Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Většina aut když se uvede na trh jako novinka, už se dělá hned na faceliftu. 2-4 roky dopředu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Osobně jsem zvědavý jak vylepší Citigo.... Fabia je krásná už teď :-)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ta O3 FL by prý měla jet v půlce příštího roku, MR2018.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já jsem myslel že facelift Fabie bude MR2018 takže od léta v konfiguraci, představeni v březnu 2018 by uz bylo pak MR2019 ne?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Většinou 4 roky a pak FL a za 2 roky nová generace, ale u F2 to byly 3 a 4. Já bych to tipoval na ten MR 2019.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Chce to zapracovat i na interiéru, ty tvrdé plasty shazují jinak celkem dobré nápady. Přitom VW Polo je má a jako skladovku jej seženete skoro stejně drahý ! :-S (jako obvykle Škoda nejvíce rýžuje na našinci :-S ). Když si sednu do Fiesty ST, tak to zpracování a komfort (měkčené plasty, velmi dobrý volant, lepší odhlučnění kabiny) deklasují jinak velmi fajn Fábii 3. Tak uvidíme, držím palec ať se to posune více k autům pro západ :-)

     

    • Negativní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Interiér těžko změní až takovým způsobem, žeby změkčili plasty. A s příští generací naopak spíš ještě víc přitvrdí :D

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Je to kravina, když se to prodává, proč zvyšovat náklady.

    se změní max. tvary nárazníků nebo části, světla a uvnitř max.potahy a dek. lišty a třeba výbava navíc. Nouzové volání například. U Ambition už nejde objednat světelný sensor co mám za 1000,-, třeba ho zase vrátí.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Je to tak, dokud to lidé akceptují, nemá to pro Škodu smysl dávat více. Pocitově - subjektivně ale opravdu máte z VW Pola pocit, jakoby o třídu lepšího auta. Možná jsem jen zaujatý, ale i ta zvuková kulisa je taková pěkně tlumená atd... Kurňa ale věřím, že to Škoda také posune dále časem.. :-)

    • Negativní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Kdyby bylo Polo Combi tak jdu do něj, ale není, takže z toho vyplívá že patřím mezi českou elitu pro kterou je Fabia stvořená :D :skoda:

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ano s tím souhlasím, Polo a Fabia je něco jiného, znám to z G7 a když si sednu do Oktávky, jako x-let zpátky. Tlumení, dílenské zpracování, výbava. Kdyby dělali VW Polo Combi tak ho máme místo F3, člověk se v G7 HL cítí jako v prémii A3, V50 ...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To už se skoro 2 roky nevyrábí. Facelift bude jen o barvách vnitřku, tu extra měkkou palubku, co má součastná fiesta, už ani nikdo nevyrobí.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    takže dá se očekávat že i facelift bude mít dělená světla? Nehledě na obr. viz měsíc zpátky...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Je to mozne stejne tak jako ze bude mit po vzoru S3, Kodiaqa a nove O3 radar v masce...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No u Fabie by si to mohli odpustit - dělená světla a radar v masce. Takhle to vypadá moc fajn. Sám jsem zvědav s čím přijdou.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 9 hodinami, epo napsal:

    Je to mozne stejne tak jako ze bude mit po vzoru S3, Kodiaqa a nove O3 radar v masce...

     

    Nebude. Testovaci auta ho maji dole.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Skoda, to bych cekal jako celkem logicky krok...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Lukason
        Superb III. facelift předběžně plánován na 22KT 2019
         
         

      • Od eauto1.cz
        Škoda Fabia II Combi
        2011 1.2 TSI 63kW
          +++ IHNED K PRODEJI +++  

         
         
        KOMPLETNÍ FOTOGALERIE S HD FOTKAMI JE K DISPOZICI ZDE   Do provozu: 27.09.2010
        modelový rok: 2011
        Počet majitelů: 1
        Tachometr: 91.000 km
        Servisní kniha: ano
        Palivo: Natural 95 / 98
        Motor: 1.2 TSI 63kW 1197ccm čtyřválec
        Převodovka: manuální, 5 stupňová
        Max.rychlost: 178 km/h
        Emisní norma: Euro5
        Barva: černá magic metalíza
        Karoserie: Combi, 5dveří
        Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
        Možnost leasingu / úvěru: ANO
        Původ: dovoz SRN, v CZ nejeto
        Prověření původu: Cardetect
        Rozměry (v š d): 1558 x 1642 x 4247 mm
        Hmotnost bržděného přívěsu: 800 kg
        Spotřeba mimo město: 4, 5 L/100km
        Spotřeba kombinovaná: 5, 7 L/100km
        Objem nádrže: 55 litrů
        Pneumatiky: 195/55/15 vzorek 90%
        Disky: Litá kola Škoda originál
         
        Krásné auto z dovozu . Od prvního majitele.       Vnější vzhled
        *Elegance*, Dálkově ovládané centrální zamykání, ochrané lišty dveří, zrcátka+kliky v barvě karosérie, Aerotwin Stěrače, chromovaná maska chladiče, černé sloupky A+B, 4x kotoučové brzdy, Litá kola Škoda R15, Střešní lyžiny, SUNSET: černě tónovaná skla originál, přední mlhovky, denní světlomety, projekční přední světlomety, střešní nosiče/lyžiny, tažné zařízení Škoda originál sundávací bajonet uzamykatelný 800kg.
        Pohon a technika
        5ti stupňová manuální převodovka, ASR - protiprokluzový systém, ABS - antiblokovací systém, BAS - brzdový asistent, MSR - regulace brzdného účinku motoru, ESP - stabilizace podvozku, EDS - elektronická uzávěrka diferenciálu, posilovač řízení, HILL-HOLD: při rozjezdu do kopce auto necouvá.
        Vnitřní výbava
        Klimatizace Klimatronic automatická, klimatizovaná schránka před spolujezdcem, Tempomat, dělená zadní sedadla 40: 60, el. ovládání oken, el. ovl+vyhřívaná zrcátka, nastavitelný volant v obou osách, palubní počítač MFA s funkcí dojezdu, výškově stavitelné sedadl0, pylový uhlíkový filtr, plnohodnotné rezervní kolo, černý interiér, černé čalounění dveří, zadní sedačky zcela vyjímatelné z vozu, 5x opěrky hlavy, 2x vystřelovací klíče, koberce Škoda
        Nové STK na dva roky*
        *Vyřídíme po dohodě s kupujícím
                Servis
        SERVISNÍ HISTORIE DE VEDENÁ DOPOSUD, JEŽDĚNY DÁLNICE V DE, V CZ NEJETO.
        Krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny rozvody u Škoda Německo.
        Audio
        autorádio Škoda , sound systém s 8mi reproduktory, RDS, TP, AS, AUX, MP3
        Bezpečnost
        8x Airbagy, napínače bezpečnostních pásů, možnost deaktivace airbagů ovladačem, imobilizér, výškově stavitelné pásy vpředu, 2x klíče s DO, pátý bezpečnostní tříbodový pás, trippling- blinkry blikají nejméně 3x, 2x ISOFIX, signalizace defektu pneu, PDC: zadní couvací asistent akustický s radarem na velkoplošném displayi rádia.
        Technický stav
        1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nelakováno, nekuřák, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, 2x Klíče.
        Výbava ELEGANCE:
        Bez úprav, vše zapsáno v TP, vše originál Škoda. Díky tomu lze libovolný díl kdykoliv objednat přes VIN v servisu a bude pasovat. Žádné problémy na STK, nebo s Policií či pojišťovnami. Tak to má být. Nejmodernější čtyřválcový motor TSI v tomto modelovém roce, např. vodou chlazené Turbo s vysokou životností, vícestupňové řízené zahřívání a chlazení motoru pro nejnižší spotřebu a nejlepší výkon. Ideální motorizace s vysokou životností a vyměněnými rozvody, není co řešit.
      • Od omicron
        Mám určitý problém, resp. malou záhadu s režimem "plachtění" u DSG převodovky.
        Pro upřesnění, je to motorizace 1.8TSi se 7DSG, výroba cca 9/2017 (viz podpis). Auto má také DCC, verze výbavy LK (mj. se čtením dopravních značek, viz dále).
         
        Když použiji režim plachtění (automaticky s volbou Driving Mode Selection, buď ECO nebo Individual, kde mám tuto funkci předvolenou), tak to obvykle funguje jak má, ale kupodivu jsem zjistil, že někdy, ačkoliv jsou podmínky funkce zcela splněny to zůstane v nějakém rychlostním stupni (tj. např. E7), a nepřejde do volnoběhu (tj. E). Až po nějaké chvíli, kdy opakovaně přibrzdím, a poté opět přidám a plyn následně uvolním, se E konečně aktivuje... Opakovaně na stejném místě (!)
         
        Začal jsem to sledovat a kupodivu jsem zjistil, že se to opravdu opakovaně děje na zcela stejných místech (!). Ať už se jedná o nějaký konkrétní úsek dálnice, nějaké konkrétní místo ve městě apod...  Skoro jakoby to z nějakých důvodů buď reagovalo na GPS polohu, limit rychlosti pro dané místo, příp. to reaguje na nějaké další veličiny, jako je rychlost, boční zrychlení apod...(?)
         
        Nemá někdo podobnou zkušenost, případně i nějaké vysvětlení, v manuálu je o tom úplné ho.no na 4 řádcích...
      • Od M Zoul
        Prodám sedačky na Octavii II combi. Jsou z mé Octavie elegance - měnil jsem za dynamiky. Jsou bez výhřevu. Bohužel jedna sedačka má uštípnutej konektor na airbag, ale šikovnější člověk zvládne dát nový. Vyměněny hlavové opěrky na předních sedačkách za zadní.
        Upřednostňuji osobní předání, popř. po dohodě můžu dovést směr MB, Liberec
        Pište tady na fóru nebo email
      • Od malina202
        Prodám Škodu Fabia 1.4TDI 55kw (kód motoru AMF) 
        Rok výroby: 2005
        Stav tachometru: 260939 km
        Barva: zlatá metalíza (kód barvy: 9201)
        Stk + emise do 03/2019

        Výbava:
        el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka (obě velká)
        manuální klimatizace
        palubní počítač
        tempomat
        přední mlhovky
        el. přední okna
        kožený volant + řadicí páka
        parkovací senzory
        zamykatelné víčko nádrže
        loketní opěrka
        denní svícení vč. homologace
        GSM alarm
        rádio Pioneer s USB, CD a AUX vstupy
        plnohodnotná rezerva + nářadí a zbytek povinné výbavy

        Údržba za poslední rok:
        Olej 5w40 +filtry (244,6tis.Km)
        Zhavicky (252tis.Km)
        Rozvody SKF + remen alternatoru Gates (253,4tis.Km)
        Olej 5w40 + filtry, zadni brzdy vnitrek (259tis.Km) 

        K autu jsou dvě sady kol (letní + zimní). Letní 195/50/R15 Bridgestone Turanza, Zimní 165/70/R14 Nokian WR D3.

        Auto má místy drobné kosmetické nedostatky, ale nerezne a slouží bez problému, se spotřebou okolo 5l/100km.
         
        Prodávám pouze z důvodu obdržení služebního auta. Při rozumném jednání můžu přidat i různé náhradní díly.
    ×