Přejít na obsah

Klepnutí při přidání plynu


apendix2

Doporučené příspěvky

Zdravím vás...

Sup 2, 2008, sedan, 125kW, DSG

Pokud jedu a pustím plyn (brzdí motorem) a pak přidám plyn, je slyšet klepnutí. Pustím, sešlápnu a opět klepne. Vždy klepne pouze jednou. Dělá to u všech rychlostí na DSG. Nejvíce je ovšem znatelné u 3-6. Jakoby byla někde mezi převodovkou a koly nějaká vůle.. Dotaz zní.. Jaká? Co to může dělat? Na co se zaměřit? Servis se mi moc zatím absolvovat nechce, dokud nevím, s čím mám problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím.

Mám MY2011. 2.0 103kW, DSG.Rád by som opísal pár skúsenotí s danou vôľou pri ľahko pridaní/ubraní plynu.

Vadilo mi to už dlhšiu dobu, najprv podozrieval silentblok. Prebehla výmená všetkých (aj toho zlomyselného hamburgrového v prednej náprave). Žiadna zmena. Ďalej som vymenil dvojhmotu v dsg, keďže na voľnobehu a v pozícií P to už nadmieru chrastalo. Žiadna zmena. Už som sa s tým začal zmierovať, až kým som nezašiel do Strakoníc za ferdom25 a neaktualizoval DSG. Okamžite prestalo mať pri zábere a ubratí vôľu. Nechápem kde soudrouzi z Ndr udelali chybu, ale ferda vyriešil problém v ktorý som ani nedúfal.Klobúk dole pred ním. Som z východného Sk. Spojili sme to z výletom, ale vážne ta zachádzka za to stála.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po prehratí softu ide presne podľa predstáv. Po 5tich minútach jazdy som si všimol, že to úplne prestalo. Takže môžem odporúčiť. Ale netuším akú verziu tam hodil ferda. Ani nemám ako zistiť akú verziu aktuálne mám. Kábel nemám ani nikoho s ním nepoznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

vysledoval jsem, že to dělá hlavně při zatáčení doleva, kdy při nějaké vyšší rychlosti pořazuje převodovka z 3 na 2, dejme tomu 20 km/h, a má problém podřadit a "čeká", až přidáním plynu motor dosáhne požadovaných otáček a pak teprve sepne spojku, ale při tom dojde k cuknutí. Další věc - zkoušel jsem na takovém plácku jezdit v oblouku pořád doleva a když mám manuálně zařazenou dvojku a pouštím a přidávám plyn, tak auto vždy cukne při puštění plynu a cukne při přidání, jakoby tam byla vůle. Pokud to samé dělám při zatáčení doprava, tak spojka při stejne rychlosti "klouže" při ubrání i přidání plynu a nic se neděje. Pokud jedu rovně na manuální režim, tak při 1.-4. rychlostním stupni auto při puštění a sešlápnutí plynu cuká také, prostě jako kdyby přední kola měla vůli několik centimetrů. Samozřejmě, čím nižší rychlost, tím více je to znát. Přijde mi, že ani v automatickém režimu auto neřadí nahoru správně, tak jak řadilo dřív, kdy nebylo řazení skoro cítit. Teď je zkrátka při řazení cítit malá prodleva. Nevím už, kam s tím zajet, dosavadní vyzkoušené servisy to řešit nechtějí, dokud je auto v záruce, vždy to dopadne tak, že se mi snaží "narovinu" vysvětlit, že DSG není skutečný automat, že to nikdy nebude řadit hezky, že sem tam v tom bouchne nebo to zazmatkuje, cukne, to je prostě podle nich vlastnost. Ale jakmile padne záruka, budou určitě velmi ochotní vyměnit kde co, aby se závada odstranila.

Podezřívám setrvačník, protože zastudena v motoru i tak nějak divně rachotí a při klasickém podtáčení, kdy DSG v 50 km/h řadí 5. RS, to duní znatelně víc, než dřív. Najeto 100 tisíc, 80% po dálnici, takže mi to přijde brzo. Ale nic z toho samozřejmě servis také neslyší, takže doufám, že se to do září komplet vysype, protože jinak je to boj s větrnými mlýny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Ferdy jsem nebyl, ale při poslední návštěvě měla v servisu nějaká aktualizace proběhnout, nicméně předávací technik už o tom nic nevěděl a taky se na chování auta nezměnilo vůbec nic... Možná by sem @ferda25 mohl něco víc k té aktualizaci napsat. Jestli je to něco speciálního, nebo běžně dostupná aktualizace, kterou by měl servis nahrát automaticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.update

Po zhruba pol roku sa klepot pri ubrabí a pridaní plynu opäť vrátil.

V sekcii motor 2.0tdi superb riešia rovnaký problém.

Čau tohle mě dělalo když mě vyměnili setrvát a nasadili ho na stary unašeč dvouspojky.Při podřaceni z 3 na 2 (cvak)po vyměně unašeče dvouspojky zvuk zmizel.Cena celé sady 8400kč ale mám 3.6fsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jestli to má dělat setrvačník, tak určitě... Loni na podzim při cca 70 000 km se na záruku měnily spojky, když jsem byl reklamovat to, že při studeném startu se DSG nějak nechce řadit a když už řadí, tak to hrozně cukne. Mám takový pocit, že spojkami to už tenkrát nebylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahojte. chcem sa spytat. Uz som to tu dakde na fore cital ale za pana nemozem najst ze kde.... :/

Ja mam s S2 + DSG +2.0 taky neviem ci je to problem. ked idem pomali cca do 10km/h a odpridam auto akosi trochu cukne. a ked znovu pridam plyn zasa to trochu z autom cukne. nie je pocut ziadny zvuk ci buchnutie... Ked vsak plyn pri odpridani pustam pomaly, tak ide vsetko hladko. tak isto aj  z pusteneho plynu a z lahka pridavam ide vsetko hladko. Ale ked len brnkem trochu viac do plynu auto cukne. Ale ak pridam na podlahu tiez je to v pohode. A ak je rychlost auta cca nad 10km/h je vsetko ok. pri pustani aj pri pridavani.  je to normalne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...
V 30. 4. 2016 na 15:48, FreeCZman napsal:

Tak tohle přesně mi dělalo (stejný motor s DSG) výměna toho silenbloku nepomohla. Prošla se celá náprava, nikde vůle. Tak nakonec převodovka ven a je to zubová vůle mezi spojkou a dvouhmotou.. Aktuálně to mám v servisu. 

Ahoj. Prosim ta ako ti to dopadlo po oprave v servise? Bola to ta zubova vola? Islo o tieto zuby, ktore su na prvych dvoch fotkach na tejto webstranke? http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-6st-pevodovek-dsg

Moj znamy, ktory pracuje na vyvoji v Skode hovori, ze to robi asi hydraulicky radic rychlosti/"Gangsteller" (a ze je to "normalne"), tak neviem.

Editováno: , autor: neproy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nepomohlo, zubová vůle tam byla, ale mezi spojkou a douhmotou takže nové spojkové ložisko a ozubením a spojky. Zmírnilo se to, ale obejvilo se to pochvíli zpět. Následkem těch vybrací se musela udělat výměna ložisek a senzorických kol v převodovce u Sixty. V autorizáku chtěli měnit převodovku, že nemají díly :)... Potom vše OK a jezdí to jako nové... Najeto od opravy 20 000 a bez problému.

Editováno: , autor: FreeCZman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co ta vysiel repas danych dielou

Mne robil na Sk jeden ospevovany majster repas a mam znova problemy z automatom ako bolo opisovane tu vo vlakne.

Este by som sa opytal kto je tu na SK al Cz najlepsi majster na DSG prevodovky?

Editováno: , autor: rosinko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...