Přejít na obsah

Škoda Rapid facelift


Popu

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
V ‎21‎.‎4‎.‎2018 na 19:47, Pitrsman napsal:

Co je na tom pravda že Rapid dostane 1.5Tsi 110kW?

 

v současné generaci to na 100% nebude.

Rapid víceméně dožije tak jak je teď a vše se chystá do nového modelu, který bude rozměrově a technicky hodně odlišný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mně spíše vyhovuje právě 1.0 TSI 81 kw. Protože se mi nezdá že by rapid bylo extra dobře odhlučněné auto a čtyřválec s turbem to už musí být dost slyšet. A navíc 1.0 je o dost lehčí motor a tak rapid není tolik nedotáčivý....

A pokud vím tam na brzdě u 1.0TSI 81 kw taky naměřili 90 KW :-D

1.4 nebo 1.5 bych viděl spíše jako dobrou volbu do oktávky. Do rapida je ideál silnější tříhrnek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jojo91 .... a cetl jsi si co jsem teda vubec napsal ? :kol-32: ..... Palubka ala SUPERB 3, zadni cast vozidla ala KAROQ - myslím tim hlavne svetla ;) a plno dalsiho.

Podobny Golfu to nebude, mozna jen tak rozmerove a pocitove, ale designove vubec.

 

@Pawouk .... tak tak :D bylo to celkem jeste dost zahaleny a miliarda lidi vzdy kolem toho, takze chce to chvilku jste cas, aby to bylo vic podrobnejsi ;)
 

@Bikes ..... predni cast vozu byla jeste nenastrojena, ale ala OIII. FL to nebude. To udelal Kaban naschval aby byla opravdu hodne rozlisena Octa od Rapida :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne doufam, ze se poucili z krizoveho vyvoje a nedopadne to tak, jako u soucasneho Rapidu. Uz nejakou dobu se chystam na cvicny soupis toho, co se v nem od zacatku vsechno zmenilo. Paradoxne venkovni design je temer netknuty, ovsem vnitrnosti vcetne detailu byly casto meneny i nekolikrat:

 

- zvenku prakticky jen blinkry v zrcatkach, LED prvne v mlhovkach, pak zmena do hlavnich svetel

- pribyly staticke low-xenony, zmenene na low-bi-xenony s LED paskem

- zruseni primitivniho ovladani oken

- destovy a svetelny senzor

- front assist

- zruseni 1.2HTP/55kW

- zruseni 14ti palcovych kol

- zruseni vicka nadrze na klicek
- 12V zasuvky v kufru

- zmena vyplni dveri (co tak patram v pameti, tak asi poprve od dob favoritu) vcetne klik, zmena krytky vyskovych repro vpredu

- dvakrat modifikace pristrojove desky, nejprve implantace dekoracni listy, nasledne zmena tvaru vydechu

- podle verze jedna az dve vymeny potahovych latek

- nekolik zmen volantu od puvodniho velmi lacineho provedeni s multifunkci na jedne strane az po nekolik variaci aktualnich volantu

- nekolik zmen radii, nejprve zmena ramecku Swingu a cudliku radia Blues, pak zcela nova generace MIB az po aktualni Swing s 6,5 palcovou obrazovkou

- jina loketni operka

- predni parkovaci senzory

- zadni kamera

- KESSY

- ambientni osvetleni

- polokozena sedadla

- zadni vyhrivana sedada

- treti hlavova operka v zakladu, USB rozhrani vpredu a pozdeji i vzadu, smartlink, media command ...

atd. atd.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@s-tony To je zajímavé že Rapid s 1.2 TSI 81kW měl hmotnost 1 185kg a s 1.0 TSI 81kW má 1 190kg

http://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/866bbafc-7d00-476f-929b-34efcbf82917/novy-rapid-katalog.3d5550804fa13f0d0d687389936dbbd5.pdf

https://www.hekla.is/static/files/efni/verdlistar/skoda/rapid.pdf

 

@bojler Hlavně ještě přechod od řetězového 1.2 TSI k řemenovému a pak až k 1.0 TSI.

 

Na ten nový Rapid se docela těším, jak to bude nakonec vlastně vypadat :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Modelová péče byla opravdu důkladná, ale zase lepší, než kdyby se na ni vykašlali. Nakonec je z Rapidu solidní auto s pěkným interiérem.:)

 

@bojler Ještě bych zařadil patrně neplánovaný příchod spacebacku a přepracování podvozku. Jinak zajímavé je, že základní verze dodnes nemá FL palubní desku nebo světlomety.

 

@Martab Motor samotný má být o 10 kg lehčí, hmotnost ale rostla u všech verzí asi kvůli výbavě.

 

Design bude podle mě ještě od Kabaně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sice ano, ale neměla by to být výbava, ale odlučnění. Tak k čemu to je, když aby byl motor stejně kultivovaný, tak je to pak jako celek těžší... (nechci tvrdit, že je to špatný motor, nebo tak, jen upozornit na to že 3 válce neznamená automatick nižší hmotnost)

 

OT:

Spoiler

Co se stalo s tvým Rapidem :o 

 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ani bych se nedivil, kdyby to převzalo formát Golfa. Prodeje Golfa padají - né že by to bylo špatné auto, ale všichni jak magoři chtějí SUV nebo crossover. Tiguan má nárůst přes 30%. U ostatních automobilek to je vidět, jak "klasická" auta už nebudou mít nástupce. Avensis a asi i Mondeo. V USA skončí všechny modely od Fiesty, přes Focus až po Fusion/Mondeo. Bude jenom Mustang a samý pickupy, SUV a dodávky. Nové rozdělení v VW koncernu jasně ukazuje že už VW jako takový není braný jako něco extra a je šoupnutý do stejné skupiny jako Seat a Škoda :) např.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...