Přejít na obsah

Fabia III Facelift


Jan R.

Doporučené příspěvky

Když jsem si na MC combi nakonfiguroval sportovní podvozek tak v PDF se píše, že bude kryt motoru součástí. Jestli je to i bez sportovního podvozku to jsem zatím nekontroloval. 

A jinak teď bych už asi za ty prachy MC nebral. Ta panorama by mě vzhledově chyběla a i bez ní je to dražší. A tuším, že vyhřívané sedačky ksem měl v základu, teď pouze s winter paketem. Každopádně ty konfigurace se časem změní ještě několikrát.

 

Tak ten kryt se píše i bez sport podvozku. 15D4D965-62E8-4E69-90A7-D52723FC2003.thumb.jpeg.85045c596968ed3dfe079048bfb0ba21.jpeg

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Martab napsal:

Tak to by bylo dobré, pak je jen divné, že v DE ty světla s čočkou nedostane ani Style v základu, když už nemá LED, ale prostě politika :/ 

 

Zajímavé je také jak se změní parametry s 1.0 TSI 81kW 6q

Nejvyšší rychlost           195 km / h
Spotřeba pohonných hmot ve městě je           5,6 l / 100 km
Spotřeba paliva mimo           4,2 l / 100 km
Spotřeba paliva v kombinaci           4,7 l / 100 km
Zrychlení z 0-100 km / h           10,1 s

 

Kdežto před FL má:

Maximální rychlost            196 km/h

Zrychlení 0-100 km/h            9,5 s

Spotřeba - město            5,4 l/100km

Spotřeba - mimo město            3,9 l/100km

Spotřeba - kombinovaná            4,4 l/100km

 

Stejné hodnoty jsou i ve Francouzském konfigurátoru (a taky jsou jen světla parabola nebo LED).

 

Dále v konfigurátoru to vypadá že už asi ani HB nemá celoplošný kryt motoru v základu. 

Nespletl sis motor? Já na mobilu mám stejné hodnoty jako před FL 0FF1DB7C-DB5E-454B-A738-DE8CE6276A67.thumb.png.3509da60547327cbae1799ec9069a2c1.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to už jen doufám, že se jim podařilo trochu lépe odhlučnit motor. Mám současnou 81kw a v hluku od motoru je bohužel rozdíl fabie a oktávky stále propastný. A potom, co jsem jezdil s Yarisem tak vím, že to u malých aut také jde. 

 

Nevíte ještě, jestli se adaptivní tempomat náhodou nenaučil popojíždění v kolonách, když už to prý umí i polo s manuální ruční brzdou? Měl jsem to v superbu a geniální věc. Pak by fabka byla malé auto mých snů. :rolleyes: Ale obávám se, že tohle přijde až s novou generací, pokud vůbec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový ceník vypadá dobře, vyhovující výbavu za přijatelnou cenu bych v něm nalezl bez problémů. Někomu jen může vadit, že LED váže výhradně k vyšším výbavám, což je taková japoncovina. Kurňa, kdybych teď mohl, možná bych do ní šel.:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja do ni pujdu:) Zatim prvni nastrel konfigurace je : http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/129574534

 

akorat nevim zda jo ci ne ACC,

nevim Zda opravdu chci Velvet, nebo jen Seda Satin (cenik umoznuje zvlastni lakovani za 17600, ale konfigurator ne), pripadne Modra denim. 1.8 jsem videl v dilne v AS rapida s velvet a prislo mi to jako korida ale mozna na slunci se to chova jinak. rozhodne ale nebyla tak tmava jako v renderu. a nemela zadnou perlet v sobe.

manzelka prudi, ze 5 tis za 16 je zbytecne pokud ji budu rikat ze jen lip vypadaji.

loketni operka - prosivani jo ci ne, je to sice 200 navic ale lisi se to materialove nejak? + jak to je u zadnich dveri ten priplatek za prositi zavirani oken.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@lumirnavrat  rozdíl mezi červenou velvet metalízou a červenou corrida pastelovou je velký v reálu..musel bys to asi vidět..ono záleží jak to je nafocené..někdy na fotkách ty barvy splynou..našel jsem fotky a spojil je, abys viděl trochu rozdíl, ale v reálu to bude ještě více..ta červená velvet je určitě top barva..

 

jinak ta prošívaná opěrka bude pouze textilní, jako bez prošití..v materiálu se to neliší..já třeba osobně textilní rád nemám, tak jsem si pořídil jen víko opěrky z Rapida, který je dává i v kožence..

 

a můj názor k tomu ACC ? je to určitě TOP věcička, sám bych ho bral, kdyby to šlo, ale můj názor je ten, že pouze v kombinaci s DSG, ale  s manuálem to trochu postrádá smysl, ale jen můj názor..

1.jpg

P6270005.JPG

Editováno: , autor: ski1961
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave ten velvet bych v realu cekal jak je na fotkach tady tj vic vinovy. ale jak na fotce zde tak i uvnitr v servise (melo by to byt fyzicky stejne auto) tak mi to odstinove prislo jako na fotce tj. hodne cervene a spis zklamani. nejradeji bych nejakou metlu s podobnou perleti jako ma seda satin a tu jsem ji cekal. ale bylo to jako obycejna pastel barva. To i ta modra denim na place v salonu byla vic perletova.

 

ACC bych urcite chtel predem vyzkouset. tempomat dost pouzivat nejen na dalnici, ale i v mestskem provozu. holt 4proudovky na ostravsku se nabizeji samy, kdyz nespecham:) a prave si nejsem jisty. Co jsem pochopil, tak to nema 3 rezimy. tj. tempomat, speedlimit a acc, ale jen speedlimit a acc. dalnice mi pak tvori az 25% rocniho najezdu (nepocitam vlnkovani v OV).

narozdil od FII si tempomat pamatuje nastaveni pri prerazeni, tak by to s tim manualem nemusel byt az tak problem proste podradim ci zaradim vyssi a tu "50" to bude stale drzet jen v jinych otackach. Spis mam strach jak moc aktivne brzdi misto plachteni apod.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu je porovnanie medzi velvetom a corridou na jednej fotke.

https://forum.skodahome.cz/topic/143617-paslíkův-velvet-10-tsi/?do=findComment&comment=2322172

Porovnávať tieto farby z dvoch rôznych fotiek sa nedá, pretože každý foťák mohol mať nastavené iné vyváženie bielej a tým pádom tie farby hádžu úplne iné odtiene.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ACC doporučuji rozhodně vyzkoušet. Ono se dá i při tempomatu řadit, ale upřímně, není to ono, protože auto znovu přidá plyn až když je spojka uplně puštěna, takže to není tak jak když řadí řidič a jde "naproti s plynem". Jinak na dálnici to může být využitelné (ale je třeba si zvyknout při dojíždění kamionů, někdy je třeba pomoct mu plynem, aby zbytečně nebrzdil, ale to je o zvyku), ale s tím jak jsou u 1.0 TSi udělané převody je použití na okresních silnicích na zváženou, stejně tak ve městě, pokud se rychlost mění výrazněji. Kdyby se dalo přepínat mezi adaptivním a klasickým, bylo by to super, bohužel to nelze.

 

EDIT: @lumirnavrat Pokud chceš metalízu s perletí, můžu doporučit černou Magic :) 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab njn. ale ja cernou a bilou taky nerad. ja jsem spis praktik. a prave seda satin byla super ze na ni nebyl skoro videt bordel ani "letni" ani moc "zimni". A nebyly moc videt ani mikroskrabance. i ta quartz mi prijde docela tmava.

 

 

@brrrrm dik za tu fotku. To potvrzuje ten minimalni rozdil:) a ze mi opravdu ukazali velvet a ne corridu:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šedou satin jsem měl na F2 taky (ještě mám dokud si ji taťka odemě konečně nepřevezme:D) Moc pěkná barva, teď na F3 bych bral jako alternativu Denim modrou ikdyž ten odstín do šeda více kryje prach. Nebo jsem u Slavkova u Brna viděl jednu naprosto úžasnou F3 se zvláštním lakovalním a ta byla ještě hezčí jako satin, ale nepřišel jsem na to jaká to byla, protože ty odstíny v konfigurátoru to je jako loterie, nikdy nevíš co z toho bude když to pak uvidíš vyrobený. Každopádně za ty odstíny bych asi prachy nedal :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cervena Velvet je krasna trivrstva metalicka barva, tmavejsi (ale ne o moc, rozhodne ne do vinova jako byvala Rosso Brunello) a v zadnem pripade to neni obycejna pastelova barva.

Rozhodne stoji za zvazeni a nejdriv za prohlidnuti na dennim svetle - btw, jako kazda metalicka/perletova barva. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...