Přejít na obsah

Koroze karoserie


Zdeneek

Doporučené příspěvky

Ahoj, předpokládám,ze máš po záruce. 

Proboha chlapi, kam jezdíte? Ja byl ve dvou AS, kam jezdím na prohlídky a na posled před STK jsem zmínil problém odpadávání a praskání plastysolu z prahu v místech spolujezdce. Ne kam se dává hever. A slovy klasika to přirovnám k : Tak to máš blbý. 

V jednom mě to obnoví opětovným nastřikem za cca 4 tkc. Ptal jsem se na zaruku - bohužel, muselo by to být skrz naskrz. Asi tak. 

V pondělí s blatnikem jedu opět. 

Asi budu muset zmenit AS. Kam jezdíte v Plzni ?

Prahy - 4 rok :

 

IMG_20181021_164001.jpg

IMG_20181021_164025.jpg

Ps: Levá strana v pořádku. 

Editováno: , autor: Mezek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Mezek napsal:

Tak Vážení přátelé, dnes mě málem praskla cévka a mohl být klid. 

Stojím na parkovišti a čekám na manželku, kouřím a moje brýle sklouzly pohledem na pravý zadní blatník a málem mě kleplo. Mrkněte sami

 

IMG_20181123_151121.jpg

IMG_20181123_151110.jpg

Auto staré čerstvě 4roky (9.11.2014 vyrobeno)

Kdo jste řešil podobné trable s AS s jakým výsledkem, popřípadě radou. 

Ano stane se ale toto jsem řešil na autech 12- a víc starých. :wallbash:

......V září jsem auto voskoval na zimu, a každý centimetr me prošel pod rukou. A nic tam NEBYLO. 

Tohle tam nemohlo vzniknout od září to tam musíš vozit podstatně déle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jestli byla rez pod barvou netuším, věřím že jo, podle nástupu koroze. Ale žádné puchýře a vůbec ne odloupnuta barva. Nic nebylo vidět. 

Auto jsem kupoval s vědomím že pánovi co měl auto přede mnou na operák měnily pravé zadní dveře někdo je sejmul. Bylo to řešeno výměnou. 

Pokud nebyl sejmut i blatník, to jsem nikde nenašel jen dveře.

 

 

Edit : tak byl prý "lehce" (?) drbnut i blatník, bohužel o opravě žádná zmínka jen výměna dveří. 

Tak uvidím co s tím. Ještě že jsou známí, co mají známí.. Pokusím se zjistit, kdy byla oprava dělána a v jakém rozsahu. Snad to k něčemu bude. 

 

 

Editováno: , autor: Mezek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to tam je a nic s tím nenaděláš. Já bych to co nejdřív před zimou odrbal na plech, přetřel antikorozním nátěrem, zapatlal lakovou tužkou nebo sprejem a koupil lemy blatníků. Blatník už nezachráníš tak jako tak, můžeš jen oddálit jeho výměnu, tedy maskovat rez několik let nalepenými platovými lemy. Protože když to necháš opravit lakýrníkem za několik tisícovek, dopadneš úplně stejně. Já dopadl obdobně u Felicie, tak vím, že je blatník ztracený.

 

383x-0.jpg

https://www.auto-doplnky.com/plastove-lemy-blatniku-skoda-yeti-outdoor-2013-cerna-metaliza-milotec-81704-p32383?v=29958

http://www.jb-tuning.cz/www-jb-tuning-cz/eshop/53-1-Skoda-Yeti/0/5/15376-Lemy-blatniku-ABS-cerna-metaliza-Skoda-Yeti-Facelift-City

 

Editováno: , autor: osobne
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, Mezek napsal:

No, jestli byla rez pod barvou netuším, věřím že jo, podle nástupu koroze. Ale žádné puchýře a vůbec ne odloupnuta barva. Nic nebylo vidět. 

Auto jsem kupoval s vědomím že pánovi co měl auto přede mnou na operák měnily pravé zadní dveře někdo je sejmul. Bylo to řešeno výměnou. 

Pokud nebyl sejmut i blatník, to jsem nikde nenašel jen dveře.

 

 

Edit : tak byl prý "lehce" (?) drbnut i blatník, bohužel o opravě žádná zmínka jen výměna dveří. 

Tak uvidím co s tím. Ještě že jsou známí, co mají známí.. Pokusím se zjistit, kdy byla oprava dělána a v jakém rozsahu. Snad to k něčemu bude. 

 

 

Kdo se v tom trochu vyzná, je to vidět na první pohled. Určitě nepřipravený podklad. Je videt i potečená barva. Origo má mít kolem 100-110 mikronů a toto odhadem pod 300 nepůjde. Pod lakem to jede dál, takže buď celé obrousit a získat par let, nebo nový blatník. Kdyby se to opravilo dobře rovnou, nemusíš mít teď problémy. 

 

Bohužel je to trend doby. Člověk koupí poškozené auto a pak nadává, jak je současná produkce ošizená, že nic nevydrží. Původ problémů je ale jinde.

 

To ovšem neplatí na zinkový vměstky, yetiho dveře, diamantový sváry na 5.vratech apod, kde je konstrukční chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, už je to a nic s tim nenadělám. Kupoval jsem to s vědomím že byly vyměněny jen dveře, což by nebyla tragedie (kdyby ovšem byly jen ty dveře). Uvidím v pondělí jak se domluvíme na opravě. 

Zatím nevím jestli opravit na cisto, nebo jen aby to vydrželo.

:wallbash:kol100Tak teď už vim možná důvod, proč mě opadává plastysol z pravého prahu a  3.12 mě ho budou opravovat. Ještě se divily, proč opadává jen na pravé straně. Ale na truhou stranu práh nenese známky opravy či nárazu, nevim takovy odborník nejsem abych to posoudil. 

Vše opravoval AS. 

Editováno: , autor: Mezek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opadává, protože to opravili stejně fušersky jako blatník. To znamená, že rezne podklad a odpadl vrch. Prah je problém, protože ho už nikdo nedá do kupy a na 100% opravu se musí díl vyříznout a navarit nový. Ten není pozinkovaný a dodatečné spoje budou rezivět dál. Prostě kaše.

 

Odbrousit, nanést a vnitřek vystříkat voskem, ať to chvilku vydrží. Každopádně počítej s tím, že už to nebude nikdy ono.

 

Ať se oprava povede v rámci možností. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ano podmienkou je navsteva servisu kde skontroluju karoseriu, dokomca neviem ci nemusi byt zaznam o tom. 

Ale. To je jedno, lebo musi byt diera viac menej skrz. A ked nie musi to kvitnut pod lakom, tj mesmie byt obity lak.... Proste vykluckovat z toho vie vyrobca lahko. 

Okrem toho, ak mate odbity lak niekde napr. na kapote, tak pri servisnej prehliadke by to malo byt osetrene na vase naklady.... Okr. Toho 12r auto patri dosrotu, snad nechccete aby skoda skrachovala, a niekto DG pokutu zaplatit musi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak třeba například těsnění B-slouku na zadních dveřích(když se otevřou přední dveře tak těsnění jde ze zadních dveří lehce odehnout).
Takhle pěkně mi to vyhnilo, pod tím se to zažralo do laku a rezlo a rezlo...ale tenhle případ by se už nových modelů snad neměl týkat, těsnění už je tam nějaký vylepšený
 CAM00005.thumb.jpg.13cb19c51f8b15d3ffc89faa19861119.jpg
 
Plus teď jsem objevil další místo koroze...opět na zadních dveřích v místě kde končí těsnění. Fotka je mizerná tak jen pro představu místa
dvere.JPG.a17c31d476d35c0803c18e1a97e66c79.JPG
Jsem ta dve mista dnes zkontroloval na mem Yeti vyrobenem 12/2016 a mam to OK, takze tehdy to uz asi mel vyrobce osetrene.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, atlan napsal:

To je jedno, lebo musi byt diera viac menej skrz. A ked nie musi to kvitnut pod lakom, tj mesmie byt obity lak.... Proste vykluckovat z toho vie vyrobca lahko. 

Okrem toho, ak mate odbity lak niekde napr. na kapote, tak pri servisnej prehliadke by to malo byt osetrene na vase naklady.

Pár lidí tu řešilo výměnu pátých dveří na Fabiích kvůli korozi (taky bych potřeboval, ale nejsou prohlídky) a mám zato, že s uznáním problém neměli. Akorát je blbý, když servis při prohlídce nezaškrtne, co zaškrtnout má. Pokud prohlídky jsou a kvete to pod lakem nebo vinou konstrukční vady, není důvod to nezkusit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...