Jump to content
schimmer

Škoda Octavia III facelift

Recommended Posts

před 15 hodinami, bicista napsal:

Tak prime srovnani předku, toho jsem si drive vubec nevsimnul az kdyz byly obe auta u sebe, ze FL ma i jiny prolisy na kapote.

octavie.jpg

 

20170222_114946.jpg

Díky těm lepším svetlum snad opravdu vypadá lépe FL. Nečekal bych, ze tohle napisu.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajimalo by me, jestli ten blatnik musel zustat stejny a nebo to bylo pro designery ok a nechali to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jiná jsou světla, kapota, blatniky, nárazník, úchyty světel, výztuha nárazníku a nějaké další drobnosti...

 

nepřisel, dočetl z příručky pro prodejce, kterou mi prodejce ukazoval na svem PC a ze které jsme to společně četli..

 

pokud máš jiné info, stačí to napsat místo hloupého dotazu kde...

Edited by Aleš_BX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepší blbý dotaz než zcestná informace. Blatník je samozřejmě stejný a vidí to i slepý.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli to psali novinari....

Jeden v recenzi psal, ze ta predni svetla jsou rozdelena kovovym paskem... :-)

 

Jinak se domnivam, ze ten blatnik bude fakt jinej. Ta bocni hrana svetla je odlisna. Takze bude rozdil mezi verzi pred a po fl.

Edited by Martin Bednář
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

blatnik bude urcite jiny, vyska toho svetla je v miste blatniku totiz jina mozna i jiny sklon hrany svetla. FL ma to svetlo v miste hrany blatniku delsi (vyssi)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, _Denis_ napsal:

Lepší blbý dotaz než zcestná informace. Blatník je samozřejmě stejný a vidí to i slepý.

 

vidět a myslet neznamená vědět...

 

vím tu nejen, že jsi tu věčný kritik, zřejmě se služebním autem, zajeď si s ním k prodejci, vezmi si metr a měř, ale raději bez řezání...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale slepy realista, je to videt i z fotek ze vyska svetla v miste prechodu na blatnik je vyssi. Vsimnul jsem si toho i kdyz sem u nich stal. Nemeril jsem to ale na pohled ten rozdil byl zretelny, na optickou iluzi v tomto pripade neverim:)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uznávám, že to mi nedošlo, i když těžko říct, protože to iluze být může. Každopádně když jsem se bavil osobně s člověkem, který byl právě na jednom z představení auta pro prodejce, říkal mi, že jsou blatníky stejné.
Takže upřímně: Už tedy nevím, kde je pravda, asi je to i jedno..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravda je ta, ze prestoze blatniky vypadaji stejne, tak zcela jiste nejsou zamenitelne.

 

Poznamka pod carou: v patek jsem cca. 3 hodiny mel pujceneho Kodiaqa. A v realu to vypada lip nez na fotkach. Stejne jako fl. O3. V bile barve, fakt se mi to auto libilo. I interier, ktery mi na fotkach prisel strohy a bez napadu me v realu i v cernem provedeni nijak neurazel. Naopak. Ale co me dostalo je, ze auto i za vic nez mega, ma vnitrni madla z tvrdeho plastu a z toho sameho plastu to ma i zadni vyplne dveri. Vlastne stejne jako O3. Kdyz to muze mit S3 mekceny, tak cloveka udivuje, ze to nedaji i jinam. Setreni na nepravem miste....  :-(

 

Jinak na showroomu meli i fl. O3 v takovy modry metle, co vidam na RSach, a opravdu se mi ten novej cumak oktavky libi cim dal vic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

člověk nakonec přivykne všemu... je zajímavý, jak je O3FL na fotkách opravdu nehezká a v reálu to tak strašné není, kdo ví čím to je. O3FL v tmavě šedý metalíze naživo pěkná a ani by mě nenapadlo se na ten čumák extra zaměřit, nebejt těch fotek co jsem viděl předtím... bohužel cenově už letí tak vysoko, že asi půjdu do tourana... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Přivykneš si všemu" dřív bývalo neoficiální motto designu Škody z dob FII apod. :-D

Edited by mischicka
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 11 hodinami, Joseamigo napsal:

člověk nakonec přivykne všemu... je zajímavý, jak je O3FL na fotkách opravdu nehezká a v reálu to tak strašné není, kdo ví čím to je. O3FL v tmavě šedý metalíze naživo pěkná a ani by mě nenapadlo se na ten čumák extra zaměřit, nebejt těch fotek co jsem viděl předtím... bohužel cenově už letí tak vysoko, že asi půjdu do tourana... :(

 

to je celkem jednoduchý, stejně to funguje i ksichtů lidí - fotogeničnost.

-seskupení prvků, ploch a linií, které ve spojitosti se světlem, barvou a kompozicí obrazu působí na estetický cit diváka-

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

doufam, ze udelali i jina zrcatka, byt z fotky to tak nevypada .... jinak ti, co budou mit blind spot detect, budou asi o nej casteji prichazet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ač vypadají subjektivně jiná, neb asi mají jiny vnitřní černý rámeček kolem skla, jsou tvarově a rozměrově stejná

 

co tě vede k té úvaze? OIII není Volvo či jiná značka, v zrcátkům nic neni, jen jiné sklo s ledkou, veškerá detekce je jinde...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna modrá  z Jihlavy ;)
Mě osobně se moc líbí živě. Je to změna a kdyby byla jiná ,tak by všichni křičeli jak je to koncernová nuda, tyhle světla se aspon vryjí do paměti.

A fotky vs. realita, to jsem řikal už od začatku, že škodovka chtěla bombaticky představit facelift, ale odstartovala to dosti nepovedenýma fotkama, až ty  fotky RS ferze a některé poslední stojí za to. No a jinak rozhoduje realita, až zamoří silnice, myslím že omoce u lidí povadnou ;)

20170228_153446.jpg

20170228_153459.jpg

20170228_153512.jpg

20170228_153526.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ales_BX .... prave ze tam je ta ledka ... pokud si nekdo bude chtit dodelat hlidani mrtveho uhlu, coz jen tak mezi nami je urcite super vec, tak si myslim, ze ty zrcatka jako origo zobraze i budou krast. Respektive jen to sklicko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Delta81
      Predám vozidlo Škoda Rapid Spaceback 1.4TDI CR EURO 6 , auto je ako nové vonia novotou . Rok výroby 2017 , najazdených 37 000 km , v záruke do 2021. Auto je naživo veľmi pekné , ma sivú quartz metalízu a sklá s vyšším stupňom tónovania od B stĺpika . K vozidlu je servisná knižka , dva kľúče , COC list , protokoly zo servisu . Na vozidlo je možné obuť disky až o veľkosti r18 . Auto má super výbavu - multifunkční volant , climatronic , vyhrievané sedadlá , 4x elektrické okna , parkovacie senzory .......
    • By miklisek
      Návod pro ty, kdy by chtěli realizovat výměnu mlhovek z faceliftu na předfaceliftová auto jako doladění vzhledu po výměně halogenů/xenonů za bixenony:
      Mřížky provedení černá satén bez lišty: 5JA 853 677C 9B9 prostřední, 5JA 807 681A 9B9 levá, 5JA 807 682A 9B9 pravá - cena za komplet cca 800,-Kč (v autodíly+)
      Mřížky provedení pro chrom lištu: 5JA 853 677D  9B9 prostřední, 5JA 807 681B 9B9 levá, 5JA 807 682B 9B9 pravá, chrom lišta prostřední 5JA 853 551 2ZZ, chrom lišta levá 5JA 853 767 2ZZ, chrom lišta pravá 5JA 853 768 2ZZ, cena za komplet cca 4.000,-Kč (v autodíly+)
      Mlhovky: levá 5JA941699D a pravá 5JA941700D, cena kolem 2000,-Kč (např. Vrakoviště Mělník).

      Instalace vyžaduje u předface aut trochu ořezat otvor pro světlo. Jde to dobře zalamovacím nožem, plast nárazníku je hodně měkký. Snadnější to mají ti, kdo mají např. mlhovky s LED modulem, s jejich náběhem už jedna úprava tvaru nárazníku proběhla. Jak má otvor vypadat a co je nutné ořezat je viděn na fotkách. Koresponduje to s tvarem otvoru v nových náraznících viz foto nárazníku z bazoše. Návratu k původním mlhovkám již není, zmizí jeden úchyt původní krytky mlhovky (označeno svislou šipkou). Oproti faceliftovému originálu bude ve vyřízlém otvoru také chybět materiál pro jednu boční západku (označeno vodorovnou šipkou), ale to se dá vyřešit úpravou mlhovky, viz níže.

      Patice na svazku souhlasí. Při nasazování je nutné dávat trochu větší pozor, aby naváděcí packy byly tam, kde mají být.

      Boční packa se musí trochu upravit, protože zde chybí kus plastu v nárazníku (aspoň u mého MR 2013). Já to vyřešil nanesení tavného lepidla a přizpůsobení délky západky skutečným rozměrům ořezu.

      No a takhle to vypadá po montáži mlhovek a krytek. Při nasazování krytek to chce trochu víc citu, aby krytka zapadla tam kam má a byla docvaknutá až na doraz. Týká se hlavně části u spodní hrany mlhovky. Vyndavání krytky je stejné jako u předchozího typu, otvor pro háček je dole v oblasti za vlnkou směrem k prostřednímu dílu. Otvor pod mlhovkou je určen pro imbus na seřízení polohy mlhovky.

       
    • By radeonko
      Zdravim 
       
      Mam problem, uz asi tyzden mi neostrekuje predne a ani zadne sklo. Letnu zmes uz v nadrzke nemam, nalial som tam zimnu. Takze v tom problem nevidim.
      Viete niako poradit co s tym ?
    • By Popu
      Jak uz nekteri zrejme vedi a tusi, tak je v planu facelift Rapida.
      Informace co zde uvedu jsou pravdive a jsou podlozeny primo od zdroje.
       
      Ac toho treba moc nenapisu, tak facelift Rapida bude spocivat v jinych naraznikach, dostane take nove zadni svetla ktere budou temer totozne s faceliftem Octavie III.
      Dostane i taky pochopitelne jina predni svetla ktere budou Bi-xenon a budou z 90% shodne s nynejsi Octavii.

       
       
      Vice informaci brzo na vasich silnicich ci webech az toho vice zacne vyplouvat na povrch
×
×
  • Create New...