Jan R. Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 http://www.auto.cz/konec-1-4-tsi-6-tdi-volkswagen-nahradi-novymi-patnactistovkami-92216 Prý i do FIII, by mohlo být MR2018 třeba MonteCarlo 1.5 TSI/TDI . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Losky83 Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 1.5 už je poměrně dlouho vyrobena. Měla by nahradit 1.4 a i snad 1.8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rypicong Posted January 18, 2016 Share Posted January 18, 2016 nevěřím tomu, že někdy bude ve Fabii, více pravděpodobnější varianta bude ta, že zmízí 4 válce úplně.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Losky83 Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Taky si myslím, že víc jak 1.2tsi v F3 nebude Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jayhawk Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 no, může to vypadat, že současný a jediný vrchol pro fabii 3 je 1.2TSI 4válec, který bude snad od my2017(18) nahrazen 1.0TSI 3válcem... kdyby tedy do škody (ne do vw) šel 1.5TSI (zmiňovaný jako 4 válec) znamenalo by to posun ve výkonu někam ke (odhadem) 120kW (současná 1.4TSI má 110kW) nebo v rámci plnění emisí by zůstal na 110kW... což vw vzhledem k postavení pola/golfu nejspíše nedovolí... a, tak nějak pochybuji že by tohle vw dovolil, aby byla třeba fabia 1.5TSI 120kW (možná tak pro model RS)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Denis_ Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 (edited) Nevíte někdo, jaké výkony by ta 1,5 měla mít? Jestli ji třeba pro větší modely naladí méně zoufale, než 1,6TDI, nebo jestli to bude ještě slabší..? Edited January 19, 2016 by _Denis_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan R. Posted January 19, 2016 Author Share Posted January 19, 2016 Koukal jsem na autobild.de a zatím nepíší. Když 1.4 začíná na 92kW, lehce přes 100kW by mohla mít. RS u F2 taky nemělo být a facelift a bylo tu. Kdo ví, co bude za 4 roky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 http://www.autorevue.cz/volkswagen-rusi-jednotky-12-14-18-tsi-a-16-tdi-nahradi-je-motory-15-l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jay Kay Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Vypínání válců...??? Zajímavé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rypicong Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 moc jsem nepochopil poznámku s pověstí rozvodů u 1.2, 1.4, 1.8 To jako nové TSI si s tím problémem nikdo nespojí ? pche... pochybuju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Možná by stálo za to opustit toto označení. I když možná mnoho zákazníků nemá o ničem tušení a je jim to fuk - rozliší maximálně benzín od nafty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rypicong Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 to jo, jak jsem tu psal, když jsem si koupil auto a bavil se s lidma z práce, tak možná 7 lidí z 10 ani nevědělo jaký má motor ve svém autě Ale bohužel pravda je ta, že když už někdo nějaké informace o TSI motoru má, tak tu, že se tam serou rozvody a vydrží 50tis Buď to VW nevadí, nebo netuším, proč to autor v článku zmiňuje, protože u většiny lidí TSI = problémy s rozvody... Je jedno jaký to je objem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Denis_ Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 U prvních roků výroby to tak opravdu bylo, později už jsou to jen tlachy hospodských chytrolínů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rypicong Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 bylo, ale jenom se to rozmázlo, statisticky to nebyla nějaká šílená řacha, je to stejné jako dieselgate, každej tahá VW ale dělají to všichni. Prostě hodně lidem vadí, že VW aspiruje na největší automobilku... Podobný problém s řetězem měl BMW u Mini... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 U prvních roků výroby to tak opravdu bylo, později už jsou to jen tlachy hospodských chytrolínů. Mýlíš se. Motor označený TSI není jen 1.2 TSI. A draze zaplacených problémů mají více než dost. A to i ty nové generace. Já to docela sleduji již od roku 2010. A kolikže těch motorů v Mini je? Oproti TSI mizivé množství. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Denis_ Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Neznám u nových ročníků jediný problém s řetězem ani u 1,4, ani u 1,8 - o ostatních problémech nemluvím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 20, 2016 Share Posted January 20, 2016 Já také nemám na mysli jen rozvody. Ty jsou u některých motorů ještě levnou záležitostí. Snad se tedy VW poučí a pokud budou nové 1.5 TSI, tak bez zbytečných závad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Denis_ Posted January 21, 2016 Share Posted January 21, 2016 To jo, já reagoval na ty rozvody. Jinak souhlasím, 1,4 a hlavně 1,8 jsou jinak v dalších ohledech docela problematické, no.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted April 28, 2016 Share Posted April 28, 2016 VW 1,5 TSI Evo: toto je nový klíčový benzin VW, má VTG a až 177 koní Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akubus Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 http://www.autoforum.cz/technika/vw-1-5-tsi-evo-nazivo-a-detailne-bude-to-i-kat-1-2-tsi/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Denis_ Posted April 29, 2016 Share Posted April 29, 2016 I když jsem spíše milovník benzínu, více ne teď zajímá diesel, protože tento motor budu mít dost pravděpodobně v dalším autě, tak jsem zvědav Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted August 14, 2016 Share Posted August 14, 2016 http://www.autorevue.cz/novy-motor-15-tsi-co-jste-o-nem-mozna-nevedeli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Losky83 Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 Čekal jsem, že minimálně bude mít 110kw, spíš trošku více. Ten motor se vyvíjel už tak 3 roky zpět Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bikes Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 tak ma to mit 44 az 130kw, jinak ja jsem zvedav na to povlakovani valcu, nebot v drivejsi dobe se to VW moc nepovedlo (5.0 TDI) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 44 kW určitě ne pro 1.5 TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.