Přejít na obsah

Rozvody 1,6 TDI


kerim1

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

záleží v jakym stadiu se pumpa mění, pokud teče hodně a je i mokrej řemen, tak se mění komplet rozvody, jinak jen pumpa, takle to děláme u nás.

Ještě se nestalo, že by řemen nebo kladky nevydržely 210 a to servisujeme cca 100 aut s timhle motorem...

Třeba u 1,4tsi cng se udává jen kontrola ve 200tis, interval výměny neurčen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...



Tak záleží kde v autorizáku to bude kolem 55-60 tisíc za obojí, šikovný servis to udělá i se spojkou za cca 35 tisíc. Nech si s rozvody udělat i vodní pumpu , v sadě není !


Mě řekli v servise že to je 210.000 km stačí zavolat/napsat do servisu a podle vinu sdělí kdy měnit


Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 7. 2016 na 13:32, Pro_man napsal:

Prosím, nedostanu se k materiálům.... jsme v seznamu prašných zemí :-) ?

Ne, nejsme. Seznam zemí viz. dílenská příručka:

 

Prašné země
V těchto zemích je nutné provádět výměnu ozubeného řemene
vačkového hřídelea napínací kladky u vznětových motorů
Common Rail každých 120 000 km.
EgyptGuatemalaMarokoSýrieAlžírHonduras
Martinique
Tádžikistán
Arménie
Hongkong
Mongolsko
Thajsko
Ázerbájdžán
Indie
Nepál (Indický
subkontinent)
Tunisko
Austrálie
Indonésie
Nigerie
Turecko
Bahrajn
Irák
Omán
Turkmenistán
Barbados
Izrael
Palestina
Uruguay
Bělorusko
Jemen
Panama
Uzbekistán
Burkina
Faso
(Horní
Volta)
Jordánsko
Paraguay
Venezuela
Chile
Kamerun
Peru
Kostarika
Kazachstán
Pobřeží slonoviny
Djibouti
Katar
Réunion
Dominikánská rep.
Keňa
Ruská federace
Dubaj
Kyrgyzstán
Řecko
Ekvádor
Kolumbie
Saúdská Arábie
El Salvador
Kuvajt
Senegal
Gruzie
Libanon
Singapur
Ghana
Libye
Spojené arabské emiráty/
Abú Dhabí
Guadeloupe
Mali
Súdán
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 160000  najeto a vodní pumpa drží :-) a nejsem sám. Je to přápad od případu a taky možná záleží na provozu vozidla. Kdo jezdí často s točkami motoru na 3000, asi pumpu více namáhá. Spíš by mě zajímalo, jestli v posledních ročnících těchto motorů nejsou pumpy odolnější. Vstřikovače taky už vydrží víc, než ty z kraje výroby....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím Vás, včera jsem nechával kompletně vyměnit rozvody + vodní pumpu + řemen a napínák alternátorovýho řemene. Musím říct, že rozvody teda nic moc, v prosinci začlo pískání od rozvodového řemen. Rozvodový řemen po vytažení nevypadal zrovna hezky, byly na něm celkem prasklinky. Vodní pumpa byla už načnutá taky, měla jemný úniky. Najeto na staré rozvody 133tis. Pískání se už neprojevuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem dělal rozvody na S2 2,0 TDI (rozvody jsou stejné jako na 1,6 TDI) z roku 2012 najeto 220 tkm a stav nebyl nijak kritický a to byly původní.

I vodní pumpa rosila jen nepatrně. Určitě by to ještě něco najelo. Na svém 1,4 TDI jsem je měnil na podzim, měly najeto 125 tkm za 4,5 roku a byly taky zcela OK. 

Byla to sada INA a vodní pumpa DOLZ, která byla taky OK, beze stop netěsnosti.

Těm 133 tkm bych moc nevěřil....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...