Jump to content
Jan R.

Fabia III Facelift

    Recommended Posts

    Většina aut když se uvede na trh jako novinka, už se dělá hned na faceliftu. 2-4 roky dopředu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Já jsem myslel že facelift Fabie bude MR2018 takže od léta v konfiguraci, představeni v březnu 2018 by uz bylo pak MR2019 ne?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Většinou 4 roky a pak FL a za 2 roky nová generace, ale u F2 to byly 3 a 4. Já bych to tipoval na ten MR 2019.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Chce to zapracovat i na interiéru, ty tvrdé plasty shazují jinak celkem dobré nápady. Přitom VW Polo je má a jako skladovku jej seženete skoro stejně drahý ! :-S (jako obvykle Škoda nejvíce rýžuje na našinci :-S ). Když si sednu do Fiesty ST, tak to zpracování a komfort (měkčené plasty, velmi dobrý volant, lepší odhlučnění kabiny) deklasují jinak velmi fajn Fábii 3. Tak uvidíme, držím palec ať se to posune více k autům pro západ :-)

     

    • Downvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Interiér těžko změní až takovým způsobem, žeby změkčili plasty. A s příští generací naopak spíš ještě víc přitvrdí :D

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Je to kravina, když se to prodává, proč zvyšovat náklady.

    se změní max. tvary nárazníků nebo části, světla a uvnitř max.potahy a dek. lišty a třeba výbava navíc. Nouzové volání například. U Ambition už nejde objednat světelný sensor co mám za 1000,-, třeba ho zase vrátí.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Je to tak, dokud to lidé akceptují, nemá to pro Škodu smysl dávat více. Pocitově - subjektivně ale opravdu máte z VW Pola pocit, jakoby o třídu lepšího auta. Možná jsem jen zaujatý, ale i ta zvuková kulisa je taková pěkně tlumená atd... Kurňa ale věřím, že to Škoda také posune dále časem.. :-)

    • Downvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Kdyby bylo Polo Combi tak jdu do něj, ale není, takže z toho vyplívá že patřím mezi českou elitu pro kterou je Fabia stvořená :D :skoda:

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ano s tím souhlasím, Polo a Fabia je něco jiného, znám to z G7 a když si sednu do Oktávky, jako x-let zpátky. Tlumení, dílenské zpracování, výbava. Kdyby dělali VW Polo Combi tak ho máme místo F3, člověk se v G7 HL cítí jako v prémii A3, V50 ...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    To už se skoro 2 roky nevyrábí. Facelift bude jen o barvách vnitřku, tu extra měkkou palubku, co má součastná fiesta, už ani nikdo nevyrobí.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    takže dá se očekávat že i facelift bude mít dělená světla? Nehledě na obr. viz měsíc zpátky...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Je to mozne stejne tak jako ze bude mit po vzoru S3, Kodiaqa a nove O3 radar v masce...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No u Fabie by si to mohli odpustit - dělená světla a radar v masce. Takhle to vypadá moc fajn. Sám jsem zvědav s čím přijdou.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    před 9 hodinami, epo napsal:

    Je to mozne stejne tak jako ze bude mit po vzoru S3, Kodiaqa a nove O3 radar v masce...

     

    Nebude. Testovaci auta ho maji dole.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By Lukason
        Superb III. facelift předběžně plánován na 22KT 2019
         
         

      • By CzechDave
        Sada disků Ronal pro Škodu Favorit / Forman po FL včetně čtyř pokliček (rezerva pokličku neměla). Disky se dodávaly k edicím Favorit / Forman BlackLine, SilverLine atd., vesměs k vozům po FL, Auto patřilo starému pánovi, takže kola jsou poškrábaná (stav viz foto) a v jednom případě je omáčknutý límec kola o obrubník (opět viz foto). Na discích jsou patnáct let staré pneumatiky 165/70 R13. Vady jsou ale opravitelné, disky nejsou zdeformované ani prasklé. Klíček na šrouby bohužel chybí.
        Cena je bez přepravného za osobní odběr v Českých Budějovicích nebo Prachaticích a okolí (dovezu po dohodě), jinak se připočítává dopravné a balné dle aktuálních cen (opět po dohodě).
      • By miklisek
        Návod pro ty, kdy by chtěli realizovat výměnu mlhovek z faceliftu na předfaceliftová auto jako doladění vzhledu po výměně halogenů/xenonů za bixenony:
        Mřížky provedení černá satén bez lišty: 5JA 853 677C 9B9 prostřední, 5JA 807 681A 9B9 levá, 5JA 807 682A 9B9 pravá - cena za komplet cca 800,-Kč (v autodíly+)
        Mřížky provedení pro chrom lištu: 5JA 853 677D  9B9 prostřední, 5JA 807 681B 9B9 levá, 5JA 807 682B 9B9 pravá, chrom lišta prostřední 5JA 853 551 2ZZ, chrom lišta levá 5JA 853 767 2ZZ, chrom lišta pravá 5JA 853 768 2ZZ, cena za komplet cca 4.000,-Kč (v autodíly+)
        Mlhovky: levá 5JA941699D a pravá 5JA941700D, cena kolem 2000,-Kč (např. Vrakoviště Mělník).

        Instalace vyžaduje u předface aut trochu ořezat otvor pro světlo. Jde to dobře zalamovacím nožem, plast nárazníku je hodně měkký. Snadnější to mají ti, kdo mají např. mlhovky s LED modulem, s jejich náběhem už jedna úprava tvaru nárazníku proběhla. Jak má otvor vypadat a co je nutné ořezat je viděn na fotkách. Koresponduje to s tvarem otvoru v nových náraznících viz foto nárazníku z bazoše. Návratu k původním mlhovkám již není, zmizí jeden úchyt původní krytky mlhovky (označeno svislou šipkou). Oproti faceliftovému originálu bude ve vyřízlém otvoru také chybět materiál pro jednu boční západku (označeno vodorovnou šipkou), ale to se dá vyřešit úpravou mlhovky, viz níže.

        Patice na svazku souhlasí. Při nasazování je nutné dávat trochu větší pozor, aby naváděcí packy byly tam, kde mají být.

        Boční packa se musí trochu upravit, protože zde chybí kus plastu v nárazníku (aspoň u mého MR 2013). Já to vyřešil nanesení tavného lepidla a přizpůsobení délky západky skutečným rozměrům ořezu.

        No a takhle to vypadá po montáži mlhovek a krytek. Při nasazování krytek to chce trochu víc citu, aby krytka zapadla tam kam má a byla docvaknutá až na doraz. Týká se hlavně části u spodní hrany mlhovky. Vyndavání krytky je stejné jako u předchozího typu, otvor pro háček je dole v oblasti za vlnkou směrem k prostřednímu dílu. Otvor pod mlhovkou je určen pro imbus na seřízení polohy mlhovky.

         
      • By _Denis_
        Zadní světla Octavia III Facelift liftback
         Koupena jako nová Perfektní stav nových světel bez škrábanců Včetně nosiče žárovek (PC 1.100,- Kč) Včetně LED žárovek pro blinkry i couvací světla (PC 1.000,- Kč za komplet) Včetně 2 redukcí pro připojení na předfacelift modely (plně funkční bez nutnosti dalšího kódování - kódování je nezbytné pouze při přechodu ze základních žárovkových světel) (PC 1.000,- Kč) Vlivem hodně hloupě vymyšleného bočního uchycení mají obě světla shodně lepený jeden (ze 2) dříve zlomený úchyt - nyní zatím spoje drží a držely na autě rok, co jsem světla měl, na funkčnost nemají velký vliv, světla drží především na nepoškozených úchytech na šrouby. Pro dokonalý stav je případně možné oba lepené úchyty vyšroubovat (plastový závit) a vyměnit je za nepoškozené například ze starých světel Cena 3.990,- Kč za obě světla + 500,- Kč za nosiče s LED žárovkami + 500,- Kč za redukce. Cena za komplet = 4.990,- Kč
         
        Zájemci prosím volejte, nebo posílejte SZ. Vše možno poslat poštou, ideálně ale osobně na Frýdeckomístecku, po dohodě výjimečně také jinde při příležitosti cesty. 
      • By M Zoul
        Mám na prodej věci a ND z mé Octavie II facelift. Jedná se o díly které mi zbývají po úpravách a už dochází místo.
        Ceny jsou uvedeny u každé věci. V případě zájmu o něco, klidně piště. Po dohodě možné předání na trase Jablonec nad Nisou, Mnichovo Hradiště a Mladá Boleslav.
         
    ×