Přejít na obsah

Fabia III Facelift


Jan R.

Doporučené příspěvky

@Martab Tady to máš. SMS tam naozaj nie sú, ale na druhej strane tam je zadarmo mirrorlink, carplay a android auto. Čo si myslím je lepšie ako SMS. Osobne som SMS v Tolede ešte nikdy nepoužil. 

 

20180816_110553.thumb.jpg.fd6651c2ca7aa25a761859a1d0d1cc8b.jpg20180816_110533.thumb.jpg.0ea9a03276719cc9fc973d680a0d9ea4.jpg20180816_110527.thumb.jpg.9ece28c45cfa958674ba61728d6b3690.jpg

 

Mirrorlink:

 

20180816_110605.thumb.jpg.8ede7f8de8ede494a3d0edbc4e224f7e.jpg

 

 

Horšie zistenie je, že VCDS 17.8 nepodporuje túto Fabiu ani Carista skoro nič nerozpoznala. Takže môj včerajší plán o dokódovanie asistenta rozjazdu do kopca skončil nijako. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SmartLink je stále za příplatek, aspoň u nás (je pravda, že je aspoň v balíčku Style Plus). Nechápu proč to nebylo už dříve ve standardu, když jsem kupoval auto s Bolerem, žil jsme v domění že to tam bude, ale upřímně ty SMS používám častěji než navigaci, ale to je dané dopravou u nás kde se více stojí než jede...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak v Rusku sa dodáva napr. aj rapid s 1.6 MPI. Parametrovo to ide ako 1.2 TSI 81 KW, len krúťak je asi trochu slabší a má samozrejme iný priebeh. 

 

Chalani na tej fábii som si začal všímať jednu vec. Nech pustím spojku akokoľvek citlivo pri preradovaní rýchlostí vždy klopne spojka. Vždy ! A je to neskutočne otravné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 1.8 je buď chyba nebo novinka, dříve tam bývali 1.6 MPI 66/81kW a myslím 155Nm. 

@Romiiken Jo, to je docela vlastnost MPI, řeší se to například zde:

Právě tímto trpí ty verze s převodovkou z CitoGa, v Polu a Ibize jsem to nezaznamenal.

 

EDIT: kód motoru té 1.6 MPI je CWV/NJV kdyby to někoho zajímalo, i u nás se dá ten motor koupit (třeba Mihocar ho nabízí, ale nevím k čemu by někomu byl :D ), dávají ho do Fábie, Rapidu a Octavie na východ od nás (Ukrajina je asi nejblíže)
image.thumb.png.999eb442eba89b29a88e4145679c86bb.png

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab Dík za info. Robí mi to presne to. Dokonca na volnobehu počuť ako tá prevodovka hrkoce :D. Super no. Vidím, že kvalita stúpa každým novým modelom. 

 

EDIT: Pozrel som ten kompresor. Je to SANDEN. Ale zatiaľ som nezachytil žiadne čudné zvuky. @Lupen_cz

 

sanden.thumb.jpg.74f332061c9c395f3dd01ceb440807f6.jpg

Editováno: , autor: Romiiken
doplnený kompresor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Video pěkné, ale vesměs se tam toho člověk moc nedozví, vše je dimenzováno na životnost motoru a auta, existuje motor/výrobek, u kterého by jednotlivé komponenty nebyli dimenzovány na jeho životnost? Snad jen ta část ohledně těch R18 kolik změn si to vyžádalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo chce v malém autě 1.5tsi tak má na výběr.. Fábií by se s tímto motorem prodalo tak málo, že by to bylo zbytečné mrhání peněz za vývoj takové konfigurace. 

Ale není všem dnům konec, třeba budou zase jednou v eufórii z vítězství ve WRC, udělají další limitku a bude jim jedno co do toho investovali :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se byl podivat na skok do AS na predvadecky.

1. sportovni sedadla v MC mi prijdou narozdil od Dynamic v FII pred FL uzke. Citil jsem jak tlaci do stehen. Pocitove ten perforovany volant nemusim. Co me prekvapilo MC nema EasyStart (teda v predvadecce). Mel jsem moznost jej zavezt "30m" do garaze AS. Takze urcite litovat nebudu:)

2. V simply clever se mi libila ta LED lampicka. ale zbytek jsem nechtel. Co jsem videl kufr na te druhe predvadecce (Style + Style Plus paket), tak to vypada, ze pokud neni  SC paket, tak neni priprava pro svitilnu. Zkusim dat dotaz na skodovku zda to jde treba dodelat (vymena asi cely bok plast?, natazeni elektriky?) a nebo se holt budu muset bez ni obejit (to spis :D)

Editováno: , autor: lumirnavrat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jo, v FII Dynamic jsem seděl snad jen jednou, takže nemohu porovnat :)

Každopádně do FIII rozhodně doporučuji Dynamic, ty sedadla jsou super, jedině snad lidé se zhoršenou pohyblivostí, nebo nižšího vzrůstu by mohli mít díky bočnicím problém, ale to se dá vyzkoušet v salónu. Jinak jsem teď jezdil i Fábií Style s klasickými sedadly a ty Dynamic jsou prostě o třídu jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To verim, ale zatimco ve svych na Fii jsem se hned citil fajn (manzelce dodnes vadi prodlouzeny sedak). Tak tady to byl hned diskomfort. A to nejsem zadny tloustik. 1,8m a pres boky cca obvod 103-105cm. Ty zakladni mi prijdou lehce pod urovni meho dynamicu co se tyce bocniho vedeni, ale lepsi co si pamatuji ze sednuti kdyci do obyc FII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...