Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

V 4. 5. 2017 na 14:49, Ladin007 napsal:

Ahoj,

 

kodovali jsme o vikendu do dvou OIII staging. Jedna je MR2015 a druhá je MR2016. No a u MR2016 to funguje skvěle a vždy a u MR2015 to někdy vynechává? Někdo nějaký nápad a postřeh?

 

Ide o to aký druh vynehávania máš na mysli. Napr. moja osobná skúsenosť. Na O3 MR2016 mi funguje staging zakaždým, no na VW Golf MK6 2012 ide až keď sú budiký niekoľko sekúnd vypnuté. Ak by som vypol zapalovanie a hneď zapol staging nepôjde.

Editováno: , autor: Sinister
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lze před překódováním zálohovat aktuální nastavení (např. z výroby nebo ofi dealera) v nějakém souboru a pak zálohovat svoje nastavení? Tím myslím - měl bych svoje úpravy nastavení a pak je třeba jet k dealerovi, tak to nahodim na původní hodnoty, ať je klid kvůli záruce? Že by se jenom "jedním" klikem přehrál soft? Díky. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Zdenek Pastorek napsal:

Takže nejde, jestli tomu dobře rozumím podle informace ferda25. Šlo mi o blbovzdorný proces člověka, co má "vercajk", ale ne vědomosti / know-how. :)

 

Ide, vieš si vyexportovať prispôsobenie do Excelovskej tabulky a to uložiť. Akurát to tam nevieš celé nahrať takže ak niečo pomeníš a bude to zlé tak si to musíš ručne stručne vyhladať a zmeniť späť na pôvodnú hodnotu aká tam bola podla toho excelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Sinister napsal:

 

Ide, vieš si vyexportovať prispôsobenie do Excelovskej tabulky a to uložiť. Akurát to tam nevieš celé nahrať takže ak niečo pomeníš a bude to zlé tak si to musíš ručne stručne vyhladať a zmeniť späť na pôvodnú hodnotu aká tam bola podla toho excelu.

 

Takže manuální proces položku po položce...? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, pokud zde píšu, že VCDS nedokáže zálohovat MQB jednotku, tak vím co píšu. Váš postup vychází z toho, že VCDS validně vyčítá vše co má, ale to bohužel není pravda. Díky velkému množství jednotek je problém obsáhnout veškerá řešení, které novější software přináší a díky tomu, můžete při nastavování přijít o vlastnost, která před tím bez problémů fungovala. Pak jen můžete porovnávat, že máte csv soubory shodné  a zrcátka se stejně sklápí kdy chtějí.

 

Stále Vám nedochází, že nikdy v MQB jednotce neměníte jen jednu vlastnost, ale vždy zapisujete do jednotky celý "balík" vlastností z té části, v které ta určitá vlastnost je nastavena.

 

Blbovzdorný proces je jen online. Ten tam vždy nahrne vše co tam patří. Pokud někdo rozhasí jednotku, tak je opravdu nejlépe dát peníze v servisu a nechat na jednotce provést online konfigurace....tím uvedete vše do stavu z výroby.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za informaci ferda25. Určitě já osobně tyto podněty neberu na lehkou váhu. Vzhledem k tomu, že nedokážu programovat jednotlivé nastavení, tak mě zajímalo, jestli existuje možnost nějakého zálohovacího souboru zahrnujícího celkové nastavení tak, aby před případnou návštěvou dealera šlo několika málo kliky nahodit zpět půvpdné nastavení bez obtěžování jakéhokoli profesionála (tak, abych to zvládl sám a nezabralo to půl dne). :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tj. chápeš, že pomocí VCDS to nelze a ve VAG CAN PRO bys to musel sám definovat jako skript. V této části je odkaz na software, který vlastně vyčte všechny adresy a pak by měl do nich být schopen zapsat, ale rovněž i ten není všemocný a vyčítá i měřené hodnoty, protože nedokáže rozlišit měřené od adaptačních hodnot. Stále však existují datové soubory, které Ti původní vrátí vždy jen online. Tj. stále platí, že autorizovaný servis s dobrým technikem to řeší do 30 minut až na výjimky(například virtuální pedál na Superbovi3 po nešťastném zásahu nedokáže opět aktivovat ani online - ověřeno při jeho první aktivaci na Superbovi3 - řešilo to kompletní vyčtení těchto bloků adaptací ve funkčním voze + porovnání s tímto nefunkčním - chápu to jako ochranu výrobce před dostavbou tohoto typu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evidentně je to kódování vyšší dívčí a vidím mizivou šanci, že bych se s tím sám mohzl naučit něco dělat. :D Rozhodně vidím jako dobrý argument, proč VAG CAN PRO kabel ano a VCDS ne. Jistota je kulomet. Děkuji za vysvětlení, ferda 25. ;)

Editováno: , autor: Zdenek Pastorek
špatný výběr smajlíka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 5. 2017 na 8:29, Zdenek Pastorek napsal:

 

Takže manuální proces položku po položce...? :)

Presne tak. Ak náhodou existuje aj lepšia možnosť na nové autá tak o nej bohužial neviem, ale podla vyjadrenia od freda asi nie je.. Ja som to robil tak že som si spravil zálohu do toho excelu a potom do zvlášť txt súboru si poznačil ktoré konkrétne veci som menil aby som nemusel ten tisícoví zoznam kódovaní listovať položku po položke. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozdravujem ;-) Kto poradi ako nakodujem bliknutie smeroviek po zamknuti auta?  Bliknu mi vzdy len pri odomknuti, pri zamknuti nie. Neviem ci som to mal a prestalo to fungovat, alebo je to standart, ze blikaju len pri odomknuti? Skor zamknutie je dolezite, aby som vedel ze som skutocne zamkol... Ako to prekodujem? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, tecki napsal:

Pozdravujem ;-) Kto poradi ako nakodujem bliknutie smeroviek po zamknuti auta?  Bliknu mi vzdy len pri odomknuti, pri zamknuti nie. Neviem ci som to mal a prestalo to fungovat, alebo je to standart, ze blikaju len pri odomknuti? Skor zamknutie je dolezite, aby som vedel ze som skutocne zamkol... Ako to prekodujem? 

 

S tím souvisí i můj dotaz - dá se tím pádem nakódovat počet probliknutí při zamknutí i při odemknutí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Majstri mal by som jednu záludnú otázočku i ked predpokladám že mi bude vedieť poradiť asi len ozajstný majster v obore. Rozmýšlam že by som si na mojej octe dorobil interierove ambient ligt ako má superb a podobne stým že by sa nemenila farba ale bola iba jedna..nahodiť do auta a zapnúť by problém nebol ale rád by som to spravil tak aby sa to dalo ovládať cez infotaiment (teda aspon tak že vypnúť-zapnúť nič viac nepotrebujem) viem že sa to určite nejako dá ale otázka znie ako..kam to napojiť do RJ a čo všetko nakódovať aby to fungovalo?

Našiel som návod kde takto dorábali osvetlenie na nožný priestor ale neviem či je dobrý nápad to zapájať tak alebo má niekto lepší postup ako to spraviť ako "origo"

Ďakujem za každú radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás pánové, v pátek jsem vážil cestu přes celou republiku k ferdovi provést několik úkonů na O3.

1. instalace zadních parkovaček včetně nakódování do rádia - výsledek - vizuálně lepší jak z výroby :-)

2. dokódovali jsme vše co na o3 šlo

Celkový výsledek stojí za to. Ferdo díky!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...