Přejít na obsah

1.0MPI - update 44kW na 55kW (+)


Sir_Jarek

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, ferokulda napsal:

Já o Cimbu přemýšlím taky. Emailoval jsem si i s chip firmou M+H, ale ti svým chiptuningem nevyřeší to pomalé ubírání otáček.

Přesněe! Původně, ještě před koupí auta před rokem, jsem uvažoval o update na origo SW ŘJ 55kW, ale to jsem ještě netušil, jakou hrůzu s tim (ne)padánim otáček páni ladiči (-pijani) vymysleli. Takže já půjdu do CIMBU určitě, jen budu muset počkat, až se oteplí, páč v tomhle "jaru"-nejaru jsem zdravotně obden totálně v prd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jestli už něco zařizuje Šutrák - počkáme, s čim přijde... Na technický nemusíš mít nejmenší strach - neni nejmenší důvod, aby takováto úprava negativně ovlivnila emise (jinejm autům padaj otáčky normálně, třeba u dcerky SWIFTu), zvlášť při dnešní metodice měření při volnoběhu a konstantních zvýšených otáčkách bez zatížení.

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, motorpower napsal:

Pokud  jste někdo z Prahy, zadarmo změřím. Tohle mě opravdu zajímá. Myslím těch + xx

Nezávislý měření? Super!! :kol-47: Což by ovšem chtělo před i po - by se vyloučily individuální rozdíly různých konkrétních motorů. Mě osobně by zajímalo to + xx u 55kW verze - jestli tam opravdu vůbec s něčím šlo hnout - vyjma přechodů. U 44kW je to jiná (i když i tam by se dalo sledovat, jestli něco + xx přibylo do těch cca 4300ot/min, kdy je řízení motoru shodné s 55kW), tam ten nárust zaručí i origo SW 55kW, což by mi úplně klidně (a z opatrnosti) stačilo, nebejt těch s prominutim dokurvenejch přechodů - konkrétně reakce na ubrání při vytočení nad cca 3000-3500ot/min (je přitom zajímavý, že do této hranice to ubírá celkem normálně).

 

Proto jdu do Cimbu a to i kdyby tam oproti origo 55kW žádný + xx nebylo. Prostě když sundám nohu z plynu, klapka a palivo se má zavřít a otáčky okamžitě dolu (jako bych vypnul zapalování, nad volnoběhem ať si to pak klidně přicmrdndne - jako třeba naše bejvalý HTPéčko) a né že se tam bude "půl hodniny" vyplachovat nějakej 0,0001g paliva v sacích kanálech před ventilama, a točit se to jak mixér. Jde to u jiných atmosférických motorů i s EURO 6 musí to jít i tady.

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pan Janda mi odpovedel a umi to udelat za 5500 bez DPH, pricemz nespecifikoval mnozstvi. Odpovedel jsem mu, ze to prednesu na nasem foru a pokud se domluvime my, budeme pokracovat v domluve s nim (pak uz bych dal zajemce na kopii mailove komunikace). A pokud se nedomluvime, tak budeme pravdepodobne jen tri zajemci (Sir Jarek, Danikd a ja) a to se mu ozveme take. Myslim, ze i ve trech tuto cenu dostaneme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem tedy s p. Jandou telefonicky mluvil už asi před 2 měsíci, že přemýšlím a chipu od něj. Říkal jsem mu, že jsem z Plzeňského kraje a mám to k němu celkem daleko, ale říkal, že asi týden na to pojede do Klatov, kde bysme se mohli sejít a že tedy ještě zavolá. Už se ale neozval, tak nevím, jestli zapoměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Šutrák napsal:

Tak pan Janda mi odpovedel a umi to udelat za 5500 bez DPH, pricemz nespecifikoval mnozstvi. Odpovedel jsem mu, ze to prednesu na nasem foru a pokud se domluvime my, budeme pokracovat v domluve s nim (pak uz bych dal zajemce na kopii mailove komunikace). A pokud se nedomluvime, tak budeme pravdepodobne jen tri zajemci (Sir Jarek, Danikd a ja) a to se mu ozveme take. Myslim, ze i ve trech tuto cenu dostaneme.

Jo, sleva se hodí :kol-47: ...jen připomenu, že já budu moct jet (mám to cca 120km) až mi bude líp, což by mohlo bejt až se oteplí (což doufám bude ještě letos), páč dnes se mi motá palice, že jsem nejel ani 20km k doktorovi :angry: Ale rozhodnutej pro to jsem, ostatně jsem si před rokem s panem Jandou o tom psal (viz první příspěvek v tématu)

 

před 6 hodinami, motorpower napsal:

U toho je ale přesnost měření menší. Takže doplňuji manuál.

Citiga/up!y maj ale robotky, ne klasický automaty - to nemělo vadit ne? (jestli to jde sekvenčně řadit, ale myslim že jo...).

 

U mě, nebo jiný 44-ky bys musel nejprve nahrát origo 55kW, ale to by tě asi zadarmo nebavilo...(a někdo by to mohl zneužít)  I já budu rád, když se najde někdo s 55kW a napíšeš ty nebo on recenzi.

 

před 12 hodinami, motorpower napsal:

Jen pořád nechápu co máte na pomalém padání otáček.

Jsem s tím o víkendu jezdil, a nic divného mi nepřišlo, krom toho, že je to ve městě mrška mrštná.

Je zajímavý, že to pomalý padání otáček nepozoruješ - byl to benzíňák, že jo? (CNG tipuju, že by mohlo bejt v pohodě)... Že by byly mezi motory nějaké individuální rozdíly? (což se mi nezdá...)

 

Kdybych měl k ruce dostatečně kvalitní kameru, natočil bych to...

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, ferokulda napsal:

Já jsem tedy s p. Jandou telefonicky mluvil už asi před 2 měsíci, že přemýšlím a chipu od něj. Říkal jsem mu, že jsem z Plzeňského kraje a mám to k němu celkem daleko, ale říkal, že asi týden na to pojede do Klatov, kde bysme se mohli sejít a že tedy ještě zavolá. Už se ale neozval, tak nevím, jestli zapoměl.

Nebavili jste se, na jak dlouho to přehrání SW je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, motorpower napsal:

Mám také variantu, a to náhradní jednotku 55kW s lehkou úpravou , případně zkusím zredukovat to vaše padání, ale jde právě o ty zmiňované přechodové stavy.

Cena komplet by měla být do 9500,-  včetně obou měření a bez akce. Výhoda... sami si vyměníte.

Tzn. že máš prostředky na úpravu SW a víš konkrétně jaký hodnoty změnit? A neni už jednodušší přehrát upravenej SW - na měření by stejně každej musel k tobě? 

 

PS: Mimochodem, dají se ňák pořešit - vyrušit zásahy ESP a ASR do řízení motoru? Konkrétně dušení (ubírání) motoru? (stejně jsem nikdy nepochopil, k čemu je protiprokluz u aut týhle kategorie, neřeknu u zadokolky s třílitrem, tam si nezkušenej řidič může dát na kokos jedna dvě...). Jinak jsem zjistil ESPéčko umí na mokrym kruháku lehce "hodit zadkem" aniž bych musel tahat za ručku (a vyrovnat tak nedotáčivost) :kol-47: ale když za ní tahám na sněhu a jde zadek do smyku, tak mi řijde, že to dusí motor, auto skoro zastaví :angry: Ale tohle neni zas tak podstatný, jako to padání otáček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...