Přejít na obsah

Tesnenie pod hlavou fabia 1.4 mpi 50kw


Boris9995

Doporučené příspěvky

Drpa na tvojom mieste by som to isiel nie hned le ihned reklamovat lebo sa ti tlaci olej do vody a mozno aj voda do oleja alebo spalovacie priestoru . Voda sa ti nesmie stracat ale ony toto vsetko v servise vedia .Ak ti neuznaju reklamaciu najdi nejakeho mechanika v blizkom okoli a ten ti to urobi poriadne lebo to co som videl na fotkach tak to je hruza

 

Tak jsme to s otcem šli hned v tom listopadu reklamovat do Škoda servisu a postavili se k tomu docela slušně - zadarmo znovu propláchli systém (prý to možná tehdy neudělali) a vyměnili nádobku za novou. Vše nafotili a máme dojet v dubnu, kdy to bude před koncem záruky a znovu to prohlídnou - a dle stavu se k tomu "postaví" - doufám čelem...

Budu informovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nespekuluj a kup na feldu. Fabie má jinej, lepší materiál a vydrží míň než co byli původní pro Felicie. Možná teď změnili postup, ale mě mechoš dal na 44kW AZF těsnění z feldy.

Luďa, nevies nahodov objednavacie cislo na to tesnenie co Tebe dal mechos ?

tiez riesim AZF 44kw tesnenie, a tiez nerad by som dal original fabia tesnenie, nie som stym nejak spokojny, zas to prepusta, rad by som skusil tu feldu...

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

90% si myslim ze je to tesnenim, rozvody som robil nedavno a aj tesnenie pumpy som daval novu, voda sa sice nestraca, olej tak isto je cisty ale voda je strasne spinava od oleja. aj v trubkach su usadeniny mazlaveho oleja. naposledy pri vymene tesnenia bola premerana hlava a bol ok, nebolo treba prebrusit, ale necham si poradit predtym ako ho zas rozoberem, co mam este skontrolovat ? odkial sa moze este dostat olej do vody ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Na těsnění nešetřit, pokud člověk chce s autem jezdit i delší cesty nebo občas spěchá za studena (i když by se nemělo). Když se mění těsnění, měli by se vyměnit i šrouby, někdy ty staré při dotahování rády prasknout a to je pak víc problému než ušetřených pár korun

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cusko , me se ztracela voda , sla do oleje. Na vicku oleje krasna olejova slehacka , hydrostely klepaly jak stary diesel. Zjistena prasklina v hlave , svarovani , novy olej atd... a hydrostely jiz OK , takhle jsem to poznal.  Na dalnici jsem to prohnal a vicko krasne ciste. Snad to vydrzi :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, Před měsícem jsem vyměnil těsnění pod hlavou a rozvody a před týdnem vodní pumpu, protože tekla. Teď jsem měl vodu trochu na maximum po odvzdušnění po té pumpě, ujel asi 40 kilometrů, po dojetí opatrně otevřel expanzku.. klasicky ta hladina trochu vylezla takže byla nad max.. po vychladnutí ikdyž ne uplně ( auto stálo asi 4 hodiny) to slezlo asi do poloviny písmen max, takže nadbytek. Pak jsem jel zpátky z chalupy takže těch 40 kilometrů a trochu mi to odpustilo přepadem, že je tam teď pod minimem. Je něco vnepořádku, nebo to bylo jen tím přelitím? Teď jsem to dolil tak akorát mezi rysky. Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...

Po vymene toho tesnenia som si vsimol, ze ked mam nastartovane tak sa mi hybe hladina chladiacej kvapaliny ako na nejakom jazere je nekludna sa pohybuje tak pol centimetra centimeter, pred tim sa mi zda, ze ta hladina bola kludna bez pohybu. Viete mi na to niekto nieco povedat?

Editováno: , autor: Kunkela
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj, v poslední době mi začal motor po nastartování docela hlučně cvakat. Cvakání přestane asi po minutě jízdy, ale teď se mi stalo i to, že jsem jel asi 10 km a po dojetí do cíle mi motor začal na volnoběh zase chvíli cvakat. A pod víčkem jsem objevil žlutý sajrajt viz video. Nějaké nápady čím to může být?

https://youtu.be/gC9Flw00EGk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahojte, práve riešim tesnenie pod hlavou. Klasika, olej ide do vody. Bol som sa pýtať v jednom servise. Výmena tesnenia, zrovnanie hlavy, nový olej aj filter, preplach chladiaceho systému a potom nová chladiaca zmes. Cenu odhadol na cca 500€. Ak by bolo treba robiť niečo s vložkami valcov, tak by to bolo ešte viac. Ako tu čítam, tak písali ste cenu okolo 3000 - 6000 KČ. Neviem čo všetko bolo zarátané vo vašich cenách, no po tom čo som si to tu prečítal sa mi zdá tých 500€ riadne prehnaných. Myslíte, že je to OK cena za to všetko čo som spomínal, že je v cene? Inak s tým servisom mám veľmi dobré skúsenosti, robili mi viac vecí za fajn ceny si myslím, nebudú to určite zdierači.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu hlavu zahoď.

Zejména jestli je prasklá mezi sedly.

Jakmile se jí dodá teplo, všechno se pohne a zbortí.

Musel bys odstranit ventilová sedla, svařit, dát do pece, ohřát , nechat pomalu vychládat, aby se vypustilo pnutí (a ne až když je hlava na motoru a ohřeje se motor), vyhrubovat pro abnormální sedla, obrobit načisto, nalisovat sedla, zabrousit ventily.

Práce jako na kostele.

A pak zjistíš, že máš utopené prostřední 2 vložky (typické pro Fabii) a že i s rovnou hlavou a novým těsněním to pořád netěsní...

Myslím si, že jen málo lidí, kteří mají problém s těsností, zkontrolují přesahy vložek (7 až 11 setin milimetru) a pak se diví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dobry den, jdu si za vámi pro radu. Na konci června nám dělali v autorizovaném servisu těsnění pod hlavou a nechávali nám vyrovnat hlavu motoru, byli utopené vložky, takže dali nové vložky, procistli celý chladící systém, po 4 dnech jsem byla zpět s prasklym chladičem. Zjistila jsem to za barákem, tak jsem koukla zda je voda v expanzní nádobce, sedla do auta a jela do 2 km vzdáleneho servisu. Tam mi chladič vyměnili, auto jezdilo měsíc a minuly týden jsme si všimli úniku vody, tak jsme dolili, na olejovém víčku nic nebylo, tento týden opět únik vody a pod olejovym víčkem opět ten známí slem, takže jsme auto vzali a odvezli do servisu, že požadujeme reklamaci. Vysmáli se mi trochu, že prý jsem auto uvařila když jsem jela na tu výměnu chladiče, ale auto vubec nevarilo, mám servis 2 km od baráku, otázka 5 minut, celou cestu jsem sledovala raficku, teplota byla na 90 stupních, než jsem odjížděla, ještě jsem kontrolovala zda tam voda je, byla sice trochu pod riskou min, ale byla. Přijela jsem, vyšel pan který přijímá zakázky na servis, kouknul a řekl mi ze je to prasklý chladíc a ať s tím autem už nikam nejezdím, ať ho neuvarim a vše se nemění znova. Jsem trochu zoufala, minula oprava těsnění mě vyšla u nich na 13 000 a nehodlám to platit znovu, myslím si že chyba z mojí strany nebylo. Prosím o pomoc, co by mohlo jiného způsobovat únik vody do oleje nebo jak by jste takovou situaci řešili vy :-) předem dík za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapy v servisu se k tomu postavili dost zvláštním způsobem, vůbec mi to na reklamaci dát nechtěli, s tím že si za to prý můžu sama, ale já z mé strany žádné pochybení nevidím, auto jezdilo ani ne měsíc a půl a problém je znovu, tak už jim žádné peníze dávat nechci. Kdyby se to stalo po roce, tak budiž, ale s autem bylo najeto jen 1800 km. Jsem zvědavá co mi řeknou v pondělí, až to rozeberou, vzhledem k jejich reakci se bojím aby to zreklamovali, aniž by se totiž podívali do auta, tak mě presvedcovali ó tom že je to moje chyba 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...