Jump to content

Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena


Knightey-

Recommended Posts

Zakladam tohle vlakno protoze zde neni. 

Mohlo by se zde nahromadit par uzitecnych informaci. 

Jak jsou na tom Vase vstrikovace a po kolika KM? 

Udajne se tvrdi ze tyhle vstriky vydrzi pouze 150t km a pak smrt. Je tomu opravdu tak? 

Moje 2 ze 4 bohuzel vypadaji ze jsou opravdu KO. Najeto 146t km. RV 2012.

Hodnoty pro to jestli je KO vstrik je +/- 0,5mg/stroke. 

 

Resil jste nekdo tohle? Trebas pomoci cisteni a nebo rovnou repas ci vymena? 

 

post-36451-0-16449600-1457644499_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

OK. 

 

Dneska jsem to zkousel znova nacist a docela se divim jak jsou jine hodnoty. Jak je tohle mozne? 

Kdyz je vstrik KO tak jsou hodnoty furt KO ne? Najeto par dalsich tisic km navic. 

Je mozne ze tyhle hodnoty zkresluje nafta nebo dalsi nejake cidlo treba?

 

Nebo to naznacuje pouze ze je vstrik zaneseny a ze se to pomalu cisti?

 

post-36451-0-74285100-1457827352_thumb.j

post-36451-0-19005600-1457827357_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

No spis se bojim dusledku. 

Co si pamatuju tak u starsich dieselu, kdyz vstrik nebyl uplne OK, nemusi prasit spravne a tim padem je nepravidelny chod motoru, hrozilo propaleni pistu. Horsi spotreba a dynamika motoru. 

Navic zde mam DPFko, takze si take myslim, ze se muze hur zanaset v klidu.

A dalsi proc to resim. Je start motoru. Obcas slysim jak motor naskoci ne uplne pravidelne jak by mel.

Za studena (na sytic) je to v pohode, chytne na prvni otoceni. 

 

Ale trebas kdyz udeju 10km, pak prijdu nastartovat za 2h hodiny, tak ten start trva dele, tocim trebas 3s nez naskoci motor. 

Kdyz auto chcipnu za tepla a nastartuju za chvili, chytne stejne rychle jako na sytic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tak problem s delsim startem odstraneno. Bylo to opravdu pouze jednim vstrikem. 

Vsechny vstriky jsem vytahnul, vycistil, pretesnil a ten co ukazoval nejhorsi plusovou hodnotu, tak jsem ho vymenil. 

Ted auto startuje uplne jak ma. Dokonce se zmensila i postreba na volnobeh. 

Normalne auto ukazovalo 0,6-0,7 l/h a ted ukazuje 0,4-0,5 l/h. 

Edited by Knightey-
Link to comment
Share on other sites

Prosim ta, kolko stal jeden vstrek? A to si si sam potom aj nastavoval vstreky cez diagnostiku? :kol-140: Uvazujem nad tym preto, ze som reklamoval zvuk motora a obcasnu nepravidelnost chodu motora a tiez cez diagnostiku sa mi zda, ze 1. vstrek je uplne v iných cislach nez ostatne...Pytam sa len preto, ze ak by neuznali reklamaciu ze co ma napr. caka...Zatial ma objednali na kompletne nastavenie vstrekovania, ze vstreky sa nastavuju cez diagnostiku...

P.S. tie hodnoty na obr. boli z volnobehu?  Ako to vyzera teraz?

Edited by tecki
Link to comment
Share on other sites

Hodnoty odchylky vstrekovaneho mnozstva paliva je najepsie diagnostikovat na studeny motor a samozrejme na volnobeh. Po vymene by sa mal dany vstrek nakodovat, resp. nahodit kod ktory je na nom do ECU.

Vidim, ze problemy so vstrekmi trapia aj tieto nove jednasestky :(

Link to comment
Share on other sites

tecki: no daval jsem za nej 4t za kus. Jsou temer nove.  A ano, musi se potom nadokovat do RJ motoru. 

 

Kyselinka: no to teda trapi. Nejhoris je ze uz pri 150t km. 

 

Po tydnu co mam novy vstrik, tak sneska se mi stalo toto: 

 

Jedu autem z kopce bez plynu, cca 100km/h. Otacky motoru cca 2000ot. A normalne auto melo tendenci skubat. Jako kdyby byl v haji silentblok na motoru ale nejsou. Koukal jsem na ne.. Jsou vsechny v pohode.

Tak jsem kouknul dneska na korekci vstrikvoacu a zjistil jsem, ze u dvou mi to prestalo delat korekce. U toho tretiho obcas a u toho noveho to vsechno funguje, jen ukazuje horsi hodnoty.

Hodne divne....

 

1. valec - novy vstrik.

Link to comment
Share on other sites

Knightey:  Mas r.v. 2012 teda tie uplne prve OIII, neskor sa uz vraj davali ine vstreky, teda od iného vyrobcu. Tiez teraz riesim vstreky v ramci zaruky, uvidim aky bude výsledok, zatial je auto na "spalikoch" a vstreky su na testovani v Ml.Boleslavi... :kol-26: Tiez ma to prekvapuje, zvlast ked som tankoval vyhradne Shell ci OMV a kazde druhe tankovanie len premiovu naftu...Myslel som, ze tak ako na vsetkych predchadzajucich autach nebol nikdy ziadny problem so vstrekmi (3x Ford Mondeo), ze u mojej novej OIII nebudem o vstrekoch nic riesit...Myslel som si... :kol-32: A to mam len cca 50 tis km

Edited by tecki
Link to comment
Share on other sites

Nevie niekto, aky je rozdiel medzi vstrekmi 04L130277G a 04L130277AJ, kedze od 1.9.2014 boli nahradene tie prve vstreky prave inými 04L130277AJ, teda aky bol a aky je teraz vyrobca resp. ine podrobnejsie info... Niekto kto to uz riesil?

Link to comment
Share on other sites

tecki: Hele ja ten motor mam v VW Caddy rv 2012. Ale motor je stejny. 

K tem vstrikum, ja tam mam vstriky od VDO Siemens s cislem: 03L130277B

Ty co uvadis ty, tak opravdu to je nahrada, takze muzes dat ty prvni kdyz sezenes a nebo novejsi. A jaky tam je rozdil, to netusim. 

Ale je smutne ze mas najeto pouze 50t km a takove problemy. Co tvuj palivovy filtr? Jak casto jsi ho menil prosim te?

Link to comment
Share on other sites

Filter som sice este nemenil, kedze interval je 90tis, uz som to mal vsak v plane a filter uz bol aj objednany. Ale prave teraz pri vymene vstrekov ho rozhodne dam vymenit, aj napriek tomu, ze Skoda pri vymene vstrekov (v ramci zaruky) vobec neprikazuje vymenit aj palivovy filter!  Predpisane  je udajne menit vsetky privodne palivove trubky, podlozky, drziaciky a podobne, ale palivovy filter nie. Jasne ze ho dam vymenit, aj ked mam len 52 tis km... Pri takom zasadnom zasahu do vstrekovacieho systemu by nemuseli setrit prave na palivovom filtri...

Co sa tyka tej vymeny vstrekov, pri testovani vybranych vstrekov v Ml.Boleslavi zistili, ze su 3 zo 4 pridrete a uznali vymenu len 3. To mi nedalo pokoj, takze si dam vymenit aj ten stvrty, aby nebol ten jeden povodny (a vlastne zostal by teda aj iny typ a od ineho vyrobcu, nez budu nove) a necakal ma v buducnosti ako casovana bomba...Nakoniec vsetky vstreky museli byt aj tak vonku kvoli testovaniu, takze ked sa budu montovat naspat, bude aj ten 4. novy. Aj ked udajne podla vysledkov testu, ten jediny je vraj bezchybny...Hmmm

A este k tomu filtru, ano treba menit paliv.filter castejsie a treba vzdy davat co najkvalitnejsi (s najlepsou filtracnou schopnostou), lebo filtre sa lisia podla pouziteho papiera, ktory ma rozne mikrootvory (jasne ze tym aj cena je ina). To som zistil ked som mal este Ford, ze napr. origo filter sa mi upchal vzdy skor nez nahrada, dokonca som to raz zistil az tym, ze auto nemalo tah (nedostatocny prietok paliva filtrom) a po vymene filtra sa problem vyriesil. Takze radsej nech sa upcha bordelom z paliva filter, nez vstreky ci cerpadlo...Takze na palivovom filtri uz nikdy nesetrim, ci uz jazdim s benzinom alebo naftou. To je moja skusenost za 30 rokov jazdenia...

Smutne je, ze problem so vstrekmi mam prvy krat v zivote, ked mam novu Skodu Octaviu...Na poslednom dieslovom Forde som najazdil vyse 200tis a problem so vstrekmi ziadny, filter som menil cca po 30tis km pravidelne...

Edited by tecki
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...