Přejít na obsah

Jak "zpevnit" 3.6 FSI


camron

Doporučené příspěvky

Je to dost specifický motor, proto jsem si dovolil založit nové téma. Zatímco na ostatní motorizace se nabízí všechno, na tuto jsou možnosti omezené. Takže řešil jste to někdo? Jak se to rozjede, tak se to kroutí jako užovka :-). Nechci jít cestou kompletního podvozku (Eibach nabízí s B8), ale rád bych jen třeba pružiny, nějaký extra stabilizátor, atd. Google víceméně mlčí :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si piš. Jak říkám, chybí 5cm na šířku. Navíc je docela těžkej motor na předku.

Rozdíl je v tom, že já se autu přizpůsobím a beru to tak, jak je. Navíc vždy dělám jen jednu věc. Buď brzdím, nebo zatáčím a nebo přidávám. V nouzi kompromis. Jedinou výtku bych měl na ten boční vítr. Ale to jsme zase u šířky, nebo výšky auta s jeho délkou. Asi jediný řešení je poslat ho k zemi a nebo prostě přijmout fakt, že je to auto na dlouhé trasy ve 140 km/h s platem vajec na kapotě. ;-)

PS: proti 125kw nafta s dsg je to v jízdních vlastnostech luxusní auto :-)

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 proti 125kw nafta s dsg je to v jízdních vlastnostech luxusní auto :-) 

 

S tohoto úsudku je jasne cítiť, že si tú 125KW naftu osobne skúsil, ale na tvoju smolu bolo vozidlo v tak dezolátnom stave, že si prišiel k tomuto záveru...
Odporúčam sadnúť do vozidla, ktoré nieje rozsypané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa toho, ako suverénne si to porovnal, mám podozrenie, že si kúpil silno vadný kus...
Na DSG nadáva mnoho jej užívateľov, to chápem, ale s tým podvozkom si trošku myslím prestrelil.
Keďže je to určite len tvoj subjektívny názor, môžme ho hodnotiť, ako zlú skúsenosť, a nie pravidlo, nebodaj fakt o tých podvozkoch...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, vzhledem k tomu, že motosmana osobně znám, a vím co dělá a s kolika různými auty jezdí či jezdil, věřím spíš jemu, než různých anonymním pisálkům na netu. Nicméně toto téma je o něčem jiném. Takže zpět k podvozku 3,6 FSI!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápem, ale jazdím s combi už 2.roky, a ani vo vysokých rýchlostiach som nepociťoval to, čo opisuje camron vo svojom úvodnom príspevku.

Ani bočný vietor nerobí problém, ani zákruty, ani prudké brzdenie, ani nič, čo robí problémy jemu jeho 3,6-ka...
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk - Mno, vzhledem k tomu, že motosmana osobně znáš, tak chápem tvoju kolegialitu k nemu, ale tu nikto nieje proti nikomu, len s toho nechápem, a snažil som sa dopracovať ku faktom, ktoré niesú, takže sa nič nedozviem, a skonštatujem to, čo som skonštatoval.
Mier.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Vážení,

 

máte někdo na svém Superbu "sportovní" stabilizátory jako náhradu za konvenční? Přemýšlím o tom jako o prvním stupni tužšího podvozku. Co píší výrobci, si umím přečíst sám, spíše by mě zajímaly praktické zkušenosti. Eibach, H&R....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...