozpoznana hodnota.

pak tam jsou hodnoty jako sport, normal, dynamic

 

sport = celkove tuhzsi a musis vynalozit vice sily pri krouceni volantem - super ve vysokych rychlostech, horsi pri parkovani

normal=celkove lehci a malo sily - super v pomalem a na dalnici naopak horsi

dynamic = mel by byt kompromis, kdy pri pomale rychlosti volant lehce ovladatelny a ve vysokych rychlostech ztuhne.

 

kdysi na FII mi Cimbu tvrdil, ze mi nastavil prave neco podobneho tomu rezimu Dynamic. takze jsem si to na nej ted dal taky.

 

To druhe je chovani reakce plynu na nohu. Tady ale taky netusim presne. Moje uvahy vedou tim smerem;

 

gradualy = cim dele drzis nohu na plynu, tim vic dava informaci RJ ze postupne ma zvysovat narust "plynu:

direct = na kolik zmacknes plyn tolik "plynu" dava i RJ motoru

 

gradualy me napada jako ohleduplnost ke spojce pri rozjezdech, ale lenivost pri akceleraci nez auto zabere

direct teoreticky asi okamzita reakce pri predjizdeni.

 

developer jsem zkusil taky, ale nevim co za tlacitko je MENU u Swing+. Takze mi to taky neslo. docilil jsem akorat "resetu" drivegreen po jizde (10sec na power)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 hours ago, lumirnavrat said:

to me taky zajima.

Co se tyce toho prvniho, tak to je myslim reakce posilovace na volant.

To si myslím, že není, pač posilovač je ,,Power steering default mode''

,,Torque limiter interaction'' je něco spíš něco jako omezovač kroutícího momentu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, P_Cherry napsal:

To si myslím, že není, pač posilovač je ,,Power steering default mode''

,,Torque limiter interaction'' je něco spíš něco jako omezovač kroutícího momentu.

 

Mas pravdu, popisoval jsem Power steering default mode. zmatlo me, ze ty volby jsou nad sebou a tim padem mysli tyto. Btw tu torque jsem na svych screenshotech ani nenasel. takze vypada ze pro FIII FL neni. teda v 3.8 beta5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pritrafilo sa mi byt testerom (rapid 2016 ambition) a po pravde....vela veci nejde. Ak si dam scandinavian DRL, rozsvieti sa mi pristrojovka...
Co ma mrzi najviac, vela veci co boli v starych verziach v tejto novej chybaju, cize ak si vypnem pipanie nezapnutych pasov a chcem ich nanovo aktivovat, znamena to ze.... Bud dve rozdielne Caristy alebo dva fony...
Zjavne sa treba vyvojarov opytat preco je to takto....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...