Jump to content

Recommended Posts

Nejde mi to (Carista 5.2beta12 + LP 8.9.9), jak to děláš? 

Píše mi to v LP při pokusu o vytvoření modifikované Caristy: záplata 1 až 5 neúspěšná. 

Edited by osobne
Link to post
Share on other sites

Je tam nějaká zrada, Carista 5.3 beta-1 nejde po instalaci ani spustit. Hláška: "Aplikace Carista přestala fungovat." Nejde spustit ani tato verze Caristy modifikovaná přes LP, přitom LP hlásí, že záplaty 1, 2, a 5 byly úspěšné.

 

To u verze Caristy 5.2beta12 mi LP hlásil, že všechny záplaty byly neúspěšné, modifikovaná pak sice spustit šla, ale nešla odblokovat. 

Edited by osobne
Link to post
Share on other sites

To nevím, telefon má CPU Mediatek a postnuty tu jsou pouze jedny verze 5.2beta12 a 5.3 beta-1. Není na výběr, a starší verze jsem nezkoušel. 

Edited by osobne
Link to post
Share on other sites

Zdravím, nevíte prosím někdo, zda u poslední verze Caristy lze deaktivovat kontrolu prasklých žárovek? U verze 5.1 beta 1 to lze pouze u osvětlení SPZ. Nechce se mi to celé přeinstalovat na blind, když mam funkční verzi 5.1. Resp. celkově bych ocenil, kdyby sem někdo dal výpis nových funkcí. Díky moc

Link to post
Share on other sites

To není tak jednoduché, protože appka může nabízet na každý typ auta a klidně i na každý modelový rok nebo stupeň výbavy jiné funkce. 

Edited by osobne
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By PTiCA
      Pro známého jsem učil nové ovladače. Rovnou jsem udělal screenshoty kdyby to někoho zajímalo.
       
      Použil jsem jako návod přiručku VIS (Vag Info System)

       
      Spojit se s řídící jednotkou 09 - centrální elektrika 10 - Přizpůsobení kanál 00 - Vložit hodnotu: 000 (Testovat -> Uložit) 10 - Přizpůsobení kanál 01 - Vložit hodnotu: celkový počet klíčů (například pro 3 klíče zadat: 003) (Testovat -> Uložit) do 3 s po uložení hodnoty postupně stisknout tlačítko (Zamkni) na dálkových ovladačích Hotovo  
          
       
      `
      Poznámky:
      Musí se přizpůsobit všechny (tedy i již fungující) klíče Je možné přizpůsobit max. 8 klíčů  
    • By Marius2696
      Ahoj, neví prosím někdo jak vyřešit můj problém se sacím potrubím?
      Svítí mi kontrolka motoru, auto cuká při studeném startu a diagnostika ukazuje chyby P2015 a P2014.
      Před časem jsem udělal výměnu sacího potrubí, které jsem koupil z ebay. Bohužel se stav vozu nezlepšil, ba naopak zhoršil (nejspíš hodně špatná koupě).
      Auto má teď při studeném startu několik vteřin kolísavé otáčky a cuká při studeném rozjezdu výrazně více... Kontrolka motoru svítí neustále, se starým potrubím cca za 3 dny zhasla...
      Děkuji za případné rady a odpovědi.

×
×
  • Create New...