Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

Aha - no jestli se tohle nechá změnit, tak to bych uvítal - u mé S3 v alcantaře topí sedačky hrozně pomalu (v porovnání s bývalou S2).

 

Btw. to DLR ve vztahu s ručkou. Jak to funguje, když třeba člověku na křižovatce SS vypne motor a člověk zatáhne ručku. To pak taky DLR zhasne?

 

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, Aleš_BX napsal:

 

Jelikož lze v Octavii III vybrat tři topné fáze, každá úroveň 1 a 2, 3 a 4, 5 a 6, jsou naprogramovány podobně. 

 

kde prosím najdu to kodovani? rád bych si to taky upravil.. díky moc

Editováno: , autor: rosta.rs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Martin Bednář napsal:

omicron: co znamená - vypnutí DLR při zatažené "ručce" ?

 

Ano, např. při delším parkování s ponecháním zapnutého zapalování, když zatáhnu ruční brzdu, tak se DLR vypne...

 

Před hodinou, Martin Bednář napsal:

A ještě se zeptám - jak to je míněno s tou intenzitou vyhřívání sedaček?

 

Zjistil jsem, že vyhřívání sedaček je velmi intenzivní, a to i na první stupeň výhřevu. I ten jsem musel rychle často vypínat, protože by mě jinak uhořela .rdel. A protože mám nastavený simultánní ohřev volantu, tak se ani ten obvykle nestačil ohřát, a musel jsem ho přes Columbus zapínat samostatně :-( Mám teď LKčkovou alcantaru, předtím vždy plnou kůži, která se tak rychle neohřeje, je to z fabriky evidentně nastavené právě na ohřev plné kůže. Takže jsem nechal první stupeň snížit (o polovinu?), ale dnes jsem zjistil, že i tak to ještě topí docela dost..

 

Před hodinou, Martin Bednář napsal:

...Btw. to DLR ve vztahu s ručkou. Jak to funguje, když třeba člověku na křižovatce SS vypne motor a člověk zatáhne ručku. To pak taky DLR zhasne?...

 

To nevím, ale toto já moc neřeším, protože mám DSG, a tam mám na křižovatce buď nohu na brzdě, nebo dám P. V těchto režimech a aktivním Start/Stop (se kterým nemám díky tiché 1.8 TSi problém) to DLR určitě nevypíná.

 

Před hodinou, Zdenek Pastorek napsal:

Já zase uvažuju nad snížením intenzity vyhřívání sedaček. Mně se zdá, že to hřeje dost i na jedničku...  :D

 

Právě proto jsem to dělal, na jedničku to topí pořád strašně moc... Byť mívám pasažéry, kteří klidně sedí na "3ce", dokud se to samo nevypne, a to ještě nebyly žádné pořádné mrazy, inu proti gustu žádný dišputát :D

 

Před hodinou, Aleš_BX napsal:

jak tomuto rozumnět? jako že se samo zapíná vyhřívání volantu i když není zapnut výhčev sedadla řidiče?

 

Ano, přesně tak, po nastartování to vyhodnotí vnější teplotu, a při její překročení pod určitou mez to aktivuje samo výhřev volantu. Nevím na jak dlouho, intenzitu to asi přebírá z obecného nastavení výhřevu volantu, funkce je nyní nastavitelná v sekci Klimatizace v Columbovi. Mimochodem je to velmi příjemná vychytávka.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Aleš_BX napsal:

dokud se to samo nevypne? to jako po jak dlouhé době, mě se to nevypne nikdy, klidně na trojku pojednu 3 hodiny v kuse....

 

Měl jsem za to, že se vytápění sedaček po nějaké době samo deaktivuje :D Nikdy jsem to tedy na tak dlouho nezkoušel, vždy to u sebe vypínám včas.
Ale je zajímavá jedna věc, že na zadních sedačkách to tak strašně moc netopí (stále píšu o mém LKčku s Alcantarou, na full kůži to může být jiné), buď je to tam jinak prekonfigurované, anebo je vytápění vzadu nějak ošizené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To u mě to fakt začíná topit děsně pomalu i na třetí stupeň. Teplo cítím až tak po 2-3 minutách. Měl jsem za to, že to je pomalé právě kvůli té alcantaře. Ale jak to topí, tak to přepínám na první stupeň, jinak by to bylo moc. Zajímavé je, že i po vypnutí mám občas pocit, že to stejně ještě topí....

Btw. se mi dřív stávalo, že mi třeba sami od sebe hřály zadní sedačky. Bral jsem si bundu, kterou jsem měl hozenou vzadu a zjistil jsem, že je teplá od sedačky. A přitom tam nikdo neseděl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si do auta bundu (kabát, či jiný svrchník) vždy sundavám a věším dozadu (i kdyby to byla cesta na 5 minut), protože vím, že auto je v mžiku vyhřáté, a nebo ho mám přes NT již vyhřáté předem. Topení sedačky když nastavím do 3ky, tak do chvilky to není snesitelné. Když jsem měl plnou kůži, bylo tak jak píšeš, vždy na pár minut, než to bylo znatelné. Nyní když to zapnu, hned to rovnou dávám na 1ku. 
Ten pocit, že to topí i po vypnutí mám také, už jsem se naučil to vypínat dříve.

Mám vytápění sedaček ve třetím autě (vždy kůže), ale nikdy předtím to nebylo takto výkonné, byť vím, že vytápění u normálně čalouněných sedaček (čemuž je alcantara podobná) je velmi rychlé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano chápu, ale nebylo to až tak od věci tématu, vše bylo v kontextu s tématem překódování nastavení vytápění sedaček, a ty podrobnosti jistě mohou být pro někoho se stejnou výbavou užitečné a vysvětlující. Pokud ti některá konkrétní věta vadí, sděl mě prosím která, já jí odstraním nebo dotyčnému pošlu v SZ. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych k tomu mému výše uvedenému souhrnu doplnil, že mám také nyní nakódován "pamatovák" pro aktivního asistenta dálkových světel. To je hodně šikovné. V FL je tento asistent skutečně velmi spolehlivý, a osobně ho používám takřka trvale. Vždy je ale potřeba po novém nastartování asistenta aktivovat. Toto kodóvání si ho aktivního pamatuje i po nové startu. Také trvale AirCare, který se standardně bůhvíproč po nějaké době vždy vypne, a rozšíření nastavení ESC (ESP)....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oživím svůj dotaz ohledně auto-vytažení oken při dešti, jelikož se mi do teĎ nikdo nevyjádřil.

Našel jsem na zahraničním foru u VW, že je třeba zaškrtnout položku viz. mmC3m1Ypng-1.jpg bohužel mi to VAG nebere. Vím že je to VW, ale nemělo by to být stejné i pro Octavii?

Zkoušel jsem nastavit co se kde dalo, ale vytažení oken ne a ne nakodovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

 

oživím svůj dotaz ohledně auto-vytažení oken při dešti, jelikož se mi do teĎ nikdo nevyjádřil.

Našel jsem na zahraničním foru u VW, že je třeba zaškrtnout položku viz...Zkoušel jsem nastavit co se kde dalo, ale vytažení oken ne a ne nakodovat

Ferda to již zmiňoval, vždyť to je od O3 zcela znemožněno z bezpečnostních důvodů - okna se uzavírají s výrazně větší silou, než tomu bylo u O2, kde to byl standard, bez nutnosti cokoliv kódování...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...