Přejít na obsah

Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3


Patrik1971

Doporučené příspěvky

Vobec,ono totiz uz tolko nesadne dole,ako so seriovymi pruzinami.Hlavne to eliminuje ten typicky neduh Skodovackych aut v serii..nenalozene auto je pekne zarovno...ked sa nalozi,predok za zodvihne,zadok klesne dole a vypada to hrozne.Po eibachu je predok trosku nizsie,ked sa auto nalozi..krasne sa zrovna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já to klesnutí chci právě domluvit s kámošema, že to zkusíme. Všichni mají děti a rodiny, takže nikdo nemá zájem:). Jinak pocity a emoce?? Splendidní. Už to konečně chápu. Comfort je tužší než Sport v orig. provedení, výhoda je v tom, že to lépe filtruje, ale celkové na rovné silnici je to něco jako Sport+, ale dobře filtrující a neposkakující. Sport s Eibachy je pak dost pevný. Race a Clubrace jsou ještě o kus lepší. Offroad/Eco DCC režimy jsou pak původní Comfort. Kdo zná Seč a okolí, tak když se jede pila, tak auto je agilnější na náhlou změnu směru, není tam to zaboření čumáku. Intenzivní brzdění, je také jistější, auto je pevné a je cítit, že brzdy lépe zvládají svůj úkol, když jim předek nenakládá. Přenášení váhy v zatáčkách je dost zajímavé, díky tuhosti pružin. Asi to vypadá, že jsem fakt nadšený a je to tak!:)

 

Po editaci - k tomu kolik minus mm má DCC. Tovární podvozek (s DCC) je -15 mm proti normálu. Sportovní podvozek je tak dalších -5 mm, celkové -15 mm, proti normálnímu podvozku. Eibach píše, že předek jde dolů o -30 až 35 mm a zadek o - 30 mm. Je to beru tak, že se to počítá od normlního podvozku. Takže já jsem teoreticky šel dolů o cca 1 až 1,5 cm. Třeba mezi zadní kolo a lem blatníku ruku nestrčím.

 

Editováno: , autor: H1982
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patriku, dotaz....Sice to nebude k Superbu, ale i tak to budou pružiny. Myslíš, když se zamyslíš nad předchozími auty, že ta auta se chovala všechna stejně, po výměně pružin. Jde mě o to, že bych chtěl nějako pochopit, jak Eibach dojde z závěru, že takto je to fajn? Myšleno, že nasadi nějaké unifikované pružiny na S3, jedou to projet a pak jsou spokojení. Tady, zda existuje nějaký fiktivní model auta, který má ideální jízdní vlastnosti a oni se k tomu jen snaží nějako dojít u každého typu aut, které získají. 

 

@stenly. Kdyby byl sraz S3, klidně přijedu a provezu tě. Takto? Jedině, že se tu najde někdo, kdo by byl ochotný napsat, že je má také a nebude daleko k tobě. Já max Praha a VČ a směr Ostava, ale (férově) napsáno, nejsem zážitková firma, takže od A do Z.:) Ale za pokus to stojí a čekám, že ty dva stabilizátory to ještě zlepší.

 

OT (omlovám se):

Jinak mě z BSR poslali dopis, na můj dotaz, co vše se dá vylepšit na S3. Vše zakončeno chipem, tak to můžu poslat do nového vláka, kdyby byl zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auta,na ktorych som to mal,boli rozne znacky a modely z roznych rocnikov.Eibach nerobi predsa jedny uinifikovane pruziny na vsetky modely.Predpokladam,ze ich na konkretny typ ladi a testuje.U mna to bola u kazdeho auta zmena ozaj do inej kategorie.Nemat uz vek,aky mam a potrebu od auta viac komfortnu,ako sportovu/ciastocne to mne podskytuje DCC/,urcite by som ich mal aj na Superbe.

Mozno zadaj dotaz priamo do Eibachu a odpovedia ti.Teoriu a ich postupy nepoznam,ja iba pisem,co som realne asi na 5tich upravenych autach vzdy zazival.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, stenly napsal:

Mam EIbach pružiny na Superbe 2 ... teraz ho ma tatko.... nemožem si stazovat ,,,,... presne vsetko sa zlepšilo ak oopisujes.... preto premyšlam či hôadat aj na SUpa 3 eibach struny...alebo to nechat tak ako to je

Ak mas realnu skusenost a si spokojny,a momentalne zo stavom nespokojny,nemas o com rozmyslat,ale rovno objednat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Take mi nejde moc do hlavy, jak je mozne, ze nejaka spolecnost vyrobi pruziny, ktere jsou ve vsech ohledech lepsi nez originaly co da do auta vyrobce. Maji Eibachy nejakou spatnou vlastnost nebo je vse jenom pozitivni?

 

Proc tedy vyrobce nezvoli pruziny stejnych vlastnosti? Jiste by pro nej nebyl problem si je nechat vyrobit. Uspora vyrobnich nakladu? Jak velky muze byt rozdil v cene? Nebo zivotnost podvozkovych komponent?

 

Spatne se mi chape, ze nahrada jedne snadno vymenitelne a relativne jednoduche soucasti z tak sloziteho souboru dilu jako je podvozek muze z auta udelat diametralne jine vozidlo s tak pozitivnimi jizdnimi vlastnostmi.

 

Prijde mi to, jako by Rolex vyrobil spickove hodinky a dal do nich baterku z vietnamske trznice :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím a budu mluvit za svoje auto, že je to dáno tím, že Sportline není RS. Kde RS je svébytný model, který má nejsilnější motor, lepší/větší brzdy, výraznější zvukový projev z výfuku atp. z dané modelové řady O3. Takže Sportline je jen optipaket a polovina toho, co je RS. Že má sportovní sedačky a volant, no a?:) Sportovní podvozek se dá přihodit i do jiných výbav, to samé progresivní řízeni. A nemá samosvor, případně sportovní naladění haldexu. Asi se shodneme, že i RS je vlastně daily car a to platí mnohem víc i pro Sportline. Takže nakonec můj závěr je ten, že Škoda udělala logický kompromis u Superba, který není zamýšlen jako sportovní auto, ale udělala ho víc jako daily car. Viz její motto, na které si teď nevzpomenu. Ale bylo to něco jako - Jemně ostrá, ostře elegantní, nebo tak nějako. Na druhou stranu jsem si říkal, přoč to Škoda nehodila jako volitelné možností k Sportline a víc ho odlišila, že za ty peníze na víc, by to tu konečnou cenovku ospravedlnilo, ale podle mě k tomu by byl potřeba čas na vývoj, testovaní i homologaci, nevím co dál. A možná to je jen test toto, zda by měl šanci Superb RS v budoucnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, Plzeňáček napsal:

Take mi nejde moc do hlavy, jak je mozne, ze nejaka spolecnost vyrobi pruziny, ktere jsou ve vsech ohledech lepsi nez originaly co da do auta vyrobce. Maji Eibachy nejakou spatnou vlastnost nebo je vse jenom pozitivni?

 

Proc tedy vyrobce nezvoli pruziny stejnych vlastnosti? Jiste by pro nej nebyl problem si je nechat vyrobit. Uspora vyrobnich nakladu? Jak velky muze byt rozdil v cene? Nebo zivotnost podvozkovych komponent?

 

Spatne se mi chape, ze nahrada jedne snadno vymenitelne a relativne jednoduche soucasti z tak sloziteho souboru dilu jako je podvozek muze z auta udelat diametralne jine vozidlo s tak pozitivnimi jizdnimi vlastnostmi.

 

Prijde mi to, jako by Rolex vyrobil spickove hodinky a dal do nich baterku z vietnamske trznice :-)

Zbytocne tu budeme o tom iba takto internetovo tlachat...eibach sa venuje iba podvozkom,preto v nich moze byt taky spickovy...a teda venuje sa tomu uz riadne dlhu dobu a patri medzi top hracov vo vyvoji podvozkov.Vela vyrobcov si u nich sama necha vyvijat podvozky,popripade ich ako prislusenstvo ponukaju priamo vyrobcovia a kryju ich zarukou.

O usporach u Skodovky,resp. u vsetkych automobiliek dobre vieme,takze uspora na comkolvek co i len par centov odovodnenie ma.

Treba sa niekedy na podvozku upravenom eibachom realne zviest a clovek pochopi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, taky přihodím pár dojmů z podvozku.

Koupil jsem superba combi teď nedávno a byl jsem uplně zklamaný, jak je to měkce naladěno.

Přesedl jsem na tohle z mondea a hrůza děs, co tady škoda předvedla. Byl tam standartní podvozek.

To, jak se to vlní, houpe a poskakuje, že mi to přijde až nebezpečné, jsem začal řešit výměnou pružin za eibach pro kit.

Auto se přestalo pohupovat, ale ty tlumiče jsou tak měkké, že jakýkoliv přejezd věčí nerovnosti byla rána na předku až na dorazy. A to jsem nejel nijak rychle.

Takže origo tlumiče ven a šly tam nakonec bilsteny určené pro passata.

A teď můžu říct, že se s autem dá jezdit.

Tuhost je akorát, auto se minimálně v zatáčkách naklání a i při brzdění se příd nikam nezanoří.

Nevím, jestli někdo jezdí na standartním podvozku, ale tohle bylo fakt utrpení.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidičky dával jste někdo na svou OIII kvůli snížení pružiny EIBACH, konkrétně Pro-Kit?
https://www.eibach.cz/pro-kit-skoda-octavia-combi-5e5-2-0-tdi-110kw-312051.html

Pořídil jsem jiná kola a autu by slušelo pár cm níže. Zajímala by mě osobní zkušenost, reference a ideálně fotky o kolik v reálu auto kleslo.

Děkuji všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Octávce je nemám, ale přesně tyhle pružiny jsem měl na šestkovém golfu. Vypadalo to lépe, drželo to lépe ale komfort hlavně ve městě šel hodně do kytek... a to sem měl jen 17tky obutý. Ale na druhou stranu ujel sem na tom cca 40tis km (160.000 -200.000km) a neměnil sem žadný čepy, tlumiče, stabilizačky... nic to nevytlouklo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna z dvou Octávek u nás doma je taky 110kw na 18tkach a už teď to občas nemůžu poslouchat jaký to sou rány ještě od zadní klikový nápravy... Moje Rso je sice tvrdé ale určitě tak nemlatí nebouchá. Určitě je to nejlepší řešení snížení podvozku v poměru cena/výkon. Ale vždy to komfortu ještě neco ubere... 

kdybych věděl, že týdně neabsolvuji několikrát cestu ve městě přes kostky, rozbitý části města nebo do práce a věděl bych že k domovu je ta silnice pěkná (kde jezdím nejčastěji) tak bych do toho asi šel i na těch 18tkách přeci jen to vypadá pěkně. Zvážil bych jaká je silnice v místech kde jezdím furt :) u nás bych do toho nešel (chebsko) kvetu i s tím standartním podvozkem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, určite chod do toho. ProKit mam na O3 RS FL na 19-tkach a neviem si vynachvalit. Kamarat ma na O3 RS na 18-tkach a rovnako max. spokojnost. Ako pise tomi28 auto vyzera o moc lepsie, skvele drzi, ale na rozdiel od jeho skusenosti, tak ja nebadam znizenie komfortu. Treba davat pozor na nase cesty, ale to by som robil aj bez znizenia podvozka.

 

Tento kit som mal aj na O2 RS FL.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na STK to nikdo neřešil nevypadá to zas nějakej extrém tuning až do podběhu. Pojišťovna nevím, nedávno sem měl vážnou autonehodu zkoumali vzorek, brzdy, kola kvůli posudku pro soud. Nad výškou vozu nebo podvozek nikdo neřešil. Ale od advokátky vím, že když někdo srazí cyklistu, chodce, motorkáře tak to hodně zkoumají že výška a reakce vozu ovlivnit zranění... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...