Přejít na obsah

Škoda Octavia III facelift


schimmer

Doporučené příspěvky

Vážení, vzpomeňte si na Yetiho Trumf, vzpomeňte si na Novgorod a na zprávu, že po 15 tis. kusů aut Yeti Trumf bude v roce 2018 vyrobeno 10 tisíc kusů Octavie. Ta auta se loni dovezla do ČR a odtud se rozvážela po Evropě. Proto stejně jako u Yetiho jiný vzorník barev, proto s výjimkou jednoho (resp. u Yetiho nakonec dvou) paketů žádná konfigurace.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Aleš_BX napsal:

řekl bych spíš L&K... při doplnění více prvků výbavy pro ty, kteří jdou po výbavě, je L&K ekonomičtější verze..

 

Výbava L&K může někomu vyjít levněji, ale hodně věcí dostupných ve Style tam nejde vůbec objednat (kola, sportovní volant, sedadla, barva interiéru,...) to vše v cenové relaci, kdy už se možná vyplatí koupit i něco jiného. Z pohledu konfigurace je to něco podobného jako Fresh, ten taky vyjde v určitých kombinaích výbavy levněji. Ve skutečnosti je Style jediná "univerzálně" využitelná volba.

Editováno: , autor: j57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle dealera je poslední možnost objednat motorizace 1.4TSI 110kW a 1.8TSI 132kW. V dohledné době (KT22 ?) budou nahrazeny 1.5TSI a 2.0TSI o stejném výkonu.

 

Je nějaký důvod raději objednat 1.8TSI 132kW nebo naopak počkat na 2.0TSI 132kW? Zajímá mě především spolehlivost, servisní náklady a spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak se to vezme. Po zkušenostech z předchozích změn tohoto typu se údajně klidně může stát, že pár týdnů nepůjde objednat původní ani nová motorizace. Takže zejména konec prodeje stávajících pohonných jednotek už může být skutečně "na dohled". Ostatně to ani není odpověď na položenou otázku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, j57 napsal:

Je nějaký důvod raději objednat 1.8TSI 132kW nebo naopak počkat na 2.0TSI 132kW? Zajímá mě především spolehlivost, servisní náklady a spotřeba.

Minimálně bude 2.0 TSI mít DPF. A jestli mu zase sníží krouťák na 250NM, jako u 1.8čky, aby mohli použít slabší převodovku, tak honem rychle pro 1.4 dokud to jde....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alesi sorry, ale to byla narazka na Tvuj preklep, ktery jsi upravil na “ani DPF, ani DFP” - nic takoveho tam puvodne nebylo [emoji3] jen DFP, tak uznej preklep a nesnaz se to zahrat do nesmyslnyho outu (co je teda to Tvoje DFP??). Spamujes tim, ze si naprosto zbytecne hrajes se slovicky. Vsichni vime, ze se bavime o filtru pevnych castich. Tak to mozna bude PPF/GPF (petrol/gasoline). To je prece uplne jedno. Tady se krasne ukazaly Tvoje kvality v diskusi [emoji3] misto abys uznal preklep pri vlastnim slovickareni, tak puvodni prispevek upravis...

 

  • Pozitivní 4
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alesi notaaak, jaky nesmysly? Ano nebude to mozna DPF, ale vzdyt je to uplne jedno ne? Proste tam daji zas filtr pevnych castic a motor “zadusi”. U spinavych, smradlavych TDicek to i chapu (ikdyz mocovina mi dava vetsi smysl), nicmene u TSIcek je to jiz zbytecna prasarna. At “naserou” filtry do uhelnych-tepelnych elektraren a nakladnich lodi. To je nejvic bordelu. Takze to je sice jediny, ale dosti padny duvod proc nepockat na 132kw 2.0 TSI. Jinak na teto skupine jsem se nesetkal s tim, ze by si nekdo pletl TDi a TSI. Uz kvuli tomu strasnymu zvuku a smradu to nejde [emoji3] [emoji3]

Jasny, ja nevim oc jde. No jde o to, ze sis chtel zahrat na znalce ale samotnemu se ti pismenka zamotala. Nic vic...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdy jsem plácal nesmysly poprvé? Když sis hrál na frajera a pak začal upravovat příspěvky? [emoji3]

Jinak uvedu zajímavý příklad, trojková RS v benzínu splňovala Euro 6 již od svého uvedení, zatímco ta dieselová jej začala plnit až v létě 2015. A to jak úžasně diesely plní emisní normy (nejen u VW AG!!) krásně ukázala diesel gate. Takže to moc nechápu Alešku. Ty odlučovače na uhelných elektrárnách byl doufám dost blbý vtip. Nicméně máš pravdu, lodě lokální smog opravdu nezpůsobují (tyjo dobrý poznatek, to bych neveděl - ja myslel, že ty lodě “tůrují” ve městech “na prázdno”), nicméně bavím se tu o globálním problému. Ne lokálním, nežiji v Pekingu abych tohle řešil. Podivej se kolik % znečištení GLOBÁLNĚ způsobuje osobní automobilová doprava [emoji6] nic hele, končím s touhle offtopic debatou. Jediný co jsem tím chtěl říct je to, že když už chceš mimo debatu slovíčkařit (nebo poučovat o zkratkách), tak si aspoň po sobě přečti co píšeš. A máš pravdu, k Tobě mám v tomto topicu výtky neustále, protože to jak si neustále a naprosto nekriticky hajíš FL s L&K a navažíš se do ostatních, kteří mají připomínky k FL - že to pro ně není auto srovnatelné R&R nebo aspoň zcela nová generace Octy je směšné. K ostatním kromě Tebe a Kokty (který je zas druhý extrém) tu žádné výtky nemám. Třeba Clerfayt, j57, Denis a spousty dalších tu vedou věcnou debatu, kterou jsi musel narušit slovíčkařením. A když dojdou argumenty, zatáhneme do toho Apple. Dobrou Alešku.

 

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobně bych šel do motorů, které jsou pro Octavii dostupné teď, je předpoklad, že nové motory nebudou mít takovou pružnost.

Za mě je 1.4TSI 110kW hodně povedený motor. Co se týká změny s 1.8TSI 132kW na 2.0TSI, tak bych volil 2.0TSI. Ale je otázkou jestli ho bude nabízet ve standartní výbavě a ne třeba jen v RS.

Jinak všechny 2.0TSI 132kW budou mít 140kW.

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Clerfayt napsal:

Minimálně bude 2.0 TSI mít DPF. A jestli mu zase sníží krouťák na 250NM, jako u 1.8čky, aby mohli použít slabší převodovku, tak honem rychle pro 1.4 dokud to jde....

 

1.4TSI může na první pohled vypadat zajímavě, jenže v této variantě (1.4TSI, kombi, manuál) se nabízí i Golf Maraton Edition za cenu o cca 30tis levněji (Style Plus vs. ME). Kromě nižší ceny dostane zákazník v Golfu multilink a adaptivní tempomat - v případě jeho objednání je rozdíl skoro 50 tis.

 

Jasně, nedá se to paušalizovat. V golfu je vzadu méně místa a má dražší další příplatkovou výbavu, takže ta cena pak nakonec může vypadat jinak, ale obecně se nová Octávka s 1.4TSI manuál průměrnému zákazníkovi spíš nevyplatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...