Přejít na obsah

Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

Zdravím, neporadil by někdo, jak deaktivovat v Caristě funkci KESSY tak, aby nešlo ani vzadu u dveří kufru? Podařilo se mi vyřadit KESSY u dveří řidiče a spolujezdce přes položky...

 

Passive entry via smart key (driver's door)   YES/*NO*

Passive entry via smart key (passenger's door)   YES/*NO*

Passive exit via smart key (driver's door) YES/*NO*

Passive exit via smart key (passenger's door) YES/*NO*

 

Měl jsem radost, že se podařilo. Chci otevírat/zavírat auto jen stiskem dálkáče, tj. vyřadit KESSY (to jen pro zapalování). Má radost by zhacena, když jsem přišel k zadním dveřím, tj. ke kufru a ty se otevřely via KESSY (ostatní 4 dveře zůstaly uzamčeny, odemčel se jen kufr po stisku mikrospínače). Neví někdo, jak vyřadit KESSY i u 5. dveří?

 

Prosím nerozebírat, proč to chci (bezpečnost) ani proč to mám, když to nechci (bylo součástí OIII FL Style).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taková možnost v Caristě asi není.

Možná by pomohlo odpojit kessy anténu u kufru :)

 

A nebo úplně deaktivovat KESSY přes VCDS, Adaptations: Keyless access and start authorization-Kessy => Not installed

Vedlejší efekt: velmi pravděpodobně bude potřeba mačkat tlačítko startování s klíčem v ruce, nebo startování mačkat tím klíčkem (jako při vybité baterce v klíčku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem se ptát i na infomailu Škody a prý nějaký oficiální postup není ...ale je otázka, zda to dotyčný opravdu zjišťoval u techniků nebo se jen podíval do systému. Jsem objednaný na deaktivaci v autorizovaném servisu, že prý budou volat na technickou linku Škody ...tak jsem zvědavý, co vymyslí. Deaktivovat i zapalování by se mi nelíbilo. Líbí se mi funkce, že když mi to (na jedničku) chcípne, tak zmáčknu spojku a motor zase běží. Případně uvítám tip na nějakého šikovného kódovače, nejlépe v Olomouci a okolí, se kterým by se to třeba dalo probrat (prý je tu nějaký IronMan ...ale zde jsem nikoho takového pod tímto nickem nenašel ...pokud jsem špatně nehledal).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 3. 2019 na 8:16, JiVi napsal:

Octavia III 2018 style full LED - Carista 3.8.10b

 

stagging                            - ANO

doplnění nádrže v litrech  - ANO

C/L na mlhovky                 - ANO

Stopky                               - ANO

light corner                        - NE sice je nastaveno na enable, ale nefunguje

úprava HillHolderu            - NE - na maxidotu píše nesmysl o tom, že manévrovací čidla nejsou instalována (chtěl jsem jen prodloužit čas podržení) přitom manévrovací čidla instalována jsou - ověřeno hláškou - zašlápnutí při parkování

 

 

nemáte tip na corner ? Je možné, že u LED nejdou?

 

no a hlavní zajímavost, jak na Fabii II 2011 tak i na Octavii III , při diagnostice to vypíše nesmyslné chybové hlášky komponent , které tam přitom vůbec nejsou.

Na F II  třeba závada  pravého předního subwooferu , levého předního subwooferu,  závada automatických světel apod.

při scanování auto u O III zapne rádio,  u F II nezapne, ale ozve se strašný skřípot z repro, jako když je poškozený soubor MP3. Myslím, že tím osaháváním, to spíš nějaké chyby samo generuje.

 

 

 

Tebe na O3 2018 full LED 1.4 TSI funguje Hill Holder?

Pretože u mňa vôbec a chcel som ho cez túto Betu Caristy zapnúť a vypísalo na palubovke, že nie je možné zapnúť Brzdu pri posune.
Nerozumiem už fakt ako to robili, niektore style O3 majú hill holdery niektore nie...

 

Prípadne nejakú staršiu verziu Caristy si neskúšal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nastavovat jsem včera rozjezd do kopce na Fabii iii 1.2 tsi a šlo to, na jiné to nešlo a jediný rozdíl co jsem mezi auty našel je, že ta na které to šlo má varování před nárazem... Ta i sama brzdí, nevím, možná to má trochu jinou jednotku nebo něco a mohlo by to být tím i u vás na těch Octaviích? Ale je dost možné že i nemá souvislost...? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem, uplne na hlavu to je podľa mňa. Zaplatil som si ten ich škodovacky system na hodinu a podľa vin som pozeral auta z bazáru a porovnaval....

1.4 TSI 2018 Style malo oficialne napísane že without HHA

1.6 TDI 2018 Style malo oficialne napisane že with HHA

Divné ked aj rovnaka vybava....

u nového 1.5TSI som našiel with HHA

 

Martab, myslíš že staršia verzia by to spravila? ked auto je 7/2018? skôr mam pocit že na to Carista ešte moc neni prispôsobená.

Editováno: , autor: Jarvin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám HH z výroby - mám paket Style Plus, kde to bylo součástí. Jen mě štve jeho vypínání zřejmě spínačem spojky. Prostě dávám spojku do záběru a najednou se auto pustí. Pokud ji do záběru nedám, krásně to drží. Blbý ovšem je to, že to pustí dřív, než se do záběru skutečně dostane a auto tak popojede.To je řešení  HH na hlavu. Zlatý PSA, tam to drží po dobu 2 sekund od puštění brzdového pedálu a krásně se rozjedeš.

Editováno: , autor: JiVi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tedy mam v Cariste moznost nastavit delku brzdeni, jsou tam myslim tri moznosti, na spojku to podle me nereaguje, proste pustim brzdu a pak to urcity cas jeste brzdi, kdyz pustim spojku vcas, tak se rozjede dopredu, kdyz pozde nebo vubec, tak couvne dozadu. Asi tam mas implementovan uplne jiny mechanismus. Ale ja koupil vozidlo bez aktivniho Hill Hold Assist, aktivoval jsem si to sam pres Caristu.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, osobne napsal:

Ja tedy mam v Cariste moznost nastavit delku brzdeni, jsou tam myslim tri moznosti, na spojku to podle me nereaguje, proste pustim brzdu a pak to urcity cas jeste brzdi, kdyz pustim spojku vcas, tak se rozjede dopredu, kdyz pozde nebo vubec, tak couvne dozadu. Asi tam mas implementovan uplne jiny mechanismus. Ale ja koupil vozidlo bez aktivniho Hill Hold Assist, aktivoval jsem si to sam pres Caristu.

HHC se řídí spojkou a plynem,  jinak by se muselo auto rozjíždět přes odpor brzd. U HHC lze nastavit 3 úrovně asistence a mělo by se to vztahovat na to jak dlouho auto drží bzrdu než začně couvat i na to, "jak moc je třeba přidat plyn" než povolí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde probíraný HHA/HHC je česky Škodovkou nabízená funkce Asistent rozjezdu do kopce? V OIII Style je součástí výbavy, ale když vypíši v Caristě, tak není tato funkce povolena...

 

Hill hold assis (if equipped) --- DISABLED
Hill start assist disengagement --- DISABLED

 

Ještě jsem neměl možnost otestovat rozjezd v kopci, takže nevím, jestli funkce aktivní je nebo není. Je aktivace funkce nějak indikována na palubní desce? Je možné, že Carista kecá, že to není povolené nebo to výrobce zapomněl nastavit ...nebo se jedná o úplně jinou funkci než Asistent rozjezdu do kopce (v tom případě se moc omlouvám za bezpředmětný příspěvek).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam asistent z vyroby a v podstate vsechny bety 3.7 co jsem mel na FL tvrdily ze je disabled, ale na druhou stranu umoznovaly nastavit minimalni sklon od ktereho to reaguje a mam pocit ze jeste jednu vec. Reportoval jsem jim to jako bug atd., ale za 2 mesice co jsem dostaval ofiko bety se s tim nic nestalo. takze jo minimalne u FIII FL Style carista keca

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, parezorg napsal:

Zde probíraný HHA/HHC je česky Škodovkou nabízená funkce Asistent rozjezdu do kopce? V OIII Style je součástí výbavy, ale když vypíši v Caristě, tak není tato funkce povolena...

 

Hill hold assis (if equipped) --- DISABLED
Hill start assist disengagement --- DISABLED

 

Ještě jsem neměl možnost otestovat rozjezd v kopci, takže nevím, jestli funkce aktivní je nebo není. Je aktivace funkce nějak indikována na palubní desce? Je možné, že Carista kecá, že to není povolené nebo to výrobce zapomněl nastavit ...nebo se jedná o úplně jinou funkci než Asistent rozjezdu do kopce (v tom případě se moc omlouvám za bezpředmětný příspěvek).

 

no ako, vyskúšal si už ten HHA? Funguje ti to v O3 style? pretože mne nie a ani s Caristou si s tym neviem poradiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem byl autem v práci a před odjezdem jsem si nastavil nějaké věc. Díval jsem se i na ten HHA a co to dovoli nastavit...

 

Hill hold assist (if equipped) --- možnosto ENABLED / DISABLED (mám Disabled)

Hill start assist disengagement --- DISABLED /NORMAL / HARD / .... cca 5-6 položek tvrdosti držení ...zapomněl jsem udělat screenshot (mám Disabled)

 

Úplně mi tam chybí položka Hill start assist activation threshold, kde se nastavují procenta (sklonu?), jak tu psal lumirnavrat . Nezkoušel jsem dat HHA Enabled, protože chci nejdříve zkusit, jestli funguje v defaultu z výroby ...abych tím povolením, když to asi špatně zobrazuje, ještě něco nepokazil, resp. věděl, jak to fungovalo předtím. Bohužel funkci jsem neměl šanci ještě vyzkoušet. Kvůli rodině mám málo času si s tím hrát a moc s autem ještě nenajezdil. U práce máme zrovna most, který je do kopce ...ale jak na potvoru zrovna za mnou vždy někdo jede, takže nemohu v kopci zastavit a vyzkoušet. Snad o víkendu někde zkusím.

 

Jo, ještě verze Caristy, protože se to asi verze od verze liší?  ...zkoušeno v Carista 3.8 beta 16

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...