Přejít na obsah

Špinění motorového prostoru S3 - dodatečná montáž těsnění


michal2009

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, waikiki napsal:

Chybí to tam všem? Máme TSi 206kw a na spodní straně kapoty originál nějaké těsnění. Motor po 20.000km čistý.

 

Pokud je přerušené, tak to tak máme všichni. Pokud je v celku, máš tam něco jiného než ostatní :-)

 

Popravdě, s ohledem na investici 60Kč bych se nedivil, kdyby to některé servisy začaly dávat automaticky v rámci "dodatečného balíčku".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

@Fajerak Založitel vlákna tedy reaguje. Asi tě odměním ovocem, konkretně BANánem, pokud se vyžaduješ takových banalit a nezvládneš si na odkaz kliknout sám a hledat kol1tvrzení, že dnes takové těsnění neexistuje neberu.

 

Několik klubáků to bez problémů zvládlo. Jinak když se poradíš kdekoliv v hobymarketu, budou to mít. Já jsem to konkrétně kupoval v D-Holz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Tak jsem taky konecne poridil S3 a rikal jsem si, ze bych hned poladil to spineni motoru, ale kdyz jsem na to koukal, tak se mi nelibi jedna vec a to, ze presne v tom miste, kde se tim tesnenim uzavre kapota, je sani vzduchu do motoru. Pokud se kapota uzavre, tak motor musi brat vzduch zespoda kolem chladice a motoru, coz muze sani vice namahat a hlavne ten vzduch bude teplejsi, a mozna vice spinavy, protoze se bere zvireny prach ze silnice. Nebo uvazuju spatne?

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzduch to saje skrz mřížku chladiče, nikoliv horem... 

Ten vzduch tam jde viz. obrázek. Omluvte kvalitu provedení :-)
Od filtru pak jde k turbu - fialová šipka. 
A od turba pak k chladiči stlačeného vzduchu - červená šipka.

(Na obrázku je zobrazena cesta vzduchu u 1.4tsi. Ostatní motory to mají trochu jinak, ale princip je vždy stejný.)

 

 

sání.png

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, koukal jem na to, rozebral sani a je to jak rika Martin. Vzduch se saje zepredu pres mrizku chladice.  Myslel jsem, ze to saje zezadu, ale ta zadni dira je tam asi jenom proto, aby vytvorila prutok a pro prvni odfiltrovani necistot. Tzn zadny problem s uzavrenim kapoty neni a jdu objednavat tesneni.

20190430_132640.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...