Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
kerim1

Rozvody 1,6 TDI

    Doporučené příspěvky

    Ahoj, zajímalo by mě, kdy přesně se mění rozvody u O III 1,6 TDI 77KW.  

     

    1) Co všechno se mění?

    2) Při kolika kilometrech nebo let

    3) Cena !!!

     

    Předem dík

     

     

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To by mě zajímalo, jestli to někdo bude měnit při 210 a taky jestli škodovka za to ručí. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nikdo za nic neručí. Můžeš si je přece vyměnit kdykoliv.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nikdy jsem o tom neslyšel. Jednoznačnou odpověď můžeš získat jedině v ŠA. info@skoda-info.cz

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takže cca po 100 se mění pumpa a řemen a napínák atd se dává zpět do 210 ??? Mám najeto 120 000 Km a v servise mi řekli, že pumpa už se měnila. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    záleží v jakym stadiu se pumpa mění, pokud teče hodně a je i mokrej řemen, tak se mění komplet rozvody, jinak jen pumpa, takle to děláme u nás.

    Ještě se nestalo, že by řemen nebo kladky nevydržely 210 a to servisujeme cca 100 aut s timhle motorem...

    Třeba u 1,4tsi cng se udává jen kontrola ve 200tis, interval výměny neurčen

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Při studeném startu něco vrzalo jako řemen altíku, tak jsem to reklamoval. Vyměnili rozvodový řemen a kladku a je klid. Najeto 62000 km. Řemen už byl udajně natržený.

    Editováno na tomsoier

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mám 170, takže na jaro je asi budeme dělat... :rolleyes: i se spojkou :D to bude šupa faktura :lol:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak záleží kde v autorizáku to bude kolem 55-60 tisíc za obojí, šikovný servis to udělá i se spojkou za cca 35 tisíc. Nech si s rozvody udělat i vodní pumpu , v sadě není !

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak jsem se dostal k vytažení historie,rozvody nikdo nedělal,najeto 230 tis,o víkendu jdu na ně,jsem zvědav v jakém jsou stavu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jestli můžeš, dej sem pak nějaké foto - pro zajímavost. ;)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky



    Tak záleží kde v autorizáku to bude kolem 55-60 tisíc za obojí, šikovný servis to udělá i se spojkou za cca 35 tisíc. Nech si s rozvody udělat i vodní pumpu , v sadě není !


    Mě řekli v servise že to je 210.000 km stačí zavolat/napsat do servisu a podle vinu sdělí kdy měnit


    Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jinak něco na tom bude. Mě při 99t km v rámci záruky měnili pumpu měla drobné úniky, nějaké kladky a řemen. Reklamoval jsem pískající cosi v motoru

    Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 18. 7. 2016 na 13:32, Pro_man napsal:

    Prosím, nedostanu se k materiálům.... jsme v seznamu prašných zemí :-) ?

    Ne, nejsme. Seznam zemí viz. dílenská příručka:

     

    Prašné země
    V těchto zemích je nutné provádět výměnu ozubeného řemene
    vačkového hřídelea napínací kladky u vznětových motorů
    Common Rail každých 120 000 km.
    EgyptGuatemalaMarokoSýrieAlžírHonduras
    Martinique
    Tádžikistán
    Arménie
    Hongkong
    Mongolsko
    Thajsko
    Ázerbájdžán
    Indie
    Nepál (Indický
    subkontinent)
    Tunisko
    Austrálie
    Indonésie
    Nigerie
    Turecko
    Bahrajn
    Irák
    Omán
    Turkmenistán
    Barbados
    Izrael
    Palestina
    Uruguay
    Bělorusko
    Jemen
    Panama
    Uzbekistán
    Burkina
    Faso
    (Horní
    Volta)
    Jordánsko
    Paraguay
    Venezuela
    Chile
    Kamerun
    Peru
    Kostarika
    Kazachstán
    Pobřeží slonoviny
    Djibouti
    Katar
    Réunion
    Dominikánská rep.
    Keňa
    Ruská federace
    Dubaj
    Kyrgyzstán
    Řecko
    Ekvádor
    Kolumbie
    Saúdská Arábie
    El Salvador
    Kuvajt
    Senegal
    Gruzie
    Libanon
    Singapur
    Ghana
    Libye
    Spojené arabské emiráty/
    Abú Dhabí
    Guadeloupe
    Mali
    Súdán
     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mám 160000  najeto a vodní pumpa drží :-) a nejsem sám. Je to přápad od případu a taky možná záleží na provozu vozidla. Kdo jezdí často s točkami motoru na 3000, asi pumpu více namáhá. Spíš by mě zajímalo, jestli v posledních ročnících těchto motorů nejsou pumpy odolnější. Vstřikovače taky už vydrží víc, než ty z kraje výroby....

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mám u auta vstřiky z první várky z roku 2009 a mají ted 270K km od siemense, neřekl bych že to budou výrobou, spíš o štěstí :-). Někdo neřeší vstřiky po 700K km a někdo je vymění ještě v záruce do 100k... 

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Rozvody vyměněny,myslím že by ještě vydržely hodně,žádné větší opotřebení a řemen také OK.Čerpadlo se měnilo cca ve 120 tis.Přesto jsem dal nové.Vstřiky jsou původní,najeto 230 tis.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravím Vás, včera jsem nechával kompletně vyměnit rozvody + vodní pumpu + řemen a napínák alternátorovýho řemene. Musím říct, že rozvody teda nic moc, v prosinci začlo pískání od rozvodového řemen. Rozvodový řemen po vytažení nevypadal zrovna hezky, byly na něm celkem prasklinky. Vodní pumpa byla už načnutá taky, měla jemný úniky. Najeto na staré rozvody 133tis. Pískání se už neprojevuje.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    133 tis. a popraskaný řemen? Těm km by jsem moc nevěřil. To máš od nového?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Auto jsem koupil od prvního majitele, počet km sedí s elektronickou servisní knížkou a fakturami ze servisů. Trhliny nebyly nijak extra velké, ale byly tam,což mě docela překvapilo, nevím jak by to vypadalo třeba při 180.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nedávno jsem dělal rozvody na S2 2,0 TDI (rozvody jsou stejné jako na 1,6 TDI) z roku 2012 najeto 220 tkm a stav nebyl nijak kritický a to byly původní.

    I vodní pumpa rosila jen nepatrně. Určitě by to ještě něco najelo. Na svém 1,4 TDI jsem je měnil na podzim, měly najeto 125 tkm za 4,5 roku a byly taky zcela OK. 

    Byla to sada INA a vodní pumpa DOLZ, která byla taky OK, beze stop netěsnosti.

    Těm 133 tkm bych moc nevěřil....

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×