Jump to content

Výměna ohnutého předního ramene


Chonsa

Recommended Posts

Zdravím,

při zimních radovánkách jsem nešikovně trefil obrubník a ohnul přední levé rameno. Rameno si koupím použité a již se silenblokem. Jak bude těžká výměna, zvládnu to v garáži sám ? 

Představuju si to takto: Vyšroubuji šroub/šrouby u těhlice, na straně u hliníkové konzole povolím matku, co je v tom zadním silenbloku, vycuknu rameno. A jelikož v ''novém'' ramenu již silenblok bude a nic nemusím přelisovat, tak rameno zamontuju zpět. Jak moc se mýlím? Děkuji.

Link to comment
Share on other sites

Musím povolovat tu matku náboje kola? Pak by zas byl problém finálního dotahování té matky. Z toho videa jsem nepostřehl k čemu to pán povoloval. Jinak moc děkuju.

Edited by Pawouk
Odstraněna citace.
Link to comment
Share on other sites

Zdravím, tak jsem se do toho pustil. Dneska jsem se do toho pustil, vše ok. akorát mi rameno nejde vyndat v zadním uložení na hliníkové konzoli. Páčim s ramenem nahoru dolů, promazávám to, ale rameno nechce vylitnout ven. Bušil jsem do ramene kladivem, ale prostě se tomu nechce. Nikde nedrží, jen v gumovém silenbloku. Někdo nějaké rady prosím?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Zdravím, prosím vás, když nemám ten olej podle dílenské příručky, který údajně vytvoří lepkavou vrstvu a usadí lůžko? Mám to nalisovat nasucho? Krásně jsem do hladká vybrousil konzoli, aby to šlo co nejlépe a protože jsem neměl ten spešl olejíček, namazal jsem to motorovým. Po 150 km mi oba povylezly :-(

Link to comment
Share on other sites

Odpovím, protože jsem to teď o víkendu sám dělal na své fabii (už podruhé co ji mám). U mého auta jde do levé konzoly silentblok jak po másle, do druhé jde zalisovat jen dost ztuha a navíc musím ubrat na novém silentbloku třeba 0,5 mm šmirglem (prostě je ten otvor menší). Otázka je, jak snadno ti to šlo nalisovat, jestli to nekladlo moc odpor a lisoval jsi normálně nějakým přípravkem, tak to podle mě nemůže moc vyjet. O kolik to povyjelo? Když jsem to dělal minule, nešel mi ten jeden zalisovat úplně (neměl jsem dokonalé přípravky), zůstal mi čouhat tak 2 mm, nechal jsem to být a nic se nestalo (a 120 tis. km to vydrželo). Jestli to jde lisovat příliš hladce, tak bych to nemazal naopak vůbec, je to zbytečný.

Edited by Honza K.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...