Přejít na obsah

Výfuk s el. klapkami


kokta7

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Keď už sa tu rieši výfuk, dám to aj sem. Možno sa na to niektorí miestny majiteľ pozrie. Písal som ohľadom toho aj do škodovky a nič... Skúsim servis ale tam určite na mňa budú pozerať ako na mimozemšťana. 

 

Auto má dva tlmiče a z každého idú dva vývody (aj keď ozdobná koncovka je na každej strane len jedna). A z tých dvoch vývodov má vždy vonkajší elektricky ovládanú klapku. 
 
A dnes som pozeral a klapka na pravej strane pri vypnutom motore bola otvorená a na lavej zatvorená. Po naštartovaní sa tá vpravo precvičila, trochu zatvorila (nie úplne) a tá vlavo nič. Po pridaní na mieste sa tá vpravo zas úplne otvorila a tá vlavo nič. Po vypnutí motora zostala zas tá vpravo otvorená a vlavo zatvorená. Tá vlavo je aj nejako podozrivo čistá, mi príde, že sa neotvára vôbec a je dlhodobo seknutá. Celkovo je tá lavá koncovka čistejšia. 
 
 
 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Aj lavá? Lebo ja mám pri vypnutom motore lavú zatvorenú a pravú otvorenú. 

 

Lenže čo mi lukas posielal tak mal pri vypnutom motore obe zatvorené a v režiem sport (auto stále, volič v P) boli obe otvorené. 

 

Vopred dik. 

 

Bolo by fajn keby každý kto pozrel vedel napísať polohy zvlášť pre lavú aj pravú: 

 

- pri vypnutom motore

 

- po naštartovaní a režim normal

 

- po naštarovaní a režim sport

Editováno: , autor: brasci
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to přesně nevím. Při vypnutém motoru byla určitě práva otevřená. Levá nevím. Při režimu sport byli otevřené obě. Jezdím sport pořád, akorát si přepínám d a s. Je možné, že to zůstane v režimu v jakém se chcípne motor. Nechápu, proč by to mělo být na půl. V neděli na to mrknu a hodím sem foto. Ať máš dokumentaci pro servis :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som prave diagnostikoval chybu konektrola na kabloch, ktore su zapojene do toho motorceku, co to ovlada. Je tam nieco zlomene, ked som ho pritlacil rukou, klapka zacala fungovat. Ide aj uplne volne dat dole, takze ziadna aretacia. Lenze sam o sebe tam nedokaze drzat aby daval stavu motorceku. Tak som to teraz nechal aspon v polohe otvorenej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobrý. Já včera dělal různé testy a jediné mě jasné je to, že se to otevírá synchronně. Přemýšlel jsem, že přidělám kameru k výfuku. Ale asi by to nebylo uplně dobré. Aby bylo vidět na klapky, tak by musela být přímo proti výfuku a to horko by jí asi neudělalo dobře. A hlavně je to asi jedno, na závadu jsi přišel a to jak se otevírá, nebo zavírá klapka, není asi podstatné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Zdravím, když už se tu řeší chování el. klapek tak nebudu zakládat nové téma a zeptám se zde, chtěl bych vědět jak by se správně měli chovat klapky v různých režimech DCC, jelikož když přepnu na sport tak se klapky uzavřou přičemž na comfort a normal jsou otevřené z logiky věci mi to přijde špatně v návodu nic o klapkách a jejich chování není. Dále bych Vás rád poprosil o radu jak vyřešit toto nekorektní chování.

[EDIT] převodovka DSG a zkoušeno na místě při zařazeném stupni P.

Děkuji

R.V. vozu 08/2017

Editováno: , autor: MaddDogg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím.

 

Můžu se zeptat, jestli teda originální výfuk ze Škodovky u 206 kW motoru má tyto elektronicky řízené klapky, nebo ne?

Nejsem si tu z těch odpovědí moc jistý. A když jdu do auta, vždycky zapomenu to ozkoušet - asi se mi nechce ohýbat hrb tak nízko :-)

Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
On 8/2/2020 at 5:28 PM, ztr00 said:

Zdravím.

 

Můžu se zeptat, jestli teda originální výfuk ze Škodovky u 206 kW motoru má tyto elektronicky řízené klapky, nebo ne?

Nejsem si tu z těch odpovědí moc jistý. A když jdu do auta, vždycky zapomenu to ozkoušet - asi se mi nechce ohýbat hrb tak nízko :-)

Děkuji.

Ahoj,

 

má to pouze edice Sportline. U L&K to není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hmm, tak to nechápu už dle čeho se to řídí.

Jinak k těm klapkám. Nějakou dobu jsem to pozoroval. Vyplý motor má klapky otevřené. Při nastartování se klapky zavřou a otevírají se poté automaticky nad +- 4000RPM v kombinaci s více sešlápnutým plynovým pedálem. Nemá na to vliv volba jízdního režimu, děje se to ve všech stejně.

 

Klapky jsem deaktivoval přes VCDS/OBDeleven, kde se na řídící jednotce motoru (01) v sektoru 9 u bitu 02 políčko zaškrtne pro používání klapek, nebo nezaškrtne pro nepoužívání klapek. Klapky pak zůstanou průchozí a změní to trochu zvukový profil v nízkých otáčkách a na volnoběhu. Nemá to žádný vliv na výkon. Momentálně zkouším, co mi vyhovuje více, jestli permanentně otevřený výfuk, nebo ten systém klapek aktivovaný, kdyby to vytvářelo nepříjemné zvuky při delších cestách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...