Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

No asi tak, klucí neví a tápou. První TFSI, jako třeba BWA, měli tyto klapky v sání řízené elektromotorkem, viz TPI, a ty blbly. Holt tohle asi v jejich diagu přetrvává i pro EA888, který maj tyhle klapky řízený podtlakem přes el.ventil a pak se mylně domnívají, že jde o klapku sání ... Víš, jaký objednací číslo senzoru G366 tam dali? Pokud senzor před tím ukazoval ale s menším krokem než bylo požadováno, tak bych řekl, že i vedení k němu bylo OK, šlo buď o vadu v senzoru nebo vůli buď na něm a nebo právě na těch klapkách. No, senzor vyměnili, sání zkontrolovali a jejda, ona nová závada ... Uvidíš, na co přijdou.

A co se týká napětí na klapce, co jsem koukal, tak ten elektrikář to asi nevyřešil origo novým konektorem ale nějakou náhradou, nebo ta fotka zkresluje?

20170521_165729361_iOS.jpg

 

 

Technická produktová informace 2016420_4.pdf

Technická produktová informace 2016439_4.pdf

Technical Service Bulletin 2027457_5.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten elektrikář vůbec konektor neměnil, prostě jen napružil kontakty a takto to sepl, aby se kabely nehýbali. 

 

Me napadá jen že je ten senzor vadný, koupil jsem celé sání i se senzorem (né nové). Objednací číslo nevím, je to nějaká opravárenská sada, co jsme zjišťoval. Jedině že ten senzor byl v prdeli, ale mám dojem že říkali že ho testovali. 

 

  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se rozhodl že až superba opravi, tak ho prodam. Už mám v něm přes 60 tis, a nevěřím mu. tak přemýšlím o nějakém autě (max 2 roky starém do 50tis najeto) a tak do 600 000 tis včetně DPH. Protože mu už prostě nevěřím ,tak někdo ho dostane po kompletním servisu.. nicméně auto je ve škodě a  zatím prý na nic nepřišli :D mají ho tam na celý týden

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už rok tohle téma sleduji a říkám si, že už to není možný. Vyzkoušel jsi možné i nemožné, X krát to auto bylo v servisu a furt jen měníš, zkoušíš. Už několikrát jsem se tě chtěl zeptat nakolik, že ta "sranda" kolem motoru, čerpadel a LPG vlastně stála. To, že jsi ztratil důvěru docela chápu a přeji ti hodně štěstí při výběru dalšího auta.

Jak už se diskutuje v jiném tématu, pokud jsi plátce DPH, možná by se ti vyplatilo auto na operák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to opravdu smutný ... Před výměnou G366 to hodnoty ukazovalo, sice míň ale ukazovalo, po výměně za nějaký jetý G366 ani ťuk, a to je to v autorizáku (opět u vás, Autodružstvo nebo Suchý?) . Kam to vše spěje...

Jasný, do auta jsi narval prachy, trh Ti řekne, na kolik si toho bude cenit a jestli se aspoň část vráti nebo ne, a držím palce při výběru novýho ale jetýho auta. Servisovat to opět budou jenom lidi, kteří buď ví a znaj a nebo mění a tápou ... Tím myslím servisy, protože anabáze s plynaři z Bosch Car Servisu ve Znojmě, ale i těma autorizákama Škoda, to je opravdu na velkou ránu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Premyslim o pasatu 2015, najeto 80tis, od majitele firmy kde pracuji. S tim vim co se delalo a taky vim jak se o nej stata. Hlavne s nim jezdi jen dalnici. Cz anglie nebo svycarsko. Hlavne je to dost pekna vybava ale nafta. Za to mam jistotu ze je auto v poradku. Ted s nim tyden jezdim, mam ho pujcene.

 

Jinak auto je u Suchého. 

Doufám že ho prodám aspoň za 230, i když tomu moc nevěřím a to už tak budu víc než 100tis v mínusu za poslední rok.

No hele tohke by mela byt posledni blbost, pak uz tam snad ani neni co menit [emoji3]jen motor.

Uvodim na co pridjou, ja myslim ze bud je ten senzor v prdeli nebo jak to vytahovali tak nejaky kablik. Protoze ten senzor nereaguje ale aspon nezdecha auto.

Bez dph mam moznost prave koupit. Operak nechci.

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli Anglán nemá volant vpravo, tak proč ne :t Ale, jaks tu psal, že třeba 5x10x denně jedeš 4km, 90% město, tak nevím, to i dobře zajetou naftu časem odrovnáš ...

 

To mechoši u škodovky nemaj ani šajn, co s tím? Dyť je to otázka sundání sání a kontrola čidla. No, psals, že ho testovali a proto i namontovali. Ale jak je vidět, někdo tam má ruce levý a přitom zlatem placený (jen se to k nim nedostane a to může bejt příčina ... ) A to to měli dole 2x před tím, když postupně měnili vstřiky, takže klidně může být i něco s kabeláží. No, jsem zvědav, jestli to opraví a aby třeba zase nešáhli do ECU, přestože nevíš, zda to byli s tím EPC oni nebo někdo jinej.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl ve škodě.... no auto mám hotové. 

 

V kabeláži nic nebylo, ani se senzorem, neodpovídal kvůli chybě a nešel ani zadaptovat. Vyndali znovu sání, kompletně ho vyčistili, vyčistili lopatky, znovu sundali sensor, promazali hřídelku lopatek, nasadili a vše naskočilo, adaptace proběhla v pořádku a dostala se do plného otevření i zavření.

 

Takže otázka, kterou asi stejně nikdo nezodpoví, pomohlo pořádné vyčištění nebo znovu demontáž a montáž, protože tam bylo třeba něco špatně nasazené, káblík na senzoru nebo tak něco.... kdo pak to ví :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to, že opravují pokus/omyl ... No a jestli se snažili adaptovat čidlo se zapsanou chybou, ani se ji nepokusili smazat, co dodat ... Co jsem koukal, tak G366 je nerozebiratelný, takže očistit mohli jen konektor.

 

Podstatný je, že to nyní funguje, zářez od autorizáku za servis snad přežiješ (kolik si řekli, aspoň orientačně) no a Ty teď můžeš nabídnout autí v klidu k prodeji :t Myslím si ale, že pokud se nevyskytne nějakej další zádrhel, tak si SUPíka necháš ještě chvilku B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Autííí je doma :D

 

Takže výměna senzoru natočení klapek v sání (cena mého včetně záložního sání 1500,-)

 

2x demontáž a montáž sání, hledání problému s chybou psanou výše.

 

Výměna olejového filtru, protože se demontáží dost ochodil závit a těsnění (8x montáž)

Výměna mezikusu u vysokotlakého čerpadla ( taková ta matka co jsem sháněl, kvůli změně závitů na novějším čerpadle. Taktéž opotřebované těsnění několikanásobnou montáží a demontáží, protékalo)

 

15 hodin práce.

 

Mno....faktura 8300,- 

 

Auto jede :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od února až do teď...

 

Spojka 16 000,-
Brzdy 8 000,-
Odlucovac 5 000,-
Cerpadlo v nadrzi 3 500,-
Cerpadlo vysokotlake 5 000,-
Rozvod 8 200,-
Hadice od benzinu 1 400,-
Novy reprak soundsystemu 1 600,-
Vstriky 10 000,-
A velky servis lpg za 3 000,-

Další servis LPG 1 500,-

Senzor natočení klapek + práce 9800,-

 

Suma sumárum 73 000,- (cena ojeté fabie :D)

 

Jo a to je jen to na co si ještě pamatuji :D

To jen, někdo se tu ptal. 

 

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže nakonec nový G366 ... Dovolím si pár poznámek. Brzdy a reprák do toho nepočítej, to nemá s těmi chybami co dělat a jen Ti to kazí spaní, jinde bys musel dělat to samý. To čerpadlo v nádrži je otázka, zda bylo KO ale budiž. To ostatní je holt servis, při 160tkm nemůžeš počítat, že za sevis nic neutratíš. K servisu LPG, chceš šetřit, tak plať za servis, to je to, co se musí zohlednit při pořízení, ne jen cena paliva :t Prostě je to o opici a banánech pro ní :D Ale kdyby se věci udělali pořádně a hned (ten senzor blbnul už před výměnou vstřiků, ty navíc dávali na 2x, ale to se konstatovalo, že je vše OK ... Kdyby ho opravdu otestovali, mohl jsi ušetřit za spoustu práce ale i to jetý sání), zase by si byl v součtu nákladů výrazně níž. Když si to přehraješ vše zpět, mustí Ti to být jasné.

Podstatný je, že se to vychytalo, tak snad už bude vše OK a autí bude v klidu jezdit, jak na benzín, tak na LPG :palec2: Kdyby ne, tak tu máš topic, kde se můžeš pochlubit B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj,řeším též problém s chybou na motoru 1.8 TSFI - 004759. Projevuje se to tak,když motor nastartuji a přidám plyn na 1800ot.,najednou začne motor brblat až chípne. Ovšem když odpojím váhu vzduchu,tak si jednotka dosadí náhradní hodnotu a vše funguje bez problému. Zaráží mě,že při stojícím motoru ukazuje váha vzduchu 0.69g/s a zatížení motoru jednou 100% a podruhé 172%. Když udělám základní nastavení na kanále 200,tak mi to vyhodí hodnoty viz. foto. Chtěl bych poprosit,zda by mi na tomto motoru někdo neodměřil váhu při stojícím motoru. Kontroloval jsem ventil PCV,zda to prasklou membránou nepřisává vzduch (vypojil jsem hadici a sání ucpal) a bohužel se nic nezměnilo. Dále jsem překontroloval,jestli někde není díra mezi turbem a klapkou a nevypadá to. Za případné rady děkuji.

P4150052.JPG

P4150053.JPG

P4150054.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...