Přejít na obsah

Zadní podběhy


JAN-roomik

Doporučené příspěvky

Nakoupil jsem originál materiál, ve verzi 12E 810 969 A a 12E 810 970 A s tím přídavným tlumením. 

 

U nárazníku je ten podběh trochu menší, než by bylo potřeba. Ten samolepicí držák jsem nemohl nalepit až k hraně nárazníku, ale trochu šikmo, aby mi sedly díry na sebe. 

 

No a jinak to tam krásně sedlo, všechny díry v karoserii byly, auto je vyrobené 12/2014. 

 

 Návod je perfektní !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje nadšení pro podběhy trochu ochladlo. Na mém jednom z prvních Citi zřejmě nejsou ani zaslepené díry pro podběhy, nemám tam ani tu zástěrku. Jen holý plechy. Moje zkoumání na autě bohužel i tak trochu potvrzuje i ETKA, kdy na příslušných dílech došlo v 8/2012 ke změně, staré plechy podběhů jsou nahraditelné novými, ale ty moje jsou zřejmě bez děr... A vyměřovat a vrtat to nehodlám. Takže jsem nákup podběhů zatím pozastavil. Má k tomu někdo nějaký poznatek?

Moje Citigo je vyrobeno v 10/2011, jedno z prvních, možná dokonce ještě nějaká nultá série (VIN ......084).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, psali to i na anglickém fóru - kusy staršího data výroby díry neměly. Vyvrtat by to i šlo, každopádně nejprve uchytit podběh vpředu na ten vyměněný, větší plast - adaptér na konci prahu a vzadu k držáku nárazníku, nejlépe asi i na ten samolepicí držák. Pak zkontrolovat, popřípadě upravit usazení podběhu, označit díry. Nevim ale jak na straně k lemu blatníku - jestli jsou tam v plechu vylisované ty plošky, kde mají bejt ty 2 díry, ale minimálně ta přední díra by měla jít - tam ta ploška skoro není znát, zadní díra by měla být na takovém kopečku s plochým vrcholem, ale ta by tam při správném usazení podběhu bejt možná ani nemusela.  Následně bych vyvrtal menší díry a potom propiloval do čtverečku tak, aby tam zapadly ty plastové matice - pozor - díra nesmí být větší, chce to dobře měřit dle těch matic - jsou na nich takové malé výstupky, ty se pak musí zacvaknout za hranu díry. Před zacvaknutím matic díry ošetřit - používám směs Resistinu Car a mot. oleje (klidně vyjetej, ale NE třeba brzdovku!!) cca 2:1 (víc Resistinu), mimochodem super sajrajt do dutin - díky podílu oleje to nikdy úplně nezatuhne - ve starých autech korozi i zastaví tím, že se do rzi nasákne. 

Editováno: , autor: Sir_Jarek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já tam nemám ani ten krátkej adaptér, na něj tam možná díra připravená je, tento plech se podle ETKY zdá se neměnil. Ale nosnínky a vnitřní blatník mají změnu. Takže já asi zůstanu bez podběhů, pokud se nerozhoupu to vrtat...

Navíc auto funguje 5 let bez viditelný újmy. Má sice najeto málo, ale parkuje venku a jezdí hlavně krátký trasy.

Editováno: , autor: RST
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...