Jump to content

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Petr Fořt
      Zdravím všechny fandy české automobilky.
      Jdu si pro názor, jelikož jsem si po prvé v životě pořídil první Škodu - konkrétně Škoda Octavia Combi II 2.0 TDi RS / 125 kW / motor CEGA / rok 08-2010, najeto 202000 km

      Tak by mně zajímaly Vaše názory, poznatky, zkušenosti s tímto modelem. Na co si dát pozor atd. Jediné čeho se bojím je DPF a následná SME a STK, jelikož koncovka výfuku je už zanesená sazemi, ale nemohu tvrdit že auto má zvýšenou kouřivost, studené starty OK, s autem jsem zatím najezdil cca 800 km a proběhla pravděpodobně 1 pasivní regenerace (zvýšené otáčky motoru ve volnoběhu, zapnutý ventilátor sahary, vyšší teplota výfukových plynů) takže jsem to vzal na dálnici, kde jsem mohl jet trošku svižněji (2600 ot./1min, na 6q po dobu cca 20 min) po zastavení se pak volnoběh ustálil okolo normální hodnoty a to cca 760 ot/min... Motor, respektive turbodmychadlo nechávám po ostřejší jízdě "dochlazovat" minimálně minutu až 2 min. 
      Snažím se i tankovat paliva s nejmenším procentuelním podílem FAME, tzn soustředím se převážně jen na prémiová paliva. Většina, na sobě nezávislých zdrojů mi potvrdila že ČS ze sítě Čepro a.s (EuroOil) jako jediná prodává diesel jak obyčejnou naftu a tu prémiovou s 0% FAME (všechny moje předchozí auta byla benzinová).
    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By rudolfv
      Na OII 2004 jsem si nechal v servisu zapnout denní svícení . Teď jak zapnu klíček do druhé polohy ,tak svítí potkávačky. Nezhasnou ani při startování. Prakticky se nedají vypnout mimo toho, když přepnu ovladač světel na parkovačky. Je to tak dobře? Mě se to nezdá.
    • By marthass
      Ahoj.
      Potřeboval bych od Vás odbornou radu.
      1) Mám problém s klimatizací. Která spíše funguje, ale mívá nepěkné výpadky. Občas se mi stane, buď během jízdy nebo hned po nastartování, že klima prostě nefunguje. Když otevřu kapotu, ventilátor se netočí a ta hadice od kompresoru (nejspíš je to ona, taková silnostěnná, po většinu času studená) je horká. Vypnu motor, opět nastartují, ventilátor se roztočí a hadice začne být studená a klima běží. Jenže pak ujedu pár km a zase to přestane fungovat.
      2) Nejhorší na tom je, že mi to dělá od doby, co jsem ji nechal naplnit a vyčistit v autorizovaném servise (za 4 tisíce s nějakým ventilkem navíc). Byl jsem tam s tím na reklamaci, přijedu, on sedne do auta, klima funguje, takže vše v pořádku.
      Co to, prosím Vás, může být? Co mi s tím v tom servise udělali a co jim tam mám ohlásit za závadu? Před jejich zásahem to fungovalo jako švýcarské hodinky...
      Děkuji za rady
    • By Marius2696
      Ahoj, neví prosím někdo jak vyřešit můj problém se sacím potrubím?
      Svítí mi kontrolka motoru, auto cuká při studeném startu a diagnostika ukazuje chyby P2015 a P2014.
      Před časem jsem udělal výměnu sacího potrubí, které jsem koupil z ebay. Bohužel se stav vozu nezlepšil, ba naopak zhoršil (nejspíš hodně špatná koupě).
      Auto má teď při studeném startu několik vteřin kolísavé otáčky a cuká při studeném rozjezdu výrazně více... Kontrolka motoru svítí neustále, se starým potrubím cca za 3 dny zhasla...
      Děkuji za případné rady a odpovědi.

×
×
  • Create New...