Jump to content
Jan R.

Fabia III Facelift

Recommended Posts

@MilanHos ja si osobne myslim, ze skodovka prave ide stale rovnako... proti prudu idu ostatny... v konecnom dosledku... velmi malicko je malych combikov... ibiza polo uz nie je... jedine co je male v combi verzii je este renault clio grandtour... ludia sa blaznia... dopyt na trhu je po alych mestskych suv, crossoveroch a mpv...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je síce pekné, čo tu píšete, je to však skôr taký český a slovenský folklór tie malé kombíky ;) Takže z nášho pohľadu "zarezávanie" malých kombíkov môže vypadať zvláštne, z globálneho hľadiska sú skôr zvláštne práve tie malé kombíky :) Z tohto kontextu je aj celkom logické, že česká Škoda malý kombík podrží, ostatní výrobcovia český či slovenksý trh kopírovať nemajú prečo.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

V nejakom článku na českom webe, bola už faceliftovana fabia komplet odfotena na ceste, ale nemôžem to teraz v rýchlosti nájsť... Ale moc zmenená teda nebola...

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nieviem.. to je podľa mňa opäť len fantázia nejakého "fotošopového umelca", vyzerá to otrasne! :) Na internete na tej bielej maskovanej fabii bolo vidno, že denné budú opäť len samostatné diódy ako na súčasnej F3 a tu je súvislý pásik.. hmm! Ak toto je reálna podoba, tak za mňa žiadna sláva a som celkom spokojný, že mám predFL.. ;) Taktiež v interiéri to rádio s čudlíkmi v strede veľmi nemusím (na mňa pôsobí čínskym dojmom)... snáď jedine digištít. Ale možno wirer niečo vymyslí? :D

 

//Aha, takže je to len možná podoba.. ;)

Edited by brrrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když se člověk podívá na tu bílou:

A jak má vypadat zadní světlo:
Světlo.jpg

 

tak je asi docela jasné, že tak jak to je na těch "skicách" to uplně vypadat nebude...
O dvouzónové klimě a digipanelu tu někdo psal že to stejně Fábia nedostane a to lesklé rádio, no nevím, zrovna to mi žíly netrhá :) ale na Ženevu se každopádně těším :)  

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

počkáme si. nejak nové auto v pláne nie je a kým sa diely dostanú do predaja, tak to asi potrvá. na(ne)šťastie

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co tam píšou jako TGI a podobné je z velké části spekulace. Netvrdím že to nemůže být pravda, ale bral bych to s rezervou...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechte se prekvapit, zas tak razantni zmeny to ale nebudou. Jen co se tyce vybav, asistentu a moznosti.

Zadek vime jak bude vypadat, tak bude stacit prehazet svetla bez nutnosti uprav karoserie, Predek bohuzel uz bez vymeny kapoty blatniku a pochopitelne i narazniku nepujde.

Jedineho co me laka, tak jsou Predni LED svetla a mozna par asistentu, ale tod vse.

Verze CNG urcite nebude, protoze face nebude na nove podvozkove platforme jako nynejsi nova IBIZA nebo POLO. To az Fabia 4 ;)

Dily se budou moci sehnat s uvolnenim prodeje, coz by melo byt 27KT. Drive co se naskytne, tak to bude z preserie ci nejakych testovacich verzi a do toho bych asi moc nesel ;)

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to bude s elektrikou u těch zadních světel, musí se dělat nějaká redukce? Jestli už náhodou nejsou zkušenosti třeba O3 a Rapidu ve faceliftu a bylo by to v tom případě podobný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TGI = GNG, tak to v koncernu je, koncern motory na LPG dnes už nenabízí, TSI jsou přímovstřikované, které se na LPG příliš nehodí a zbývá 1.0 MPI. A to jestli je CNG stanic 100x víc nebo míň je irelevantní, to výrobce neřeší, nevíc se to netýká tohoto tématu.

Prostě a jednoduše, Fabia III na LPG z výroby nebude 100%, na CNG taky na 99,999% nebude. Dodatečnou přestavbu na LPG nabízí třeba dovozce pro Polsko, ale to už je téma uplně jiné než MR18/19, tak to ber tak jak to je a nesmekuluj o věcech které jsou jisté...

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 18 hodinami, Boleslavák napsal:

Blatníky a kapota zůstavá stejná tam se snad nic nemění.

 

Kdyz to jelo na lince, tam me bylo receno, ze predek bude jiny i co se tyce karosarskych dilu. Takze tod otazka.

Ty si to uz videl ?

Pokud jen svetla a naraznik, jdu do toho snad :D

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upřímně bych byl raději, aby byla jiná kapota i blatníky, jinak to je hrozně velké lákadlo na utrácení :D 

Je fakt že u té bílé ta kapota a blatníky vypadají podobně, ale co to je vypadají, může být rozdíl 1mm a už to nebude sedět :D
26240734_1594627903988637_47245769418018
26850690_1594627960655298_87147114188839

Uvidíme čím nás překvapí :)

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, Lukason napsal:

 

Kdyz to jelo na lince, tam me bylo receno, ze predek bude jiny i co se tyce karosarskych dilu. Takze tod otazka.

Ty si to uz videl ?

Pokud jen svetla a naraznik, jdu do toho snad :D

Já viděl věcí :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobně se mi přední maska líbí víc před FL (pokud se dá vycházet z těch skic), každopádně LED světlomety by byly velký posun, ale nechme se překvapit. 

 

@Lukason Prosím tě, pokud už opakovaně používáš slovo "toť", piš ho aspoň správně, díky. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono bude záležet na provedení, protože když porovnám projektory na FIII s LED co má třeba Leon před FL, tak není oč stát... Ale pokud by FIII FL dostala něco obdobného jako ostatní Škodovky, tak to by bylo už zajímavé, kór pokud tam bude i nějaké aktivní přisvětlování. No necháme se překvapit :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 9 hodinami, FabiaWrs napsal:

a co ze rec je o CNG ? TGI je oznacenie spalujuceho zemneho plynu LPG, takze otom sa bavim , aha uz si potvrdil ze nebude a bodka, no to uvidime az ked to pride.

 

před 9 hodinami, FabiaWrs napsal:

oni tam pisu LPG a stale som to cital len o LPG, ziadne CNG, tak bud sa naucia normalne pisat co je co v skratkach CNG-LPG alebo radsej nech nepisu nic,
a dalsia vec aj keby davali CNG je to hlupost cena a spotreba je vyssia ako pri LPG a CNG stanic co sa tyka slovenska su asi 100x menej ako LPG stanice z mojej strany by to bolo h...o platne keby som to chcel kupit, jedine zeby som si dal sam prestavit na LPG.

 

před 7 hodinami, FabiaWrs napsal:

ved vy sa tu otom cely cas bavite nie ja :D ja sa som len nato komentoval nic viac nic menej, ked nebude tak nebude ale z druhej strany je to aj skoda.

Přestaň tady zaplevelovat téma spamem! Upozorňuji tě již podruhé a to naposled. A kdybys to pořádně četl, namísto psaní nesmyslů, tak zjistíš, že v tom článku na webu nenajdeš jedinou zmínku o LPG. Mimochodem, LPG rozhodně není zemní plyn.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidím, že ti není rady ani pomoci. LPG (Liquified Petroleum Gas) - zkapalněný ropný plyn, složený ze směsi uhlovodíkových plynů (propan a butan), CNG (Compressed Natural Gas) - stlačený zemní plyn, složení metan... Zase jsi ze sebe udělal hloupého. To je tvůj problém. Osobní útoky tady ovšem netrpíme, takže následuje zasloužená odměna.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Popu
      Superb III. facelift předběžně plánován na 22KT 2019
       
       

    • By CzechDave
      Sada disků Ronal pro Škodu Favorit / Forman po FL včetně čtyř pokliček (rezerva pokličku neměla). Disky se dodávaly k edicím Favorit / Forman BlackLine, SilverLine atd., vesměs k vozům po FL, Auto patřilo starému pánovi, takže kola jsou poškrábaná (stav viz foto) a v jednom případě je omáčknutý límec kola o obrubník (opět viz foto). Na discích jsou patnáct let staré pneumatiky 165/70 R13. Vady jsou ale opravitelné, disky nejsou zdeformované ani prasklé. Klíček na šrouby bohužel chybí.
      Cena je bez přepravného za osobní odběr v Českých Budějovicích nebo Prachaticích a okolí (dovezu po dohodě), jinak se připočítává dopravné a balné dle aktuálních cen (opět po dohodě).
    • By miklisek
      Návod pro ty, kdy by chtěli realizovat výměnu mlhovek z faceliftu na předfaceliftová auto jako doladění vzhledu po výměně halogenů/xenonů za bixenony:
      Mřížky provedení černá satén bez lišty: 5JA 853 677C 9B9 prostřední, 5JA 807 681A 9B9 levá, 5JA 807 682A 9B9 pravá - cena za komplet cca 800,-Kč (v autodíly+)
      Mřížky provedení pro chrom lištu: 5JA 853 677D  9B9 prostřední, 5JA 807 681B 9B9 levá, 5JA 807 682B 9B9 pravá, chrom lišta prostřední 5JA 853 551 2ZZ, chrom lišta levá 5JA 853 767 2ZZ, chrom lišta pravá 5JA 853 768 2ZZ, cena za komplet cca 4.000,-Kč (v autodíly+)
      Mlhovky: levá 5JA941699D a pravá 5JA941700D, cena kolem 2000,-Kč (např. Vrakoviště Mělník).

      Instalace vyžaduje u předface aut trochu ořezat otvor pro světlo. Jde to dobře zalamovacím nožem, plast nárazníku je hodně měkký. Snadnější to mají ti, kdo mají např. mlhovky s LED modulem, s jejich náběhem už jedna úprava tvaru nárazníku proběhla. Jak má otvor vypadat a co je nutné ořezat je viděn na fotkách. Koresponduje to s tvarem otvoru v nových náraznících viz foto nárazníku z bazoše. Návratu k původním mlhovkám již není, zmizí jeden úchyt původní krytky mlhovky (označeno svislou šipkou). Oproti faceliftovému originálu bude ve vyřízlém otvoru také chybět materiál pro jednu boční západku (označeno vodorovnou šipkou), ale to se dá vyřešit úpravou mlhovky, viz níže.

      Patice na svazku souhlasí. Při nasazování je nutné dávat trochu větší pozor, aby naváděcí packy byly tam, kde mají být.

      Boční packa se musí trochu upravit, protože zde chybí kus plastu v nárazníku (aspoň u mého MR 2013). Já to vyřešil nanesení tavného lepidla a přizpůsobení délky západky skutečným rozměrům ořezu.

      No a takhle to vypadá po montáži mlhovek a krytek. Při nasazování krytek to chce trochu víc citu, aby krytka zapadla tam kam má a byla docvaknutá až na doraz. Týká se hlavně části u spodní hrany mlhovky. Vyndavání krytky je stejné jako u předchozího typu, otvor pro háček je dole v oblasti za vlnkou směrem k prostřednímu dílu. Otvor pod mlhovkou je určen pro imbus na seřízení polohy mlhovky.

       
    • By _Denis_
      Zadní světla Octavia III Facelift liftback
       Koupena jako nová Perfektní stav nových světel bez škrábanců Včetně nosiče žárovek (PC 1.100,- Kč) Včetně LED žárovek pro blinkry i couvací světla (PC 1.000,- Kč za komplet) Včetně 2 redukcí pro připojení na předfacelift modely (plně funkční bez nutnosti dalšího kódování - kódování je nezbytné pouze při přechodu ze základních žárovkových světel) (PC 1.000,- Kč) Vlivem hodně hloupě vymyšleného bočního uchycení mají obě světla shodně lepený jeden (ze 2) dříve zlomený úchyt - nyní zatím spoje drží a držely na autě rok, co jsem světla měl, na funkčnost nemají velký vliv, světla drží především na nepoškozených úchytech na šrouby. Pro dokonalý stav je případně možné oba lepené úchyty vyšroubovat (plastový závit) a vyměnit je za nepoškozené například ze starých světel Cena 3.990,- Kč za obě světla + 500,- Kč za nosiče s LED žárovkami + 500,- Kč za redukce. Cena za komplet = 4.990,- Kč
       
      Zájemci prosím volejte, nebo posílejte SZ. Vše možno poslat poštou, ideálně ale osobně na Frýdeckomístecku, po dohodě výjimečně také jinde při příležitosti cesty. 
×
×
  • Create New...