Přejít na obsah

Škoda KAROQ


Zdeneek

Doporučené příspěvky

před 20 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal:

Hmm... ta stylovka je dost nabusena... v zakladu spousta vecí, ktery u O3 clovek musel za tezky penize dokupovat... v podstate mi prijde, ze ten karoq vyjde vlastne stejne, jako O3 (o par drobnych) , kdyz do ni clovek naklika to, co ma style v k-q v zakladu..

 

To není zlé...

 

Paket Plus ti pro Style u OIII přidá většinu drobných věcí. A pak zbývá Front Assist, adaptivní tempomat, Sunset, Amundsen, DAB, vyhřívané trysky ostřikovačů a vyhřívaný volant. Pokud je doplatíš, jseš u některých motorizací s OIII i dráž.

 

Pak jde o to, jestli tyhle věci člověk chce. Já bych z toho bral třeba jen malou část. Sice se konečně vrací doba, kdy nákupem vyššího stupně člověk dostane výrazně větší porci výbavy. Ale u mě to (zvlášť u Superbu) znamená, že dostanu spoustu prvků, které bych si normálně nepřiplatil. A ty preferované samozřejmě v paketech a základní výbavě nejsou..

 

Každopádně oproti Yetimu zvlášť u základních motorizací a výbav extrémní zdražení. Ale proč ne.

 

Habi, ony nejsou dostupné zadní boční airbagy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zákazník si může zajít k dealerovi a ten mu pomůže.

 

 

Jinak jsem teď kontroloval  specifikaci Yetiho vs. Karoq, co si u nás nedávno přebíral zákazník a Karoq by ho vyšel o 3000,- dráž.

Ale navíc by mě měl adaptivní tempomat, vyhřívaná zadní sedadla, vyhřívaný volant, barevný MAXIDOT a řadu prvků.

 

Takže Karoq nevychází ve vyšší výbavách vůbec špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, hlavně u Style a s dražšími motorizacemi. Ale Ambition se základním TSI jde skoro o 100k nahoru a výbavově se tam toho moc nezměnilo. Trend je jasný, spodní výbavy se posunují nahoru k vyšším a je to tak dobře. Nechápal jsem doby, kdy příplatky za rozdílovou výbavu tak tak pokryly příplatek za vyšší výbavový stupeň.

 

Pokud je prodejce schopný, tak CC nemá šanci. Pokud prodejce hledá informace na Googlu, jako nedávno v salonu Seatu, tak nepomůže ani svěcená voda. Všechno je o lidech.

 

Možná škoda, že se Yeti ještě nějakou dobu nedováží z Novgorodu jako Tour. Kapacitně na tom tam špatně nejsou. Je to výrazně menší auto a zas tolik by si asi nekonkurovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Pitrsman napsal:

Já nevím, ten konfigurátor je tak složitý že obyčejnýho zákazníka odradí, mil paketů, nepřehledné kde co kde bude, známý paket styl plus uboze chudý, tohle může někoho odradit, je v tom takovej zmatek že člověk neví co kde je a aby na tom strávil pomalu půl dna. :D

 

Konfigurátor je celkem srozumitelný,  ovšem má nepřesvědčivé barvy laku. Chtělo by to nafotit v reálu, jinak je výběr barvy především u zvláštního lakovaní hra na slepou bábu. U Karoqu je to zatím celkem jedno - moc barev mimo obvyklé jaksi nemá.

 

Osobně by mě zajímalo, kdy bude 1,5 TSI ve výbavě Style bez DSG (pokud vůbec).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viedeli by ste mi povedat ci sa bude dat objednat Digitalny panel az v Q1/18 a potom cakat n-mesiacou kym to vyrobia, alebo sa buda dat objednat na jesen a do vyrobi pojde uz v Q1+/18?

Sedadla VarioFlex ma moc nenadchli, udajne su uzke, ked som si dal v konfuguratore vekla seba klasiku a VF tak su aj o cca 5cm nizsie. Este ktomu z nich trcia na popruhoch pracky na bezpecnostne pasy (Tiguan ich ma zapustene aj ked ma posuvatelne ale nie vyberatelne zadne sedadla 40:60). V klasickych 40:60 nevidim otvor na dlhe predmety (lyze a tak) ale ako prislusenstvo ponukaju Vak na lyze :)

Zaujal ma aj udaj o spotrebe pri 1.5-ke. To tych +/-100 kg navise spravi ten rozdiel na automate a pri manuale ziadna zmena, alebo pouzili uz ten novy sposob testovania spotreby a emisii? Pri 6 stupnovom DSG bola spotreba vyssia ako s manualom, ale pri 7 stupnovom DSG ma to prekvapilo.

Karoq 1.5    - 5.1(M) / 5.5(AP)

Golf 1.5       - 5.1(M) / 5.0(AP)

Octavia 1.4 - 5.1(M) / 5.0(AP)

Editováno: , autor: mojtor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyby jste si precetli cele vlakno, bylo by vam i jasne ze jsem psal, jak 1,5 TSI DSG 4x4 bude az ve 2.Q/2018. to ze je to DSG neznamena ze bude jen s DSG, mozne to je, ale jakmile bude moznost 4x4 DSG, bere se manual za podradny a melo by to jit.

Kazdopadne kdyby neslo, pruzkum trhu je a proste by se to neprodavalo.

Vetsina Karoqu bude s 2.0 TDI 110 kw v kombinacich s DSG/manual, s/bez 4x4 ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo si počká, ten se dočká. Za půl nejpozději za rok  bude výběr všeho až nad hlavu.....

Přitom pochybuji , že bude větší zájem o Diesel- než Otto-Motor.  Kdo umí počítat ví, že dneska se už Diesel skoro nikomu nevyplatí, viz srovnání Ateca 1,6TDI 85kW proti 1,0 TSI 85kW (za6let po 130.000 km při ročním nájezdu 22.000km) Navíc ta hlučnost, nekultivovanost, složitá technika, poruchovost, dražší servis a opravy,atd.

Většina by se mohla spokojit s 1,0TSI 85kW 6MP nebo AT. Na město a okolí po asfaltu to bohatě stačí. Stejně se jezdí pořád všude v kolonách a nedá se předjíždět. A jednou za rok na dovolenou s tím půjde taky  v pohodlí dojet. Kdo netahá těžký přívěs a nejezdí v zimě do Tater na salaš, tak potřebuje Diesel a 4x4 jen výjimečně. 

P.S. Kdyby neměl Karoq VarioFlex, který nutně potřebuji, tak bych o něm asi vůbec neuvažoval.

Editováno: , autor: Seehirt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemluvě o tom, že si z majitelů dělají testovací jezdce a softwary v jednotkách mají řadu chyb:

1. climatronic si začne najednou naplno topit

2.  auto si samo přepne provoz, že je v Anglii

3. vyhřívaný volant píše trvalou chybu

4. menu zpětné kamery u MIB2, Columbus není funkční po opětovné aktivaci kamery(dám zpátečky vyřadím a opět dám zpátečku) za cca. 20 sekund se teprve objeví menu

5. v motoru ve válcích zmrzne voda

6. virtuální pedál funguje spíš na podruhé

7. v zimě si navigace losuje rádiovou stanici

8. palubní deska před spolujezdcem chrastí po ujetí 3000 kilometrů(Superb3) - dělá naprosto každá, stačí si jen na kostkách vypnout na chvíli zvuk z rádia, to je pak koncert.

9. po zavření 5 dveří u Superba3 při nastartovaném motoru nefunguje dotahovač pátých dveří(opět začne fungovat po usnutí vozu)

10. elektrická sedačka si dělá po čase co chce a nepamatuje pozice(zcela nahodile - jeden den vše v pořádku, druhý den problém)

11. lišty v přední masce po vypnutí auta chrastí při vracení zpět

12. sportovní podvozek vymyslel idiot, protože tlumiče nejsou schopné přitlačit kola na nerovné vozovce a při přidání plynu je schopné přední kolo skočit až do tvrdé rány(na doraz). To jsem zažil s autem co mělo najeto 100.000 km a pak se měnily tlumiče.

 

Auto najeto: 3.500 kilometrů

 

No a tohle je malá ukázka jak celá slavná Škodovka u svých zákazníků časem dopadne:

https://forum.skodahome.cz/topic/101489-a-je-můj-14tsi/?do=findComment&comment=2252516

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 hours ago, ferda25 said:

Benzín maximálně 1.5 tsi  bez 4x4 a jen s 7° automatem, to snad nemůžou myslet vážně.....

 

Yetiho bylo možné koupit s pořádnou motorizací, ale tohle je výsměch a cenově asi tak o 100.000,- víc než má být realita. 

Vacsina tychto aut bude jazdit primarne po meste a tam 1.5-ka s automatom idealna volba, ktoru si zvolim aj ja. Kto ma chalupu a potrebuje aj 4x4, tak si bud pocka alebo sa ani nedocka a kupi nieco ine.

K automatom - vsetci moji znami co kupili automat, uz by manual nekupili. Svokor je byvali autobusar, ten by zasa automat nekupil z principu, ale to uz je mensinova skupina pre vyrobcou. Asi ako ty. Aj ja mam teraz manual a rad jazdim a mam radenia "pod kontrovou", preradim kedy chcem ja lebo viem aka je situacia na ceste. Ale trendy sa uz pomali presuvaju k autonomnemu riadeniu. Kopa asistentou a automat je iba medzikrok. O par desatroci budes rad ze sa na tom novom aute bude dat za pripatom dokupit aspon volant.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A až v zimě se Ti utrhne prdel, tak se jen pomodli a doufej, že auto zůstane stát aspoň na silnici.

 

Sladěni podvozku s ESC je u Škodovky u vysokých aut nulové, 4x4(haldex 5 generace, tj. to samé co má MQB platforma) u face Yetiho bylo to nejhorší co jsem v měl v ruce.

 

 Nikdo to neodladil a ty auta nemají mít dle mého názoru vůbec homologaci!!! Zadek se u 4x4 utrhne a lítá ze strany na stranu a haldex tlačí dál. Jediné řešení je pustit plyn.

 

Nejsem sám:

https://forum.skodahome.cz/topic/138779-kývání-zádě/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ferda25, ako to tu už odznelo, 99,9% tých Karoqov nikdy nepôjde do terénu kde by nevyhnutne potrebovali 4x4, preto je úplne zbytočné voziť sebou 100-200 kg železa navyše ktoré potrebuje extra servisnú starostlivosť a len zvyšuje cenu a spotrebu vozidla. Na to odtrhnutie iba toľko, že je úplne blbosť čo píšeš. Haldex funguje na princípe, že keď sa ti predné kolesá pretáčajú na zlom povrchu, tak Haldex zapne, a tlačia ťa zadné. Tým pádom ti musí byť jasné, že keď ti uletia zadné, tak tam ti pri absencií priľnavosti pohon 4x4 nepomôže. Ak zase chceš, aby ti zadok neodtrhlo tak ľahko, musíš pokukovať po menších autách, alebo jednoducho ubrať na rýchlosti. ;)

Ďalšia vec je automat. Dnes už v tejto triede vozidiel je manuál prežitok. SUV nikdy nebolo na športové jazdenie, takže načo sa trápiť radením v takomto aute?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...