Přejít na obsah

Tesnenie pod hlavou fabia 1.4 mpi 50kw


Boris9995

Doporučené příspěvky

Pumpa nevím a hadice co vede z motoru do chladiče nahoře je z vrakoviště vyměněná, ale neteče. A je novej chladič, který začal téct. Mám podezření na těsnění kvůli tomu bordelu ve vodě. Mám i novou nádobku, protože mě na té staré blba signalizace kapaliny. Navíc byla celá špinavá po stěnách. To nová zatím ani ne ikdyž malinký nános tam taky je.

 

Začal jsem se o to opět zajímat, protože to chci svému mechošovi dát na opravu dřív než udeří mrazy aby se s tím pak v zimě nemusel otravovat venku na mraze. Pokud to zimu přežije bez problému, tak to nebudu řešit a po zimě to opravím s výfukem :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj pánové, moje zkušenost-cca před rokem asi ke konci října, začátkem listopadu se mi začala ztrácet voda z expanzní nádrže, říkám to snad ne, auto jsem měl cca půl roku z bazaru dotaženou fabku z DE po důchodci r.v. 12/2001 - provoz 01-02/2002 +- pravidelný servis, vše doloženo serviskou kupoval jsem to najeto 146500Km asi tak, říkám cože?? Tak sem koupil fridex g12 a cca co měsíc jsem doléval asi 3dc za tu zimu sem dolil asi 2.5 litri fridexu - sem to odkládal bo sem koukal co stojí výměna těsnění pod hlavou a to jsem měl nalítáno zač. roku asi 152000 km- jenže přišly zadní brzdy zůstaly mi pakny viset na jedné straně a jedna byla total tk sem to nechal vyměnit komplet vč. lanovodů- 3.600Kč, olej filtr - 1.000,- Kč castrol 10-40W, do toho mi ke konci zimy řachly obě zadní zimní - kordová vrsta - savy eskimo 5.8 mm 1300 Kč, přední krystal z de původní, a šup to lítalo jk prase, hned potom mi začalo hučet přední ložisko jako prase a to sem měl asi 155000 a říkám na mojí straně z pohledu uvnitř auta tak levá strana, omyl pánové bylo to na pravé straně 2600 Kč i s prací pecka - cca 14 dnů valím do Práglu se ženou do Fn Motol, bez dalniční nejezdím po dálnici jedu starou cestou směr Lovosice a hups kontrolka mazání - zastavil sem říkal jsem si asi olej, bylo ho nepatrně pod půl mezi ryskou koupil sem litr půlku dolil a stejný, zastavil jsem v komplexu továren v Lovosicích asistenční služba ČSOB poj. byla super za 45 minut dojela naložila na plaťák a dovezla mě do aut. servisu na terezínské ulici v Lovosicích do OKIMU - hups technik mi říká a byl pátek no máte kliku bylo 1125 ve 1200 technik zavírá sklad a měl byste smůlu - odvezli mi to na dílnu a bylo vadné olejové tlakové čidlo pánové 125 kč čidlo práce 500 za cca 45 minut práce, no a jeli sme dom, jenže co se nestalo - auto , které  mi topilo tak, že sem při plně otevřené klapce topení na červenou neudržel ruku, mi foukalo vlažný vzduch, na 4 ,když sem to dal na 1-2, tak to foukalo teple, ale ne žhavě. Dojedu za svým mechanikem a říkám mu to, on jj dojeďte výměna těsnění pod hlavou je nutná a začaly rachtat aj rozvody, v neděli sem to dovez, dnes mám auto - hlava zkroucená slíznuto asi o 0.02mm rozvody hotový jezdí to dobře, auto stale netopí, byl jsem za ním a říkám fouká to málo, termostat překontrolován ohřívá se to opravdu za chvíli, můžu potvrdit, hadice žhavé , chladič žhavý obě hadice do vložky, topení žhavé, vypadá to že mám zasranou vložku v topení. Můj dotaz , dá se to vyplachnout odmašťovadlem, nebo co s tím :kol-44: ?? Vím, že vyměnit vložku topení je zasraná pakárna, je to zase o prachách, je možně, že ten bordel co foukal z podraženého těsnění do vody mi to za rok zanesl?? Jinak cena - výměna těsnění, vč. svodů a těsnění pod hlavou, víkem, zarovnání hlavy a ventilů, natlakování, výměna rozvodů vč. simerinku na klice přesně pánově 5.384Kč. Další jobovka - klepe mi jedno zdvihátko ale jako prase - to se neměnilo a to mě ještě čeká vč. toho, že to chci znova vyčistit a vypláchnout - co si o tom myslíte :kol-44: ? Díky za názor jinak škoda fabia 1.4 MPi, 44Kwh, classic - z DE - 4x airbag, výškově stav. volant, posl. řízení, ABS. Díky

Editováno: , autor: cros72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No peknej sloh :D vsechny zavady co jsi napsal, tak to sem taky mel,... teda nemel sem olej ze by svitila maznicka a nemel az takove problemy s tesnenim,... sice sem ho menil uz dvakrat ale to jenom ze sem nebyl spokojenej ;) ......... nicmene sem mel jiny problem a to ze semi brutalne ztracela voda, bylo to zpusobeny vadnym tesnenim vodni pumpy a jeste stesti to ze sem mel v aute petky a ze mame tady v tom kocourkove hodne hustou sit cerpacich stanic a mohl sem na kazdy zastavit a dolejvat vodu,.... nic prijemniho delat tohle co kazdou chvily 100 km, nez sem dojel domu :D

 

ale kazdej ma neco :D

 

Co se tyce u tebe totho radiatoru, je to dost mozny ze to mas zaneceny a ze to netopi, kazdopadne to zkus proplachnout a uvidis ;) jeste by to chtelo samozrejme vsechno prozkoumat a kdyz by to byl radiator,... sel bych na vycicteni a pak naslednou vymenu,... nic jinyho stim holt neudelas ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cros to vyplachnutie radiatora nejde jednoducho lebo preplachnutim sa iba par člankov uvolni a ostatne ostanu upchate a ked daš na štvorku vetrak ta začne tlačit iba vlažne  lebo neodovza cely radiator teplo. Hovy radiator stoji iba 20€ tak by som radšej dal novy.  Da sa to vymeniť aj bez demontaže pristrojovky a celeho topenia len treba vymontovať RJ airbagu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové tk ještě dvě věci, k tomu topení, souvisí to s tím, že mi cvrliká zdvihátko ventilu, nevím tipnu si jeden, je to nepravidelné - cvrliká malinko , pak se to rozjede a pak ztichne a zas dokola. Mechoš mi říkal popídím se ozvu se, od zač. roku mě to stálo 12600Kč a už sem unavenej-------- on mi volal, že u nás není k sehnání, resp. origo škoda podle vin 1100, já našel toto/ jen ta vika mi přinde asi čína ne??

 

http://www.levne-autodily-skoda.cz/product/zdvihatko-ventilu-hydrostel-skoda-octavia-14mpi44kw-047-109-309-12407/

http://www.skoda-dily.cz/eshop/047109309-zdvihatko-ventilu.html

Dotažení se trošku obávám, jo bylo by to řešení , ale co když se podpálí ventil?? Další věc, pude se dát vyměnit to zdvihátko bez toho , aby se opět sundavala hlava,teda skrz víko ventilů třeba magnetem, střílím já vím, ale ptám se, je týden po výměně těsnění pod hlavou, víko, rozvody, nějak se mu klukovi do toho nechce a upřímě docházej mi prachy a to sem cca 1.5 měs. bez práce, doufám, že už dlouho nebudu. Další věc, byl sem dneska nechat přehodit a vyvážit zimáky, zatím nikde nikdo 400Kč - no nic jedu a při prudkém zatočení do prava ze zadu klepy klepy od kola, říkám asi poklice, mám ty originální škoda na ty pružiny a už mi tam aj nějaký chybí tk sem to řešil páskama, jedu a zase, tk sem jel za mechošem a on mi říká hraje vám rádio, máte ženskou, tk to neřešte a pak sme jeli a říká, jednoduchý při dotažení kol holt vám nějaký  projel cca o 0.1mm víc a drbe to o pakny no, já a na těch leťákach mi to nedělalo a on no můžou bejt jiný disky, jinak si to sedlo nevím, tk sem dojel a vyndaval jeden po druhýc strh sem si záda, ten k......t v pneu to dorval tak že to prostě nešlo urvat, sem to povolal tyčí a pak to zpátky dotáhl golou, šrouby sem lehce máznul A0, na jednom byl voština tu sem serval a dal to z5 , byl sem to projet a zatím dobrý, ale už sem jk hromada nervů, každý den čekám, co se mi zase posere, ještě mi bude čekat spojka, bere mi na hoře sem včera jel dom a při projíždění křižovatky sem asi rychleji pustil spojku a nedal plyn a normálně mi to zhaslo, pocit jedu řadím a spojka mi zabere hups až nahoře, neklouže, zabírá, ale se toho děsím, teď na to prostě není, mám to zatr. auto od 01/2012 po důchodci z DE serviska naposled 07/2008 - pak už já reg.12/2001 - provoz 01/2002 - ale.......................začínám do toho srát pod tlakem prachy a už mi to nebaví. Jo k tomu topení někdo to tady psal, na 2 na venilátor a plný kotel mi to fouká teple, ne žhavě, ale vytopí mi to dobře, dám to na 3-4 - ředí se vzduch a chladno, termostat mi otevírá cca po 1.5 -2 km na 90 takže tam to asi nebude, sahal sem znova na hadice ta od termo do výměníku je žhává ta co jde z výměníku asi k čerpadlu je vlažňoučka, jk zastavím a motor jede na volnoběh začne to topit vlažňounce, přinde mi to, že aj to čerpadlo, nějak málo honí vodu, ale kdyby nešlo, asi bych vařil ne?? No toť asi vše fábiím zdar :kol-44:  PS: díky moc :kol-47:

Jo a ještě něco olej polosyntetika castrol 10/40W. Sem zapoměl
 

Editováno: , autor: cros72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlava dolu,.... nic jinyho neudelas,.. uz sem to tady myslim ze i psal,....

 

 

  co se tyka dalsich problemu,... mechaniky mas asi pekny curaky ;) jinak si to nedovedu predstavit,....

 

   co davas za olej ?

 

.............. mozna bych resil variantu prodeje pri tehlech problemech a koupi neceho jinaciho ;)

 

  Kolik mas najeto ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ne, jk to bývá, měl sem jednoho, ale ten mi řekl , že už ho to nebaví a že na mě nemá čas/ slušně řečeno- byl levnej a rychlej/ tenhle je rychlej ale ne levnej, aspoň mi to tk přinde to s tím rádiem a ženou byl fór, dost drsnej, no má nalítáno 158600km, dám se pár foto pro vaší lepší představu :

http://dataport.cz/file/fabia-1-rar

 

nic neskrývám, nemám co. :kol-44:  To sou foto, co sem dělal pro poj. kvůli havarijku . Se z toho picnu, malý detail - z onoho bazaru sem to bral přes autocredit GE a ač to byl úvěr, takže moje, musel odeslat velký TP do jejich úschovny a ve 12/2013 musím žádat o VTP ohledně STK a EM, prostě pakec, 22 měsíců mám zaplaceno mám to na 5 let, takže taky mazec, Asi v bazaru věděli proč to dát do pryč, ale v tý době to bylo v pohodě, njn zlatej forman co sem měl předtím 7 let sem do toho dal jen to nejnut. pak mi hodil vietnamec myšáka v zimě na mostě já to nedobrzdil a rozbil sem mu hubu o jeho tažný auto šlo do bazaru tam mi řekli oprava zlomeného nosníku na světla, světla, haupna oba blatníky, nárazník a výztuha cca 4500 tk sem to tam nechal no a asi byl velice dobře prodán na ND, nebo na přestavbu?? Sice plechařina nebyla 100% ale byl taky z de černej tapicírung, r.v. 04/1994 byl to forman 135GLXi stříkajda, prostě super - paradox, taky netopil, ale sem to s ním těch 7 let zmák a to sem jezdil aj na ethanol :kol-26: kluci zabte mě  už mě to fakt ničí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nevím co napsat, podle těch tvých km a problémů by mělo být moje po smrti. Mám teď najeto 219 025 Km. Auto jsem pořídil po 3 letech od prvního majitele ten najel 80 000. První registrace 11/2002. Nebudu říkat že mne nic nestálo to bych kecal. Měnil jsem opotřebený věci, kotouče 1x destičky 2x, přední náprava čepy tlumiče ložiska 1x, kosti 3x, 1x obě přední ložiska, letos zadní bubny , pakny i prasátka vč lanovodů, 1x se dělalo těsnění pod hlavou včetně všech zdvihátek, repase hlavy včetně výměny ventilů a těsnění dříků a přebroušení za lidovejch 2500Kč plus práce při výměně těsnění pod hlavou, 1x rozvody.

 

nejsem automechanik!!!   ale když mi někdo řekne, chtělo by to tohle, zajedu ještě někam a poptám se a udělám si názor, když se sundavala hlava ( byla trošinku mastná nádobka (olej ve vodě) tak se vyndala dvě zdvihátka a kluci řekli no možná by to chtělo  když je to rozebraný) tak jsem je sehnal a nechal vyměnit. Na ty najeté km si teď přede velice pěkně tichounce.

 

Kdybych se do ní nesral s další elektrikou a předělávkama tak zcela běžný opotřebitelný věci, podle mě. Mám auto na ježdění a ne na výstavku před domem. 1/3 najezdím s vlekem a v izmě celkem často na lýže.

 

Pokud máš to auto jak píšeš v takovým stavu tak sám nevím, asi je na zvážení i prodej. (Ale to nadělíš někomu pěkný dárek při prodeji).

 

Především ty mechoši jsou teda borci.

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam najeto zaokrouhlene 218 000 km 

 

opravy stejne jak pise kolega viz. vyse,... dodam ze mam za sebou 2x vodni pumpu,.. kdy 2x to bylo tesneni ale napodruhy sem vymenil preventivne i pumpu ;) ......... tedka budu menit zase olej ( plna syntetika od SHELL 5W40 ) + filtr pochopitelne a cekaji me jeste cepy rizeni a mozna uz i tycky stabiku ;) vsechno beru jako klasika opotrebeni,.... a jelikoz mi nebrzi uz moc zadek,.. zainvestuju rovnou do zadni kotoucovy napravy ;)

 

jinak vsechno v naprostem poradku a jelikoz si troufam rici ze se o ni staram a opecovavam ji, tak to tak i doufam zustane ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čaw, stále přemýšlím na tím pojebaným topením, jk poznám,že je pumpa v řiti? Respektive, jk se má točit? Přijde mi to, že se málo točí a tím pádem málo tlačí vodu systémem, i když nevařím, teplota je ok, termo cca po 1.5 -2 km na 90, jk zastavim začne foukat vlažně, jk jedu 1-2 teplo, ale ne žhavo, 3-4 vlažno, spíš zima, co nějakej předřadnej odpor, něco v topení, zaseklá klapka, nebo něco, sem z toho fak dost hotovej. Díky z anápad, jinak to prostě o víkendu rozeberu vypustim, naleju tam nějaký odmašťovadlo a uvidim, ale je mi divný, že pořád žhavý na 4 sem nezdržel ruku, a po tom extempore s olejem před 14 dny, je to tak na hovno. Dik borci :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JInak hydro klepe pořád, řeším koupi 182 čína, 282 EU a 782 DE prvovýroba, jinak mi to zase začalo topit jako kráva a to sem to neproplachoval, asi vzduch, nebo co, ale že mě to točí, o tom ani potom . v

Editováno: , autor: cros72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...