šlaušek rs Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 (edited) Zdar chlapi. Prosím o názory a zkušenosti. Octa s motorem 2.0 TFSI, 147 KW, BWA (najeto poctivých 173.000 Km). Auto v zimě stálo v suché garáži, vyjelo cca 4 x za zimu, když bylo sucho a hezky jen aby se prohřálo a projelo (cca 30 - 50 km). Průběžně dobíjena baterie chytrou dobíječkou s čipem. Nikdy s ním nebyl problém. Po stání cca měsíc (s průběžným dobíjením baterie cca 1x týdně, přes noc) jsem nastartoval a zůstalo svítit EPC. Po dalším nastartování se rozsvítila i kontrolka motoru. Auto bez problémů normálně jede, startuje, má normální spotřebu a výkon. Po napojení na diagnostiku Bosch píše chybu: P0601 Řídící jednotka, komponenta vadná Mimo to tam byla i chyba o poklesu napětí pod minimální mez. Po vymazání chyb a nastartování vše zhaslo, auto zase normálně jelo. Při následujícím nastartování se opět rozsvítilo EPC a při třetím nastartování EPC i kontrolka motoru. Po načtení, opět stejná chyba (P0601). Po dalším smazání a nastartování, bez chyb, jízda cca 100 KM, nic se nerozsvítilo, auto jelo naprosto normálně. Při dalších nastartováních se vše opakuje. Nejsem žádný diagnostik, ač olej apod. drobné opravy si dělám sám. Tak prosím o názory řešení a praktické zkušenosti. Zatím jsem vyčetl, že zřejmě bude třeba přehrání softu řídící jednotky. To trošku komplikuje fakt, že auto má léta čip od CIMBU. I přes svítící kontrolky funguje naprosto jak má. Zatím díky. Edited April 20, 2016 by šlaušek rs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Ano přehrání software by to mělo řešit. Většina úpravců v tomto případě opětovně upraví software. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.