Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Neřekl bych že klapka, tohle vypadá jako chudá směs, když následný starty jsou už OK. Koukám, žes zmiňoval i lambdu, s tou tedy nedělali nic?

 

Jak dlouho to tedy točí za studena než to chytne?

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 sec je opravdu moc, to musí chytat na 2 otočení motoru. Divné, že se to projevilo až den po výměně, ale on to v podstatě byl první studený start, že? Oni to kluci v servisu před předáním jistě ohřáli ...

 

No, tím že to nepíše chybu, hledání bude složitější. Ty máš myslím Deplhinu že, koukni se na skupiny od 30 výš na chování lambd, maximálně můžeš zkusit vymazat znovu adaptace a naučit klapku. Případně kouknout na to co hlásí teplotní čidlo a jestli to odpovídá realitě.

 

Před tím ještě mrkni na motor při sundaným deklu, jestli není zrovna nějaká hadice špatně nasunutá, a nebo třeba i ten odlučovač ... Co ti dali za typ, poslední 06H103495AH?

 

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsme to zkusil po 6,5 hodinách nastartovat a nic... Naskočil jak hodinky... Ten odlučovač je ten co píšeš. 

 

Jediné čeho jsme si všiml je že je špatně přichycená hadice na vzduch (asi). Chlapci nějak nevychytali....

 

viz foto..

File_000.jpeg

File_001.jpeg

 

 

mám i nějaký klon vagu když tak.... myslím 12.12.0

 

Používal jsem to jen na mazání chyb...

 

Pokud se nepletu tak ta hadice, ta svorka by na to asi neměla mít vliv...

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ta pečlivost v autorizáku ...Hadice na to vliv mít nebude, sedí na trubce (co vidím ji i dobře natočili, na hadici i trubce jsou značky, aby to pak nikde "nepnulo") jen ta svorka je daná fušersky. Vem sikovky (nesmí bejt ožvejkaný), rozevři je na širší otevření a zmáčknutím těch zobáčků svorky ji uvolníš, a srovnej ji, aby seděla celá v drážce jako ta její horní část na fotce. A nebo, pokud pojedeš opět do sevisu, ukaž jim to ... Co koukám, tak kolem odlučovače to taky nijak neočistili ...

 

12.12. by to myslím měla taky zvládat, možná nebudou sedět nějaký popisky v labelu. Ale zatím bych diagem nic nedělal, jezdi a porovnávej, ráno bejvá studenějc :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufam ze ti zjistim driv nez tam pojedu. Uz se mi tam nechce. Bratr je mechanik ale ten je stata skola. Auta kde je vic kabelu a jednotek moc delat nechce.

Auto jsem nechal na firme a zitra rano ho nahodim a dam sem video jak dlouho to toci. Ale za jizdy nic, auto klidne, tahne ted o neco lepe. Ale to je i tou spojkou novou ktera jiz neprokluzuje.

Jeste bych mohl zkusit auto hned po tom chcipnout a zkusit nastartovat znovu jestli se to bude opakovat nebo ho zkusit predehrat nezavyslim jestli to bude mit vliv


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ten první studený opravdu není OK. Ale tohle bude na prověření více věcí. Jak je na tom baterka, kolik má V ráno před startem a na kolik spadne při startu? Jak vypadaj svíčky (díky LPG tam máš o stupeň studenější, že?) A koukals přes diag, kolik hlásí teplotní čidlo, jestli se neliší od reálu?

 

Hned po startu to vypadá, jako kdyby to nemělo benzín, takhle startujou starý TDI ... Tu hadici na benzin, měnils kdy? A to včetně palivovýho filtru?

 

Jenom bokem, co rozvody, byly někdy dělaný? Píchni to na diag, a při volnoběhu mrkni na skupinu 93 pole 3, třeba nám to něco řekne. Při tom točení na prázdno tam slyším něco zvláštního, jako "vývěvu, 2-3x", přímo od motoru by to bylo slyšet líp než za volantem.

 

Tohle podle mě musí dělat hned od předání po opravě, tím že to nebylo při předávání studený si to zjistil až sám druhý den. Pokud to neodhalíš sám, viz ten nástřel výše, tak tohle bych reklamoval v servisu.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak pokud byly rozvody v 2011, to může bejt problém a dost zásadní ... to bude napínák T nebo AB a ještě nemodifikovaný řetěz s původním skládáním článků, protože s novýma začali někdy od konce 2013. To může a nemusí souviset s tím problémem, pokud by bylo "vytaháno", mění to samozřejmě časování a to by mohlo taky zlobit.

 

No, je divný žes to začal pozorovat až po tom, co to 4 dny stálo v servisu a experti hledali problém ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozpátku - jasný, tak filtr i hadice budou OK, jen se snažím hledat souvislosti. Myslíš, že praskla stářím, jak vypadala celkově?

 

Co myslíš tou svolávačkou? Co vím, tak se řešilo jen jako servisní akce ložisková stěna, rozvody nikdy servisní natož svolávací akci neměli... Jinak problematika rozvodů je tady na foru probíraná ažaž, nikdo záměrně závadný díly nedával, ale neměli to dostatečně otestovaný a až do 3.2012 dávali napínáky, který selhávaly. To samý natahování řetězů...

 

Jistě ses všiml kolegy, kterýmu to skočilo bez hlášky ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo to jsem si všiml, je pravda že ja se jich ptal na rozvody a oni mi řekli něco o vačce. že bylo meněno.... nechcu kecat. Nicméně jsem se nasral a zavolal tam že jim tam auto zítra přistavím a do pátku to chci mít vyřešené když to šlo normálně než jsme to tam dal. 

 

No hadice se roztrhla pod tou svorkou co jí drží u motoru. Na konci hadice jako by stářím. Možná to udělalo to že tam nikdo nikdy nelil aditiva až já a ta hadice to prostě na tom konci nedala. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta hadice - jen jsem uvažoval, jestli vs.pumpa nevytvářela na hadici větší tlak než by měl být, na aditivum bych to neviděl. Praskla tedy cca někde v půlce, nebo jak píšeš "svorkou u motoru", myslíš tím přímo připojení k vysokotlaké pumpě?

SUP.thumb.jpg.3488bc15f9098627b78c118bec60d0eb.jpg

 

Člověče, koukám, že do Tebe sypaly spoustu info, s čím měli co dělat (EGR, lambda, vačka ...) Reklamace je nejelegantnější řešení, snad se s tím poperou... Pokud jim nebude stačit video, přistav si auto k servisu (pokud to nemáš z ruky) a druhý den ráno to nastartuj za jejich přítomnosti.

 

Jinak, nenech si věšet bulíky na nos, vždy to chce kritické myšlení :) Pokud bys mohl zkouknout diag ještě před odvezením do servisu, tu hodnotu v poli 93/3 při volnoběhu, moc by mě to zajímalo. DíkyB)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to by ukazovalo na možný problém s tím čerpadlem, těžko říct na dálku víc. VS pumpa se nechá otestovat v skupině 240, první pole požadavek, druhé pole skutečnost, třetí pole rozdíl, neměl by být větší jak 5bar.

 

Ta 93/3 vypadá na stav po rozvodech :) je to bez záruky, neměla by být víc jak 4, 4-2 je na kontrolu rozvodů, 2-0 optimální stav. Holt tahle generace to ještě neumí na 100%, Gen3 už to má zakomponovaný v ECU a hlídá si natažení řetězu sama.

 

I tak bych ale nechal pro sichr zkouknout stav napínáku skrz zaslepku na spodním krytu rozvodů, toho roku 2011 bych se bál ...

 

http://forum.skodahome.cz/topic/116050-18-tsi-přeskočený-rozvodový-řetěz/?do=findComment&comment=2071474

http://forum.skodahome.cz/topic/116050-18-tsi-přeskočený-rozvodový-řetěz/?do=findComment&comment=2067770

 

PS - stav po zahřátí a prošlápnutí ukazuje, že je to na výměnu, máš to za 5 12 ...

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10&p=1652914

 

Ten popisek "steering angle" je blbost v labelu, je to "phase position bank 1 intake" čili "fázová poloha řada válců 1 sání"

 

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upravil jsem příspěvek, ty rozvody budou naprd, viz ta hodnota, kontrola napínáku by to jistě potvrdila. Tak už to moc netrap. Těžko říct, v jakým stavu je napínák, ale posun v synhronizaci vačka/klika ukazuje na to, že řetěz je vytažený a tím pádem bude i napínák vyjetý víc, než má být.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je spekulace, vliv to může mít a nemusí, ale tím, že to časování je posunutý a studený motor musí vytvořit tlak v olejovým systému jak pro napínák tak pro variátor (variátor je ale zablokován, do doby, než je v systému tlak oleje min 0,5bar), může to systém ovlivnit. VS pumpa je poháněná výfukovou vačkou a tím pádem je taky posunuta.

 

Konec teorie, průser je, že to může hopsnout, a to by mě potom delší start nevadil, ale potkanej motor jo. A že je to záludný, a hopsne bez avizace dopředu, to je tady na x případech potvrzeno.

 

Vím, blbý, ale je to realita. Nech si ověřit stav napínáku skrz tu záslepku, tu jsi schopný sám s bráchou, když ji vydloubneš opatrně, tak ji zas dáš zpět. Kolik to na ty rozvody udělalo km? Pokud tam není K napínák, já bych řešil výměnu co nejdříve. Pak uvidíš, co dělaj studený starty a bude se případně řešit dál.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak auto je v autorizáku. Zajímavé je, že dnes naskočilo jak hodinky, jako by to vědělo :D Je pravda že jsem mu vyhrožoval jestli mě nepřestane sr.t, tak poletí ze skály :D

 

Prověří i rozvody. Hlavně napínáky.

 

Servisní historie: v roce 2013 měněná spojka (částečná úhrada škodovkou) (zajímavé je, že jsme ji dělal novou teď před týdnem), v roce 2011 váčková hřídel na garanci, v roce 2013 řídící jednotka ECU měněna na záruku, v roce 2011 měněn alarm, v roce 2011 měněno něco na brzdách (něco podtlakového), a nějaký interní senzor (neupřesněno - bylo to v němčině nějaký odborný název). 

 

Tak uvidíme..

Editováno: , autor: Hanys.cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...