Doktorone Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 (edited) Ahoj bando. Tak mi dlouho radost nevydržela. Rozsvitila se mi cca před týdnem žlutá kontrolka motoru, ihned diag a chyba katalyzátor první řada válců, ale smazání už 200x, čili tímto to trpěla asi déle, každopádně smazáno a auto v pohodě jezdilo. Před 2 dnama opět kontrolka, tak si říkám dobrý,zase katalyzátor v utery po svátcích to nechám vymazat a po dovolené vyřeším zda lambdy nebo opravdu katalyzátor. Každopádně dnes ráno a pak odpoledne obtížnější start motoru, starter točil cca 4 vteřiny a pak to chytlo a jelo pěkně. No a momentálně u tesca obtížný start a po naskoceni jdou otáčky postupně dolů až to chcipne, ještě párkrát jsem to zkusil i s přidáním plynu a nic, stejný efekt, prostě to chcipne. Diag bude až zítra, jelikož mechanik mi zdelil že už má v sobě 8 pivo a dojet tedy nemůže, ale zítra přijede. Odvahu to nechat u tesca nemám, takže čekám na odtah, tak mě napadlo, zda jste se stim už někdo nesetkal. Edit: pouhým okem laika, vody je dost, olej taky v pohodě. Od posledního natankovani ujeté cca 200 km, takže benzínem by to být také snad nemělo, omw benzín. Edited March 25, 2016 by Doktorone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 (edited) Jedná malá polemizace, ale možná podstatná věc. Vím, že dokud nebude diag. tak nic nevymyslím, ale to čekání, když jsou ještě svátky a ve středu mám jet do Londýna, je strašný. Auto mám 3 týdny, a furt jsem řešil, zda mi funguje alarm a dnes ráno, před tím než jsem startoval, kdy poprvé přišel problém s delším tocenim starteru, se mi povedlo spustit alarm, pak jsem ho vypl zevnitř a šel jsem startovat. Teď mě napadá, jak se mi nepovedlo nastartovat, nebo spíš povedlo nastartovat a během pár vteřin cca 2 to pomalu zdechne, zda by to nemohl být imobilizér. No už abych to měl napichli, pak dám vědět. Edited March 26, 2016 by Doktorone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 (edited) Takže už to ani nechytne, a vag hlásí 000135 a 012555. Takže zřejmě čerpadlo, nevíte někdo dle chyb jestli je to to v nádrží či vysokotlaké u motoru, já to budu vědět asi až večer, tak zda někdo netušíte. Nebo náměte aktualizovanej vis. Edited March 26, 2016 by Doktorone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara2000 Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Ahoj, bude to podavací čerpadlo - nízkotlaké http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P310B/012555 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Díky, to je ještě lepší varianta. Jedná chyba píše slabý tlak paliva a druhá něco ohledně toho senzoru g410. Půjdu teď k autu zkusit odpojit přívod před vysokotlakym čerpadlem, zda poteče benzín, pokud ne vím co zánět. Já bych to tak nehrotil, ale ve středu mě čeká cesta do Londýna, zaplacenej trajekt a hotel atd, takže když budu vědět co hledám, možná seženu do úterý a bude to gold. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara2000 Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Když odemčeš auto, otevřeš dveře, natlakuje ( je slyšet cca 2s podavací čerpadlo) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 (edited) Tak neslyším nic. Ráno ještě zkusím u bratrankove 3.6 zda něco uslyším. Edited March 26, 2016 by Doktorone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara2000 Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 (edited) Tak to más vyhráno, závadu nebude to těžké najít je v nádrži: http://www.autodily-sklad.cz/nahradni-dil/palivova-privodni-jednotka-fg1494-12b1-delphi?id=2943281 Edited March 26, 2016 by Mara2000 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 (edited) Tak jsme to měřili, tlak přes merak se ručička ani nehne, když mám tu hadičku jen odpojenou, tak při zapnutí zapalování jako nějaký benzín vytece, ale vytece ne že by to striklo, tam asi má být nějaký tlak ne? EDIT: tak v dílenské příručce je udán tlak 4-7 baru, takže to vypadá, že jsem doma a jdu shánět díl. Díky Mara2000 Edited March 27, 2016 by Doktorone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Ještě jsem teda sundal sedák a odkryl čerpadlo, a když zapnu zapalování, tak teda čerpadlo trochu zabzuci, což by asi vysvetlovalo že to něco z hadičky vytece, ale ne pod proudem, takže ještě je úplně malinká možnost, i když si myslím nereálné aby to přišlo takhle najednou a to ucpané palivovej filtr, no zejtra ještě zkusím tlak před filtrem, abych zbytečně neobjednal čerpadlo a pak stačil filtr, ten bych stejně měnil i s čerpadlem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara2000 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Tak podle toho to čerpadlo bude asi přidřené, ještě zkontroluj konektor aby tam nebyl jenom vyhřátý spoj ( studeňák) , jinak dát nový čerpadlo a jedem :-) Já měnil při 100.000km filtr preventivně a myslim že si to už zasloužil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Asi čerpadlo, spoj vypadá dobře, ani známka koroze. Tak že v úterý splasit čerpadlo, filtr není problém a trajekt stíhám. Super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara2000 Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Jinak filtr jde hodně blbě, takže sikovky a opatrně zmáčknout zámek na koncovkach a vykroutit ven. Jestli neni ucpanej tak bych to mozna nechal az po dovolene aby neco neprasklo - je to plast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 To právě nevím, zda je pricpanej nebo ne, ale už mi tady líčil bratranek, že je tam úplně na prd, stáhnu to zítra do dílny a nechám udělat mechanika, snad to nepoškodí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sudetak Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Jsou na to speciální kleště. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 28, 2016 Author Share Posted March 28, 2016 A ty kleště jsou ještě na něco nebo jen na palivak ve 3.6? Pokud je to na ty spony, tak to snad mechanik má, koncerny dělá, takže snad cajk, pokud by byli jen na filtr u 3.6, což snad ne, tak ho možná radši pořídím,pokud nestojí bambilion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted March 29, 2016 Author Share Posted March 29, 2016 (edited) Tak vyměněné čerpadlo a palivový filtr, kterej ještě nikdy mnenen nebyl, a má to 135K, prý když se nemění, musí čerpadlo víc makat a je větší šance že odejde. Naštěstí už vesele jezdím, takže trajekt stíhám v pohodě. Díky za rady chlapy. Edited March 29, 2016 by Doktorone 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara2000 Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.