Jump to content

Cukání/škubání motoru při nízkých otáčkách


Mácin_

Recommended Posts

Dobrý den,

mám 3 Octávii 1,9 TDI 81kW. Při rozjezdu na 2 a 3 při lehkém plynu v rozmezí od 1000 do 1500 ot/min motor nepříjemně škube. Auto se jakoby rozskáče/rozkývá. Když jedu svižněji a šlapu na to tak se nic neprojevuje. Při volnoběhu je všech v pořádku. Začalo to po opravě  padajících ručiček přístrojové desky.

Budíky sice ukazujou, ale nastal zase  tenhle  problém. Nevím jestli to múže mít spojitost. Naftu beru pořád stejnou jako před opravou, VAG  žádnou  závadu  neukázal.

 
Mám nový vzduchový i palivový filtr, nalítáno 250 000, rozvody měněny cca  před 2000 kilometry,  nemám nachipovanou řídící jednotlku, dělané vstřiky před cca 3000 kilometry, spojka měněná před 2lety(nalítáno cca  20 000 kilometru). 

 

Budu rád za vaše postřehy nebo nápady. Dík

Edited by Mácin_
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

nepadá ti nafta? spätný ventil na filtri si tiež menil, teda minimálne tie 2 (jedna modrá a druhá čierna) gumičky?

 

EGR máš odpojené alebo zapojené? nie je zasratá tá klapka v ňom? regulácia turba ti ide ľahúčko alebo ztuha?

 

mne tiež niečo takéto robí, hlavne za studena, motor sa zakuckáva a prejavuje sa to na nižších otáčkach.

 

... a rozvody máš nastavené dobre? akú máš hodnotu predvstreku? zistíš cez VAG pomocou TDI grafu

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dobrý den,mám octavii 1,9 66 kw čipnutou a při otáčkách 1500-1800 se začne motor jakoby dusit,škubat.Dělá to bohužel jen někdy a krátkou dobu,pak se zas hchytne a letí jak splašená.Palivový filtr měněný 5/2015 vzduchový jsem raději profoukl vzduchem,měněn také 5/2015.Poraďte prosím.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dobrý den,

mám 3 Octávii 1,9 TDI 81kW. Při rozjezdu na 2 a 3 při lehkém plynu v rozmezí od 1000 do 1500 ot/min motor nepříjemně škube. Auto se jakoby rozskáče/rozkývá. Když jedu svižněji a šlapu na to tak se nic neprojevuje. Při volnoběhu je všech v pořádku. Začalo to po opravě  padajících ručiček přístrojové desky.

Budíky sice ukazujou, ale nastal zase  tenhle  problém. Nevím jestli to múže mít spojitost. Naftu beru pořád stejnou jako před opravou, VAG  žádnou  závadu  neukázal.

 

Mám nový vzduchový i palivový filtr, nalítáno 250 000, rozvody měněny cca  před 2000 kilometry,  nemám nachipovanou řídící jednotlku, dělané vstřiky před cca 3000 kilometry, spojka měněná před 2lety(nalítáno cca  20 000 kilometru). 

 

Budu rád za vaše postřehy nebo nápady. Dík

Čau mě to dělávalo při rozjezdu bez plynu,jsem myslel že mi vyskočí motor z auta :D

Vyměnil jsem turbo a je po problému.

Mám turbo s naklápěním.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...