Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Hezký, tak to vypadá fakt na reduktor, uvidíš, jistě to ještě x-krát otestuješ.

 

No a to sání, hele, to že autorizák klapky neopravuje a rovnou dává nová sání, to je proto, že by se s tím nikdo nepiplal, prostě současnost, kus za kus... Ale jestli zjistíte, že je fakt jenom vůle mezi ramínkem a klapkou v tom spoji, tak to něčím vhodným vymezíte tak, aby vůle nebyla a fertig, 12papouchů v kapse B)

 

Ty klapky jdou i vyndat z celýho sání, ale to jistě nebude třeba, bude to ten spoj, tak se pak pochlub.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bacha ale na to, že ty budeš mít s nějvětší pravděpodobností sání 06J198211D, kdežto to rozebírací video je pro 06J133201BD. No a poslední současná verze je 06J133201BH. No a vypadá to, že díly z nich nebudou záměnný, takže jenom celý sání za celý sání ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takžeeeee, jezdím bez plynu a tohle to dělá od doby co to hlásí klapky.

 

špatný zvuk, tak tam nic neuslyšíte, ale jde vidět jak nastartuju v pohodě, drží to a pak najednou bum a zdechne

 

 

 

 

Druhý start dnes, zase úplně v pohodě start a málem to zdechlo, ale tentokrát se to tak tak udrželo

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm klapkám v sání, já teda nemám odpozorováno, že by je po studeným startu při zahřívací fázi katalyzátoru ECU otvírala, takže pak by nemohly ani "kvílet".

Tobě to nyní chcípá jen při prvním startu že? Sice je všude psáno, že pokud při tej zahřívací fázi motor vypneš, tak při dalším startu už zahřívání = dvojitý vstřikování+zpožděný zapalování nebude aktivní, tak mě překvapuje, že i při druhým startu to skoro zdechlo ... Teď vidím, že to byl vlastně taky první start. Takže pokud to poprvý zdechne, tak po druhém startu už je vše OK, že?

 

Co chyby, píše to stále jen ty klapky? Koukni se do toho a hoď sem kody. Každopádně, pokud je s nimi problém a může to mít taky málo vzduchu, tak to samozřejmě může blbnout. To první provedení se lámalo, koukám, že to mělo "půlměsíc", nejspíš máš Ty, no ale novější typ s "trojúhelníkem" se zase opotřebovává a vzniká tam vůle, holt umělci, a to jim to vyrábí Mann&Hummel ...

Technická produktová informace 2022476_4.pdf

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

06J 998 907 sada opravárenská pro ventilovou jednotku  (to jsem nikde neviděl)

 

Ne prostě to chytne úplně napohodu, 1200 otáček a pak to má spadnout a zakolísat jako vždy u tohoto motoru, jenže to zdechne. A třeba i 3x za sebou. 

Pokud v té kritické chvíli pomůžu plynem, tak pohoda. Na chyby jsem se nedíval, ale kouknu. 

Až budu kolem oběda startovat tak to můžu natočit kolikrát to zdechne :D

 

Jo tak jak je v té TPI to zlomené to určitě nemám, to by šla ta páčka na obrázku 1 vyndat. Jenže mě to nejde a má podle mě vůli. Ve středu to rozeberem,  tak budu vědět více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je sada ke vstřikům, normálně k sehnání, aktuálně provedení 06J998907B, nechá se i nahradit i za Bosch F 00V H35 007, tam jsou ale jen těsnění, ne ty přítlačný forichtungy.

 

No, ono by to nemělo kolísat ani při normálním zahřívání. Jestli to tedy zdechne opakovaně za sebou, tak to s řízením zahřívání asi souviset nebude. Podstatný budou chyby, snad tam bude něco jinýho než ty klapky. Pokud ne, musíš klapky vyřešit a pak se uvidí dál.

 

Nevím, jak to ovládací ramínko drží v tom sání, vypadá to, že je jen nasunutý do sání a na osu klapek, tak to by opravdu šlo vysunout. No i kdyby to byl ten snímač, tak sání musí stejně dolů, tak jsem zvědav, jak to bude vypadat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatím pořád stejné

 

 

 

Chyby pořád stejné

 

SAE P2004 :60 klapka rízení proudu vzduchu v sac. potrubí, rada válcu 1, visí otevreno Lamp OFF

SAE P2015 :60 Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu neplatný signál Lamp OFF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, při druhý startu to nemělo od zdechnutí taky daleko ... Hele, musíš vyřešit ty klapky nebo jejich čidlo, to bude asi ten problém, kterej ovlivňuje míchání vzduchu s palivem. Když jednotka motoru má info, že jsou klapky otevřený a tím pádem nedochází k víření ve válci, proto tomu uzpůsobí vstřikování. Pokud to problém neodstraní, hledáš dál. Zítra foť při demontáži, co půjde B)

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mise neúspěšná, nějak se mi to nepovedlo vymontovat, nevěděl jsem se jak se mám dostat na ten silentblock co je uprostřed sání za klapkou, asi zespoda nebo nevím, na videu co je tu nahoře to vypadá jednoduše, ale rozhodně tam ta ruka tak lehce strčit nešla..... takže jsem to po 3 hodinách vzdal, smontoval vše zpět a odvezu to do škody :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zkoušet nové servisy se nevyplácí, vracím se do původního, po 2 dnech mi volají že se na to dívali, že tam je chyba "asi" s potenciometrem a že na to teď nemají čas to udělat (i když jsem byl objednán na čtvrtek pátek) tak že si mám pro to dojet a dovézt až v září nebo to tam mám týden nechat a když budou mít čas, tak to zkusí vyměnit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To snad ani neni možný ... Kdo to měnil, autorizák, garáž nebo nakonec sám? No sání asi v pořádku nebude, máš tam vše zapojený, hadičky na podtlak a konektor k ovládacímu ventilu klapek, konektor k senzoru OK, senzor novej nebo jetej? Ross tam tenhle kod nemá, tak aspoň toto

https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-18440.html&edit-text=

 

http://www.allworldauto.com/tsbs/NHTSA__VOLKSWAGEN_EOS_technical_service_bulletin_285201.html

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych to upřesnil

 

Vyměnili senzor klapky, klapka byla fyzicky v pořádku. 

 

Po výměně ty staré chyby zmizeli a objevila se nová.

 

P2008 :E0 Klapka rízení pr.vzduchu v sacím potrubí elektrická závada

 

Nevěděli co s tím tak jsem zatím ani nic neplatil. Údajně by mohlo být i něco s kabeláží.

Jejich diagnostický SW ani neukazuje požadované otevření klapek při základním nastavování, jen voltáž. I tak i nich neproběhlo základní nastavení a mě to také neproběhlo, před tím aspoň ukazovalo špatné hodnoty, ale teď vůbec nic. Prostě chyba základního nastavení. 

 

Takže postup:

V pondělí to tam mám dovézt, 2 dny si vyhradí jen na to, pokud něco nezjistí tak bude volat přímo do škody ať se jim k tomu vyjádří.

 

Servisováno v autorizovaném servisu.

 

ukazoval mi schéma klapek a prý měřili kabely a v jednom co vede ke škrtící klapce má být 12 voltů a je tam jen 9. hodím hned to schéma.

Soubor_000.thumb.jpeg.243a2d04083ca6fc0a36a12713ffab72.jpeg

 

Schéma úplně dole, G186, má tam být prý 12v a je tam na plusu 9. Ale já jsme to nějak zatím nestudoval, ale myslím že tam je napětí podle otevření klapky ne?

 

Vím že to nemá nic společného s klapkou sání, ale jim to tak nějak blbě popisuje diagnostika tak to měřili a přišli na tohle, protože jim to ukazuje nějaký V... nevím to číslo a to prý je odkaz na škrtící klapku 

 

 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...