Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

tady je:

https://www.sbazar.cz/CarsEquipment.com/detail/20681898-original-zpetna-kamera-octavia-3-highline

 je to origo škoda bez ostřiku což jsem chtěl a s trajektorií

funguje perfektně, kameru jsem chtěl od novosti auta RV2016 ale bohužel šlo objednat pouze se zadním stěračem což na RSu vypadá nevzhledně,

tak jsem si jí dodělal..

Editováno: , autor: rosta.rs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždy platí, když klikám, tak čtu, ale pokud máš předface O3, tak jsi vlastně ani neměl šanci high kameru objednat.

 

Nutná kamera(tj. nové madlo s high kamerou) + nové vodiče z kufru až k jednotce MIB v kastlíku před spolujezdcem + nahrání dat pro O3 + kódování + kalibrace. Pokud máš zájem, jsem se Strakonic.

 

to rosta.rs: Návod je hezký, ale to, že kameru máš kódovanou jako v S3 na tom nic nemění. 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ferda25:

to máš pravdu, ale na funkci to přeci nemá vliv, když vše funguje jak má, ale možná se pletu

každopádně v létě bych se za Tebou rád zastavil, kvůli rozšíření funkce DCC atd..

Moc bych chtěl ještě ten Performance monitor.. jsi schopen to zprovoznit?   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Ferdo diky za potvrzeni, ze nejsem blbec a v predface dobe normalni kamera neexistovala..

 

2) zjistoval jsem, kde jsou Strakonice. Tipoval jsem nekde pod Barrandoven, nebo za Krci. Prekvapen jsem zjistil, ze je to mezi nicim a nicim. Tam jsem v zivote nebyl pane, a nemyslim to nikterak zle. Ale rekl bych, ze uz jsem to jednou googlil, tak rok 200x, kdy jsem mel Peugeot 607 a byl aktivni na Peugeot foru.

 

3) na funkci to nebude mit vliv...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to ja vubec nerozporuju. Kdybych koupil kolobezku v zakladu a chtel z nej udelat prumernej vuz, tak tam jedu, jako jsem byl s kolegou na prestavby Audi v polsku....

Akorat kvuli tomu, aby mi kamera ukazovala o 5 sekund dyl ztratit 24hodin, to muzu zaradit zpatecku presne 17 280x.

 

coz popravde myslim, ze je mimo zivotnosti tohoto vozidla ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alesi Igor je VCDS kodovac, delal neco i me kdyz jsem ztratil VCDS kabel. Nenabidl mi nic vic, nez bezne zdroje na netu.

Byl ochotnej, milej, levnej, ale jeho znalosti koncili kde moje. A ver mi, ze mam pouze google. A jeste jednou Igora chvalim, pokud potrebujete pouze neco zapnout/vypnout, muzu jenom doporucit.

Srovnavat to s Ferdou mi prijde mimo misu.

 

 

 

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 1/4/2018 at 11:19 PM, Aleš_BX said:

ale no tak, napsal jsem skoro stejně, což je silně subjektivní interval v rozsahu cca 10 až 80 % schopností ferdy... nikoho jsem se nechtěl dotknout, proto jsem to napsal opatrně, dotaz samo zněl na kódování, nikoli na přestavbu poloviny auta, což zvládně třeba ferda.... ferdu i Igora znám osobně, u obou jsem byl, k Igorovi to mám 130 km 90 % dálnice, k ferdovi pak 236 km a dílnice cca 1/2 cesty... a kam myslíš ýe jsem hned s novou O III FL jel? ano, k ferdovi...

 

ano, na Igora mám také mobil, ale už jsem tu byl jednou dost těžce citlivkami sepsut, že jej zveřejňuji ...

 

 

On 1/4/2018 at 10:06 PM, Strabag said:

Alesi Igor je VCDS kodovac, delal neco i me kdyz jsem ztratil VCDS kabel. Nenabidl mi nic vic, nez bezne zdroje na netu.

Byl ochotnej, milej, levnej, ale jeho znalosti koncili kde moje. A ver mi, ze mam pouze google. A jeste jednou Igora chvalim, pokud potrebujete pouze neco zapnout/vypnout, muzu jenom doporucit.

Srovnavat to s Ferdou mi prijde mimo misu.

 

 

 

 

 

Dovolím si po niekoľkých rokoch absencie na tomto fóre zapojiť sa do diskusie, keď už som teda bol spomenutý:

Ďakujem za kompliment, porovanie mňa a Jirku (ferda25) ale nie je na mieste. Ja sa autám venujem ako svoje hobby, on si tým zarába na živobytie. Je logické, že ak sa niekto niečomu venuje 8 a viac hodín denne, robí toho viac, než nejaký hobby nadšenec. Ja sa výsledkami svojej práce nikde verejne neprezentujem, nepotrebujem to. To čo robím, robím preto, lebo ma to baví. Z časových dôvodov však nerobím žiadne veľké prestavby a nerobím ani úpravy kilometrov, ani deaktivácie imobilizérov a ani chiptuning. Kvality Jirku vôbec nespochybňujem, je macher v tom čo robí. Nie celkom sa stotožňujem jedine s jeho prístupom, kedy častokrát kvôli bežným veciam presviedča ľudí, aby k nemu merali cestu cez celú republiku. Miesto toho, aby odporučil niekoho bližšieho, čo sa bežne robí medzi nami ostatnými... Ale to je môj súkromný názor, s ktorým pochopiteľne nemusí nikto iný súhlasiť - dovolil som si ho ale zverejniť.

Strabag, ak si dobre pamätám tak Tomáš, že? Tvoje auto je dosť špecifické, už pred mojou návštevou si mal porobené väčšinu toho, čo sa na ňom dalo spraviť. Každé auto má svoje limity, ktoré niekde končia. Nemôžeš sa teda čudovať, že v tom tvojom jednoducho viac bez fyzického zásahu spojeného s výmenou/dorábkou niektorých jednotiek viac urobiť nebolo možné a logicky som ti nemal čo viac ponúknuť. Len VCDS kódovač ale rozhodne nie som, a pri všetkej úcte si zaradenie do tejto kategórie "majstrov" vyprosím.

Ešte sa vyjadrím aj k hlavnej téme o možnostiach kódovania, aby som nebol celkom offtopic:

Veľa ľudí pýta presné návody na určité kódovania. Časy, keď na každé auto fungoval rovnaký postup, sú už dávno preč. Čo funguje na jednom aute, nemusí fungovať na druhom. Častokrát v priebehu modelového roka sa mení softvér v jednotkách za novší, veľakrát aj hardvér a dochádza k zmenám v kódovaní a adaptácií. Stačí malá zmena z jedného bitu/bajtu na iný, alebo len zmena názvu adaptácie a návod už nefunguje.
Preto sa univerzálne návody ťažko píšu a ja osobne som s tým prestal. Fungujem/fungoval som na viacerých aj zahraničných fórach, veľa konkrétnych zverejnených postupov pochádza odo mňa a boli platné a funkčné v čase zverejnenia. Niektoré platia dodnes aj na novšie autá, ale u množstva z nich záleží na konkrétnom modelovom roku, na kombinácii viacerých použitých jednotiek, rôznemu sw v nich a toto sa nijakým univerzálnym návodom pre začiatočníkov podchytiť nedá.
Veľa ľudí pokúpi lacné VCDS káble z Číny, pozrie návody trebárs na Stemei a ide "kódovať". Pred týmto dôrazne varujem všetkých nadšencov, dať do pôvodného stavu nefunkčné auto nemusí byť celkom jednoduché, hlavne po zásahu cez čínske VCP. Na to obzvlášť pozor, VCP patrí do ruky len tomu, kto vie čo robí! Minimálne raz týždenne riešim takéto lahôdky a veruže ich už zopár prišlo aj na podvalníku alebo odťahovke...

P.S.
Moje telefónne číslo prosím nedávajte nikam verejne, sľubujem však, že z času na čas budem chodiť aj sem na ŠkodaHome. Takže kľudne píšte správy, nastavil som si notifikácie do mailu.
 

  • Pozitivní 16
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud někdo o někom druhém nic neví, neměl by o něm nic psát.

 

Ten samý člověk mi i vyhrožoval(na sousedním fóru), že už si z jednotek po mě upravených něco vyčetl a že si mám dát pozor na to kdo ke mě jezdí....proběhlo před cca. 4 lety.

 

IGOR.thumb.jpg.f22461a382f505fd9c0ad3726d8968a2.jpg

 

Igora osobně neznám, ale dle informacích co se lze dočíst je to zaměstnanec, kterého rozhodně "auta živí". Stačí si projít sousední fórum a udělat si o něm obrázek.

 

Většina následně souhlasících jsou lidé, kteří se mnou spolupracovali a jejich hlavní snaha byla si zaznamenat mé postupy - používám legálně vlastněný TeamViewer - nyní verzi: 13 a není nic snazšího než si nahrát video jak co nastavuji - nemám vždy čas projít všechny procesy ve Windows. Proto se snažím dnes i vzdáleně dělat vše skripty VCP, které už neumožňují kopírovat....a další z důvodů proč nikoho nedoporučuju.

 

Pokud chcete mohu být hodně konkrétní, jak má kdo starost, že když se u něj to nastaví, co on z toho bude mít.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...