tgfh Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 (editace) Pánové, objevila se mi na diagnostice tato chyba. Nevíte, co je zač? Fabia 2003 1.4 MPi 44kW Čtu, že to může být způsobené tankováním do plna. Před rokem a půl jsem omylem natankovat benzín i do odvzdušnení nádrže, aniž bych to tehdy věděl, že je to možné. Bylo to před delší cestou, benzín jsem ten den vyjel, teprve po ujetí 200km ručička začala klesat. Myslel jsem si, že ukazuje ručička blbě (více, než je realita), až poté jsem hledal na internetu a zjistil pravou příčinu. Nyní si na to dávám pozor. Takřka do plna (cca. 40l v nádrži po natankování) ale občas natankuju. Může to být tím? Auto je velmi spolehlivé, na diagnostice jsem ho snad rok neměl. Diagnostiku mám dokonce doma svoji, tak se za týden zase podívám, zda to tam bude. V případě, že mi ten benzín v odvzdušnění tehdy napáchal nějaké škody, tak jaké? Co by mě mohlo čekat za opravu? Děkuji za pomoc, tgfh Editováno: 24. Únor 2016, autor: tgfh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 2000 něco. Je to výměna filtru s aktivním uhlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 neres, netankuj pokud mozno moc do plna nebo aspon ne tehdy, pokud nevis ze benzin vyjedes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Týka se to tankování do plna i u nafty? Nebo nafta nemá to aktivní uhlí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 netýka/nemá 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 u nafty do plna mi zacla klesat rucicka palivomeru po 550km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Únor 2016 Sdílet Vloženo 24. Únor 2016 Skvěle takže tam mužů rvat co se vejde když to výjedu rychle Děkuji. A k te chybě u 1.4. Já bych to taky neresil. Já když tankoval u 1. 4 tak na 1. Max 2. Cvaknutí a nikdy žádný problém. Ale viděl jsem nedávno na shellce jak ten jejich pumpar co vám na tankuje tankoval auto aa Já mu to počítal. Na 4. Cvaknutí ještě vytáhl pistolí a ještě dál tankoval a jak to cvakalo tak ji zas vytqhl kousek, to uz ji tam mel už jen těsne v hrdle a ještě tam tankoval. Bylo to nějakým důchodcům do auta. A pak si nechte natankovat .. byl to benzin . Ford starý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgfh Vloženo 25. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Díky kluci, jasně, zatím to nebudu řešit, pokud tam ta chyba nebude vyskakovat často. Jinak platí pravidlo, že když se chyba nevyskytne po dobu následných 30ti starů, smaže se? Něco takového jsem kdysi zaslechl. Zajímalo by mě, zda tam může být třeba rok nebo je pravděpodobné, že je tam krátce. Měsíčně mám tak 50 startů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Ja mel chyby vzdy do te doby nez jsem to smazal. Jinak sporadicka chyba je , ze to je jen sem tam. Ci jen jednou. Takze bych neresil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tgfh Vloženo 27. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2016 (editace) Jo, ty chyby tam asi zůstavají déle. Po 200km jsem se podíval a chyba na VAGu se zatím neobjevila. Možná tam vznikla tehdy, jak jsem omylem natankoval benál i do odvzdušnění nádrže. Dneska jsem se podíval na readiness kód, mám tam samé nuly, i odvětrací systém je v pořádku, takže auto je v pohodě. Spíše zřejmě planý poplach, ale do plna už tankovat raději nebudu. Všem díky za rady. Editováno: 27. Únor 2016, autor: tgfh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planar Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Vsechny zdravim, mam Fabii 1.4 mpi docela slusne upravenou, pred par tydny jsem natankoval a z mi to vyteklo z nadrze asi chyba pistole, tyden po te se rozsvitila kontrolka a diagnostika ukazala chybu v odvzdusneni nadrze, ted to zacalo, vymenil jsem nadobku s aktivnim uhlim, profouknul trubky a dal novy elektromagneticky ventil, zavada se vymazala a po tydnu znovu naskocila a tak to jde stale dokola , ve Skodovce mi radi vymenit to co uz jsem dal nove a nebo tam na tyden nechat auto ze se na to podivaji, to urcite, prosim o radu jestli s tim nekdo tady nema zkusennosti a nebo pripadne jak se to da z auta uplne odstranit aniz by to ovlivnovalo pocitac, dekuji za pripadne rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 nijak,.. proste netankuj benzin po vicko,.. zaplnis nadobku s aktivnim uhlim a je zle,.. musis pockat nez se benzin v nadrze odpari a nebude to hazet chyby,.. nadrzka s aktivnim uhlim je jen na odparovani paliva ktere jde pak jeste do sani a pomaha spalovat,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 11. Duben 2016 Sdílet Vloženo 11. Duben 2016 Lukason ti to napsal přesně! Nic neměn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Planar Vloženo 12. Duben 2016 Sdílet Vloženo 12. Duben 2016 Diky vsem za dobre minene rady, necham vypazat pamet zavad a budu cekat jestli se to zase neobjevi jako vzdy, tankuji jen pul nadrze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.