Jump to content

Pružiny na prednú a zadnú nápravu


gorca25

Recommended Posts

-_-

Zdravím Vás mám takový menší problém.Nevim jestli se to tady už řešilo tak mi kdyžtak prominte.Mám Octavku 1,6 55KW rv 1998 a mám ten problém že jakmile přejedu nějakou nerovnost kde jsou díry a nebo se nějak zhoupnu tak mi příjde zvuk jako od pružin kdyby se ta pružina v té misce nějak při nerovnosti natočila a příjde mi že vrže.Prostě takový zvláštní zvuk mezi chroupáním a vrzáním.Nevim. Ptal jsem se kamaráda ten má 4 golfa a říká že mu to prý dělá občas taky.Tak nevím jestli je to u VW a Skoda normální.Díky za radu ;););)-_-:palec2:

Link to comment
Share on other sites

-_-

Zdravím Vás mám takový menší problém.Nevim jestli se to tady už řešilo tak mi kdyžtak prominte.Mám Octavku 1,6 55KW rv 1998 a mám ten problém že jakmile přejedu nějakou nerovnost kde jsou díry a nebo se nějak zhoupnu tak mi příjde zvuk jako od pružin kdyby se ta pružina v té misce nějak při nerovnosti natočila a příjde mi že vrže.Prostě takový zvláštní zvuk mezi chroupáním a vrzáním.Nevim. Ptal jsem se kamaráda ten má 4 golfa a říká že mu to prý dělá občas taky.Tak nevím jestli je to u VW a Skoda normální.Díky za radu ;););)-_-:palec2:

To vypadá na gumy stabilizátoru.

Link to comment
Share on other sites

-_-

Zdravím Vás mám takový menší problém.Nevim jestli se to tady už řešilo tak mi kdyžtak prominte.Mám Octavku 1,6 55KW rv 1998 a mám ten problém že jakmile přejedu nějakou nerovnost kde jsou díry a nebo se nějak zhoupnu tak mi příjde zvuk jako od pružin kdyby se ta pružina v té misce nějak při nerovnosti natočila a příjde mi že vrže.Prostě takový zvláštní zvuk mezi chroupáním a vrzáním.Nevim. Ptal jsem se kamaráda ten má 4 golfa a říká že mu to prý dělá občas taky.Tak nevím jestli je to u VW a Skoda normální.Díky za radu ;););)-_-:palec2:

Něco podobnýho jsem měl na Alfa Romeo, ten zvuk se nedá přesně definovat,ale skusím tě trošku navést. Pokud to jde zepředu na AR to dělalo ložisko na tlumiči,byla roztržená manžeta a ten sajrajt v ložisku bych ti nepřál vidět. V podstaťě se kuličky neotáčely a drhly o umělou hmotu ložiska. Taky to dělalo jenom při jemném zhoupnutí a když jsem auto prohlížel na heveru tak jsem na nic nepřišel. Hodně zdaru Honza.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pokud si chceš koupit pružiny - 30 mm tak jedině značkový! To znamená Eibach, H&R a KW. Cenově se tyhle tři značky pohybují 3950,- až 5000,- za KW.

PS: hlavně si proboha nekupuj péra JOM za 2 tácy!! To je největší šmejd, jaký jsem kdy měl doma. JOM to nejsou péra, ale jen namotaný dráty, fuuuj - taky jsem se s nimi jednou spálil...

Link to comment
Share on other sites

Pokud si chceš koupit pružiny - 30 mm tak jedině značkový! To znamená Eibach, H&R a KW. Cenově se tyhle tři značky pohybují 3950,- až 5000,- za KW.

PS: hlavně si proboha nekupuj péra JOM za 2 tácy!! To je největší šmejd, jaký jsem kdy měl doma. JOM to nejsou péra, ale jen namotaný dráty, fuuuj - taky jsem se s nimi jednou spálil...

Ano, nezbývá než souhlasit s Milanem, pružiny JOM, Enzo, Supersport a podobný hrůzy vůbec nepatří do auta... <_<

Já mám pružiny Eibach, v přiloženém TÜV cerifikátu píšou snížení o 35 mm, v reálem to šlo vepředu dolů o 43 mm, vzadu o 39 mm.

Co se týče ježdění, docela se to dá, chce to trochu koukat po silnici a nevymetat díry, je to dost nepříjemný.

Speciální poznatek: Při ježdění po D1 je to trochu divočina, musel jsem trochu posunout dolů zámek kapoty, protože na těch spárách pěkně poskakovala na těch gumových dorazech... lol

Link to comment
Share on other sites

Pokud si chceš koupit pružiny - 30 mm tak jedině značkový! To znamená Eibach, H&R a KW. Cenově se tyhle tři značky pohybují 3950,- až 5000,- za KW.

PS: hlavně si proboha nekupuj péra JOM za 2 tácy!! To je největší šmejd, jaký jsem kdy měl doma. JOM to nejsou péra, ale jen namotaný dráty, fuuuj - taky jsem se s nimi jednou spálil...

Ano, nezbývá než souhlasit s Milanem, pružiny JOM, Enzo, Supersport a podobný hrůzy vůbec nepatří do auta... <_<

Já mám pružiny Eibach, v přiloženém TÜV cerifikátu píšou snížení o 35 mm, v reálem to šlo vepředu dolů o 43 mm, vzadu o 39 mm.

Co se týče ježdění, docela se to dá, chce to trochu koukat po silnici a nevymetat díry, je to dost nepříjemný.

Speciální poznatek: Při ježdění po D1 je to trochu divočina, musel jsem trochu posunout dolů zámek kapoty, protože na těch spárách pěkně poskakovala na těch gumových dorazech... lol

Ahoj, máš einbach pro-kit nebo sportline. A ještě jaký máš motor? Díky

Link to comment
Share on other sites

já mam H&R (včetně homologace, jak jinak) a plná spokojenost, jenom se musim vyhejbat dírám, což jde většinou dost těžko ( jednu objedu a další tři schytam :disgust: ). Snížení asi o 45 mm, a v zatáčkách jsem rychlejší, než kámoš s RSem lol

Link to comment
Share on other sites

já mam (včetně homologace, jak jinak) a plná spokojenost, jenom se musim vyhejbat dírám, což jde většinou dost těžko ( jednu objedu a další tři schytam :disgust: ). Snížení asi o 45 mm, a v zatáčkách jsem rychlejší, než kámoš s RSem lol

Jaký máš H&R? S těma dírama počítám. Jaký máš pneu a škrtáš při zatížení nebo ne? Můžeš jsem dát nějakou fotku? Jen tak pro představu, jak to bude vypadat? Děkuji -_-

Link to comment
Share on other sites

Já, jestli teda můžu přispět svou troškou do mlýna, jezdím na sedmnáctkách Spider RS (7.0x17" ET 38) a pneu 205/50 R17 s podložkami 10 mm na každé straně a uvedeným snížením cca 40 mm. Zatím jsem neškrtl nikde, ale je pravda, že nejezdím nikdy v plném obsazení, takže tak. Na jaro bych chtěl dám podložky 15 mm, takže uvidíme, jak se to bude chovat, při nejhorší se vrátím k 10 mm ;)

Foto zadního kolesa...

post-27-1165582215.jpg

Link to comment
Share on other sites

Foto teď bohužel nemám, a vyfotit to teď taky nemůžu, protože to mám na zimních kolech a vypadá to příšerně. Kola mám Brock 17/8 ET35, bez podložek a jsou přesně s lemama, nikdy se mi nestalo, že by předek nebo zadek škrtnul a to ani s naloženým kufrem a v pěti lidech :palec2: . Jo a pneu mám 215/45

Link to comment
Share on other sites

debilni dotaz

rozdil mezi octavii 1U5 a 1U2????

ja jdu jedine do eibachu na jare...uz se tesim, ale nesmim jezdit nalozenej protoze na tech 18kach kdyz se mi to hodne zhoupne tak skrtnu

:smich:

1U2- liftback :p

1U5-Combi :p

Jak máš velký kola a samo ssebou i pneu, taky chci 18´´, ale jestli to škrtá????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...