Přejít na obsah

Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena


Knightey-

Doporučené příspěvky

Podobný problém mám aj ja. Auto niekedy chytí až po 4-5 sekundách. Nerobí to ale vždy, skôr sporadicky. V origo servise vymenili vrámci záruky niečo s nastavovanim vačky alebo ventilov, už si to nepamätám no nepomohlo to.  V neorigo servise im to spravilo tiež a zistili podpätie prúdu. Kamoš vraví, že mi padá nafta. Palivový filter som ešte nemenil. Mám cca 65000km. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To může dělat spousta věcí, já být vámi tak to neřeším dokud to startuje v mrazech, protože až když to není schopno nastartovat při -15 a více když tam máte OK naftu, tak je reálně problém, do té doby je to hledání jehli v kupce sena a jen zbytečně vyhazujete prachy za díly co můžou klidně sloužit dalších 100k km...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Borci mám podobný problém, s tím rozdílem, že nemůžu vyzkoušet pootočení klíčku (bezklíčkový start).

 

Jakmile ten den chytne, tak je to prakticky OK. Pokud stojí 24 hodin, tak startuje +- 4 sekundy (dneska už jsem myslel, že nechytne). V servise na nic nepřišli. Nějaký tip, jak třeba vyzkoušet to čerpadlo? Palivový filtr je měněný před 300km - žádná změna.

 

Jen podotknu, že podobně se to chová už přibližně 4 měsíce, což je v podstatě od té doby, co auto máme. Za tu dobu jsme najeli něco přes 20tis km. Subjektivně bych řekl, že se to trošku zhoršuje, ale těžko říct.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to taky někdy točí 3-4 vteřiny, ale většinou jen když nechám dlouho otočený klíček v druhé pozici, sedím třeba 5 minut v autě a pak se snažím rovnou nastartovat. Nevím jestli nějak vyteče nafta z čerpadla či co? Ale stává se mi to jen, když je velká prodleva mezi otočením a startování, tak to nějak neřeším... Ve světě motorů tehdá psali, že těmhle 1.6 ráda lepí čerpadlo ta biosložka, takže to chvilku trvá, než se odlepí...

 

btw. s bezklíčovým startováním umíš taky jakoby otočit klíčem, když nesešlápneš spojku a zmáčkneš tlačítko...

 

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Prosím kde doporučíte udělat repas vstriku? Bavil jsem se s 15degren a doporučil dieselsystems Kravaře a nebo přes ebay koupit repas z německa. Jenže tam budu platit nejspíš 55euro navíc dokud jim neposlu svůj starý. Do kravař si zajedu, ale už jsem na jednu firmu co dělá repas slyšel docela slušné nadávky a slova o podvodnicich. Nějaké zkušenosti s touto firmou, popřípadě s tou koupi repas přes ebay? Díky. 

 

Jeden vstrik mám náhradní - nefunkční. Odešla elektrika. Dieselsystem dělá i elektro repas. Myslíte že stačí aby vyměnili elektro část, vyčistili a nerepasovali vnitřek a pojede vpohode dále? 

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Knightey-Lze je kompletně repasovat technologie uvolnilo VDO na podzim v roce 2017

 

@Petrkiller Proč to nezkusíš hrát na DG SW ? Nedělal  bych si těžkou hlavu, nové vstřiky by si od škodovky zasloužil každý s postiženým motorem vč. egru poslali hodnoty vozů na šrotové ceny...

 

Četl jsem diskuzi o nájezdech kde popisuješ že ti odešel už druhý vstřik v krátkém čase, nemáš v tom piliny ?

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože nemám dg software, auto jsem koupil jako ojeté s necelými 90 000km a ještě ke všemu nemám kompletní historii servisu ve škodě. Od nějakych 120 000 km jsem přestal chodit na prohlídky ve škodě.  Určitě by mě nic neuznali. 

 

@15degren psal jsem ti sz. Přečti si to prosímte. Diky

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím vespolek. Protože mě potkalo také poškození vstrikovače na 1,6CR (najeto 83tis. km)- nejspíše poškozená el. část vstřikovače, proměřoval jsem vedení mezi ŘJ a vstřikovačem - OK, vstřikovač má odpor cca 2,8KOhm, ostatní mají 198kOhm, diagnostika hlásí závadu v el. okruhu vstřikovače 1.válce. Vstřikovač jsem úspešně demontoval a nyní jej chci dát repasovat. Z diskuse zde jsem si vypsal opravny - Bosch v UnL, Dieselsystem Kravaře - zde je i Bosch diesel, který je myšlen, v Praze Hale v Holešovicích a Velendorf v Říčanech.

Máte někdo konkrétní zkušenosti či jiné doporučení? A ještě přemýšlím vymontovat i zbývající tři a nechat je současně otestovat.

Editováno: , autor: Jirka_Sd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc tě nepotěším. Vstriky na motory CAYC se repasovat opravdu nedají. Sháněl jsem všemožně repas a nikde nejde. Ale spíše než cokoliv vyměňovat, nech otestovat zda nemáš piliny ve vstřikovačích. Máš i dost málo najeto. Mě odešli po 200 000km.

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano siemens uvolnil díly. Vstřikovače pro CAYC se nechají repasovat, nebo koupit repasovné formou výměna od listopadu loňského roku. Nechá se sehnat za 3 tisíce kus. 90 K km je na vstřikovač VDO opravdu málo.  Sice mají špatnou pověst, ale to bylo způsobené zejména tím že první SW pro siemens nedělaly korekce a tak motor po 80K km začal houpat a kuckat za studena. To bylo víceméně odstraněno a siemensi běžně najedou ve slušné kondici 180K km v horíš 250 a nechá se dojezdit i na 350K km. Nechal bych opravit elektroniku, mechanicky mu nic nebude je ho škoda měnit celý.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, verze SW  po roce 2011 umí dělat korekce vstřikovačů přes jednotku motoru, stejně jako to umí 2.0 s boschem ale ty to měly od počátku výroby....

Vyřešilo to cukání a houpání motoru 1.6 s nízkým km. nájezdem. Problém s výřívím vzduchem vyřešila až ucpávka na DG, dost lidí si plete občasné prudké starty a občasné chcípnutí motoru při rozjezdu s houpáním a cukáním motoru. Chcípnutí nebo přehlcením dělá problém s nerovnoměrným přívodem vzduchu. Řešeno usměrňovačem vzduchu, proto se po DG auto chová v městském provozu lépe, je podstatně stabilnější a předvídatelnější v nižších otáčkách a lépe se s ním rozjíždí... o dost lépe. Řešení bez DG SW by spočívalo asi v tom zachovat "ucpávku" která díky mřížce usměrňuje vzduch (Třeba PSA koncern má ti mřížky na usměrnění u všech HDI s euro 4+) Nicméně problém je že mřížka u 1.6 TDI která byla přidána s DG snižuje i průtok vzduchu tj. musela by se modifikovat a zvětšit průměr aby se zvedl průtok na požadovanou hladinu pro auto bez DG. S tím se asi nikdo piplat nebude...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Repasovat se již nechají, ale jenom mechanická část. Elektronickou část vyměňuje jenom Siemens a jediný, kdo to mimo Siemense údajně dělá je Dieselsystem Kravaře. Tam to ale dávat nebudu. Nejspíš je pošlu do toho Ústí - nový vyjde na 6980,- a ty zbývající tři nechám pro jistotu otestovat a vyčistit, to stojí cca 500,- za jeden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže vstřikovače mám od PAS Zábřeh zpět - zkontrolovali jejich odpor, pod zátěží s výsledkem že jsou všechny špatné. Konkrétně mají ten první co je špatný určitě 1,5kOhm a ty zbývající cca 5,5kOhm. Z původní ceny nového co mi říkal do telefonu 5500,-Kč se stalo 7500,-Kč. Takže jsem jim řekl ať mi je pošlou zpět, dneska přišly a za tohle jsem jim dal 1300,- aniž by je vyčistili. Rozhoduji se že je pošlu do Německa do toho HSG na výměnu za ty repasované - celou sadu. Máte někdo konkrétní zkušenost s touto firmou? Nikde jsem na jejich stránkách nenašel že by měli nějaký certifikát od Bosche, Siemense apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...