Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Zdravím jak odstranit start stop u kamzíka Monte Carlo 2021? Metoda voltáže prý nefunguje, tak jak by to šlo. A není tu někdo od Kolína, Kutné Hory? Děkuji za odpověď.

Link to post
Share on other sites
V 11. 10. 2020 na 14:00, Anaf napsal:

Ahoj,

nemohu souhlasit. Je to právě obráceně:

- u auta v záruce není dobré vyřadit pomocí Caristy s/s systém - vždyť toho si v servisu hned všimnou a máš to jako neautorizovaný zásah v záruce

- vytáhnutí konektoru u plusu baterie způsobí při prvním zastavení hlášku o poruše s/s systému a pak už je klid, žádná další hláška

- vytáhnutí konektoru u plusu baterie naopak prodlouží životnost baterie - jakékoli jiné tvrzení je zavádějící a mylné

Vysvětlení:

po vytažení konektoru se autobaterie začne nabíjet normálně (tak, jak jsme léta všichni zvyklí) - a nefunguje s/s systém

se zasunutým konektorem dochází k přebíjení autobaterie (a jejímu ničení), když jedeme z kopce a naopak k nenabíjení, když je auto pod plynem.

Samozřejmě platí to, co je zde uvedeno milionkrát, nabíjí se jen na 80 procent kapacity, aby byl prostor na dobíjení vysokým napětím.

Důkaz:

zabudoval jsem do auta voltmetr (přesně nastavený a ocejchovaný) a vidím, jak se palubní napětí mění podle jednotlivých jízdních režimů.

Vypnutí s/s systému tlačitkem na palubní desce (nebo nejakou vloženou inteligentbí "krabičkou") nemá žádný vliv na dobíjení baterie - pořád je dobíjena tím šíleným způsobem, který ji ničí.

Vypnutí s/s systému u plus konektoru autobaterie způsobí "normální" dobíjení baterie.

Vypnutí s/s systému Caristou jsem nezkoušel (auto je záruce), ale předpokládám, že dobíjení bude taky probíhat "normálně".

 

Než jedu do servisu, cca 2 - 3 dny předem, zasunu konektor a je vše OK. Servis nic neví. :-)

 

 

 

IMG_20200412_103308.jpg

Jaký to je konektor, tady píšete + a na seznamu byl článek a píšou že konektor je na mínus u baterie. Tak jak to tedy je.

Link to post
Share on other sites

Ten kabel u - pólu, zde ten co do něj vede červený a bílí drát vlevo nahoře:
39281979_2132196670387164_8077813759755681792_n.jpg
Odpojením ale můžeš přijít o online aktualizace a další služby.

Jinak toto je téma o Caristě, a né o HW řešení StartStopu, na to je téma v příslušné sekci většinou u modelu.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Po odpojení tlustého červeného bude start-stop určitě odstaven :-))

Hoši, hoši, stačilo zvednout kapotu a nemusel jsi se dotazovat, konektor by jsi viděl ...

Edited by Stanson
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By Michael11
      Dobrý den, jelikož jsem to nikde na fórech nenašel, tak to sem přidám. Co vše se dá na S2 před fl. upravit přes Caristu.
      Rovnou bych se rád zeptal zdali, když u kolonky Electronic differenciál lock (if equipped) dám enabled, aktivuji tím XDS?
      Děkuji









    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


    • By PTiCA
      Pro známého jsem učil nové ovladače. Rovnou jsem udělal screenshoty kdyby to někoho zajímalo.
       
      Použil jsem jako návod přiručku VIS (Vag Info System)

       
      Spojit se s řídící jednotkou 09 - centrální elektrika 10 - Přizpůsobení kanál 00 - Vložit hodnotu: 000 (Testovat -> Uložit) 10 - Přizpůsobení kanál 01 - Vložit hodnotu: celkový počet klíčů (například pro 3 klíče zadat: 003) (Testovat -> Uložit) do 3 s po uložení hodnoty postupně stisknout tlačítko (Zamkni) na dálkových ovladačích Hotovo  
          
       
      `
      Poznámky:
      Musí se přizpůsobit všechny (tedy i již fungující) klíče Je možné přizpůsobit max. 8 klíčů  
×
×
  • Create New...