Jump to content

Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3


Recommended Posts

@luiki1 ta vazelina co tam je nema kam uniknut kedze je to stlacene silou pruziny,ktora posobi na ulozenie a tym padom sa ani prach dovnutra nema ako dostat.Kazdopadne som tam dal za necht vazeliny,ta povodna bola krasne cira,dosadacie plochy presiel ocelovym kartacom,vycistil technickym benzinom a prestriekal s  WD40,...ulozenie ako nove ? Mimochodom,Lemforder dnes vratene a dodavatel tiez nechapal kde nastala chyba.Tak ale v keseni ostalo 50€ aj ked by som mal urcite lepsi pocit s novym ulozenim, pod zadkom. 

Edited by ritch
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mal som tie pružiny na aute mesiac. 

Áno jazdné vlastnosti super, vyzerá to super. 

Ale tu to končí. 

Auto bolo na dierach nerovnostiach prepadoch neskutočne tvrdé, a to sme menili všetko aj tlmiče uloženia tyčky silenty. 

Muselo to ísť von dala sa séria a je pokoj. 

Obdivujem vás, že vám to nezačalo vadiť, každá jazda s autom bolo utrpenie, mame zle cesty. 

Možno komplet podvozok typu KW, ap by bol lepší ale séria je na nase cesty najlepšia...

Edited by cayc
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Nemám přímé srovnání s jiným kusem, resp. předchozí stav byl ještě horší. Každopádně kvůli testování kamery jsem teď jezdil několik dní po dlouhé době se Superbm a např. příčné praskliny nebo čudlikové retardéry mlátí jako blázen. Ceny origo tlumičů a pružin jsou u Superbu ujeté, ale zrovna včera jsem si říkal, že jsem měl přitlačit a jít do originálu. Ale kdo ví, jaký projev by byl u toho a jak dlouho by to vydrželo.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
V 8. 6. 2020 na 12:18, midlan napsal:

Ahoj, mám tyhle týče s DCC a sport pružinami a vše je OK. Montáž je na pár hodin, ale výsledek je poznat. Mám i štelovatelné tyčky stabilizátoru z polyuretanu a vše OK. Odezva do volantu je celkové příjemnější, ale já už mám ten Eibach poměrně dlouho, ale pamatuju si, že jsem byl spokojený. Jak předek, tak zadek se dá donastavit na těch tyčích. Každá (předek, zadek) má dva otvory na koncích tyčí. Mám tu "agresivnější" a jezdím s tím a je to.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Zdravím pánové,

 

nemáte někdo zkušenost se změnou pružin u klasického podvozku bez DCC ?

 

Auto mám kupované z německa a mám ho strašně koplé nahoru asi si někdo nechal dát větší pružiny.
Vozím ,ale dost často  plné auto zboží ,ale zároveň bych chtěl aby to auto trošku vypadalo.
Četl  jsem ,že nekomu to u klasickeho podvozoku při výměně pružin bouchalo do dorazů a bylo to na prd..

 

Díky za  info .

 

Link to post
Share on other sites

Pokial mas na aute predpisane kolesa a disky a vymenis pruziny za trebars tie od Eibach z rady PRO KIT,ziadny problem so suchanim,buchanim,ani prepruzenim nehrozi.Len treba kupit spravne podla motorizacie,prevedenia karoserie a idealne este skontrolovat aj zatazenie podla stitku na spolujazdcovom B stlpiku.

Edited by Patrik1971
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Zdravím. Tak já se taky podělím. Mám S3 2.0tdi 140kw manuál bez DCC a 19”kola. 
jak píšete jízdně nic moc. Nahodil jsem

pružiny Eibach ProKit

tlumice bilstein B6

stabilizatory Eibach

př. náprava silentbloky Powerflex

brzdy 340mm z RS

podlozky 10 a 15 mm

Chip MOTORPOWER 170kw/476Nm. 
Je to úplně jiné auto na ježdění po centru Brna nebo Prahy to teda moc nedoporučuji. Já jezdím dálky Švýcarsko Holandsko.
Po ČR okresky a tam se žádný rs nechytá. A i par bmw dost koukalo když jsem je po nahanění deklsoval. 🙄 nejspíš ale ti řidiči nic moc.

ty RS brzdy ale taky stojí celkem za prd. Mám v plánu na léto nahodit nějaký BigBrakeKit od Bremba a sehnat lehčí kola. Takže kdo nejezdíte po centru s miminama na zadní sedačce jdete do toho. Ty eibachy pružiny už budu dávat do každého příštího auta. 

Link to post
Share on other sites

Je dost tuhé ale ne tvrdé. Za mě je to Ok. Takhle jsem to chtěl. Na kočičích hlavách to není moc příjemné. Nebo ty cesty jak se u nás s oblibou lepí jak vlaštovčí hnízdo.  Podvozek jako celek ale funguje neskutečně od vyšších rychlostí. Zažil jsem pár úseků okresek kde to v 60-ti km/h bylo utrpení. Ale ve 130-140 to tak vyžehlilo ze jsem tomu nemohl uvěřit a dal jsem si to znovu. Se stejným skvělým výsledkem. Auto bylo původně na origo sport podvozek Škoda (-15mm) a origo tlumiče já jsem to vyměnil oboje najednou. Ty pružiny se daji i s tlumiči koupit přímo jako sada EIBACH PRO KIT. Před tím na přejezdu to tak zvláštně bouchlo a kolo i poskočilo. Teď téměř nic. Ale pokud je člověk nepozorný a vymete propadlý kanál nebo trochu nějakou díru - tak to je bomba do dorazů. Neskutečná. Ty B6 nemají dorazy na pístnici, ale jsou integrované na dne tlumiče uvnitř. Aby nebyl někdo zaskočenej. 
ja si na kanály a díry dávám pozor ale celý život. Tak nějak na těch českých cestách celoživotně kličkuju. Bacha ale na děvčata těm je to jedno. 😀😀

Link to post
Share on other sites

Je třeba si ale uvědomit ze podvozek S3 nebude nikdy tak tichý jak S2 nebo S1. Tam byli ramena ze slitiny. Jak třeba na bmw. MQB je moderní paskvil s ramenama z profilovaného plechu. To je důvod strašného hluku od podvozku. To jsem zaplakal po přesednutí z S1 do S3. Neustále se to kroutí a rezonuje. S3 je moje poslední Škoda. Při výběru příštího auta toto bude jedno z kritérií. 

Link to post
Share on other sites

Zajímavé postřehy. Za par dni se stanu majitelem 3ky 1.4 TSI ACT 4x4 a chci do toho jít taky.  Už mam zkušenosti z o2 v kombinaci bilstein b4sport a eibach pro kit a nemohl jsem si to vynachválit. Jezdil jsem to na 18kach v lete a 16 v zimě. Jak píšeš, je to zvyku. Špatná cesta,  kanaly,  retardery kde prakticky stojím když ho přijíždíme. Na druhou stranu auto neskutečně drželo na cestě. Něco podobného očekávám na S3. Z výroby je tam paket pro špatné cesty. Tuším že +15mm, je to na 19kach a vlní se to jako prase. Tak přemýšlím že necháme origo tlumiče a dáme jen pružiny,  případně něco podobného jako na o2. Vidím to tak březen/ duben. Aktuálně dám na zadní kolo pěst a vejdu se do podbehu.

Link to post
Share on other sites

Ještě taková myšlenka. Možná mi na to dokáže někdo odpovědět. Zatím jsem jezdil na O2 se sníženým podvozkem eibach pro kit. Na zimu 16" tuším 205/55 a na léto 18" 225/40. "Budoucí" superb má paket pro špatné cesty a aktuálně na zimu má 19tky 235/40 a na léto 18tky 235/45. Nebude to ve srovnáním s O2 už moc tvrdé?  Ta tloušťka pneu O2 vs Superb (léto vs léto) bude stejná. 

Link to post
Share on other sites

Také to nechápu, auto budu kupovat od švagra. On ho koupil původně na těch 19tkách, nejspíš dojel letní, dal na to zimní a pak koupil za dobrej peníz zenithy a tam koupil letní. Tak do toho asi půjdu. Ještě budu muset počkat na přepis, takže až tak někdy v únoru. 

Link to post
Share on other sites

shamp1x: myšlenka, že necháš origo tlumiče a dáš eibach pružiny nebude dobrá. Ty origo tlumiče jsou nesmyslně měkký.

Osobně vyzkoušeno.

Až Tě švára sveze na těch B6 kách, tak dej vědět dojmy. Taky si s tou myšlenkou pohrávám.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...