Přejít na obsah

Brzdy


teedy

Doporučené příspěvky

1 hour ago, DušanV said:

 Spotřebuješ dle dílenské příručky 1,15 litru  brzdovky, tedy i se spojkovým okruhem.  Mám zprávy od známých, že se jim v autorizáku často "nechce"  ten spojkový okruh dělat (odvzdušnňovací šroub u spojkového válečku byl zaprášený a netknutý, ani stopa po povolování).  Já když si to dělám sám doma , tak spotřebuji cca 1.5 litru.

@DušanVMáš pravdu.  Na autě s manuální převodovkou by mělo přes odvzdušňováky vytéct 1.15 l.  Navíc je potřeba přičíst objem vyrovnávací nádobky po rysku Max, protože z té by se před začátkem měla odsát všechna brzdovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prosím poraďte ... ruční brzda pokud jí dám a stojím tak ok ... sice do 3/4 slabota ale nahoře drží i v prudkém kopci. Když jsem ale zkusil ručku za jízdy tak mi přišlo jako by to vůbec nebrzdilo ... možná se ptám hloupě ale je to normální ? stává se mi také, že pokud stojím třeba v kopci na ručku přes noc a ráno přijdu tak po povolení ručky a rozjetí se v zadních kolech tak divně lupne ... co  stím ? jsou ty brzdy v poho ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Já nedávno kupoval Brembo X kotouče i destičky dopředu i do zadu, vyšlo to okolo 6 tisíc, brzdí to mnohem lépe než původní origo a vypadá to ještě ke všemu suprově.
při dobržďování v kolonách to zezačátku pískalo ale už se to zajelo a dobrý.

 

image.thumb.png.c00143dcb5f97777efc777c6c249717c.png


image.thumb.png.bcbff9255b6df0d33dcad5fcda568e43.png image.thumb.png.62019f9d19fa881a1b823a0a7a3ef4c5.png

 

originálem dopředu asi nic nezkazíš, pokud máš kotouče i vzadu tak tam ty originály hodně trpí na rez.

Editováno: , autor: ExecutedDonut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ExecutedDonutbrzdy na prednej naprave nepotrebujem menit z dovodu opotrebenia, to je este v pohode aj servis potvrdil. Problem bol na TK pravy zvlneny kotuc, tak som sa rozhodol na prednej naprave urobit brzdy - kotuce s dostickami. 

Zadna naprava ma tiez kotuce, paradoxne su OK a vyhoveli na TK. 

Takze pre pravy predny zvlneny  kotuc to idem spravit ;-)

 

Dosticky a signalizacia ich opotrebenia to maju tusim 288mm kotuce tie vacsie, lebo 66kW TSI ma 256mm kotuce a ak si dobre pamatam, tak dosticky su bez signalizacie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dávám kotouče Brembo+desky Textar, odzkoušeno na několika autech a dobrý.

 

Teď jsem koupil Fabii 3 (najeto 42tis km) a člověk se nestačí divit, co to musí být za "kvalita" ty originál kotouče . Takže tady nastává otázka, jestli je dobré kupovat originál a ne nějakou jinou značku. Kotouče jsem o víkendu vyměnil, cena komplet byla necelých 1200,- kaček, práce na cca 1,5 hodiny.

IMG_20220506_175305.jpg

IMG_20220506_183145.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 32 minutami, ExecutedDonut napsal:

Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny...

Na auto této třídy jsou kotouče zbytečnost a jen kasička na peníze. Zlatý bubny na O1. Já bral skladovýho Rapida a kotouče bych normálně nechtěl. Za 3 roky jsem brzdy už 4x čistil a jsou OK protože po první zimě jsem byl zděšený. Dávám brzdám občas zabrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...